I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-17 23:21

problem..

okej skriver det här bara för å få ur mig skiten...

Min tjej var hos doktorn för att hon haft ont i magen rätt mkt på senaste tiden.
Det visade sig att det berode på stress å att det kan vara för att vi har bråkat mkt på sistone. Vi bor ihop å allt men hon är inte 18 än å hennes morsa vill kunna styra hennes liv totalt så nu skulle hon sova där några dagar för att kunna stressa ner å få tid för sig själv.
egentligen skulle vi ha träffats idag å umgåts, hennes morsa sa till och med igår  att det var okej att vi gjorde det idag men sen när vi bestämde att jag skulle komma dit idag flippa hennes morsa ut totalt å bla bla "han kanske vill att du ska må dåligt" "han vet att du behöver vila upp dig" sen när jag ringer henne blir hennes morsa skit arg men vafan är det så konstigt att man vill höra hur det är med den man älskar? det är som att hennes mamma vill stänga ut mig.. vafan ska man göra? blir så jävla ledsen å trött på det..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2006-11-17 23:22
säg det du skrev här till hennes mamma så bli hon snäll
"life's a garden, dig it."

2006-11-18 00:52
du kan aldrig vinna mot föräldrarna. du måste komma överens med hennes mamma, annars fungerar det inte.

men allvarligt: kanske bäst att du backar om ni bråkar så att din flickvän blir sjuk av det? jag skulle om jag var förälder till en minderårig i möjligaste mån få mitt barn att hålla sig borta från människor som får denne att må dåligt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-18 02:09

nej grejen är att hon blir stressad av skolan trodde läkarn å sen mena dom att det blir inte bättre av att vi bråka, men du är ju brud så du fattar nog inte att det inte alltid är killens fel. man är 2 i ett förhållande. aja fridens

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-18 09:06
"I reglerna till detta forum står det: "En vanligt förekommande diskussion verkar vara kärlek, visst kan man se på kärlek på ett filosofiskt sätt, men relationsproblem är inte ett sådant. Detta forum är tyvärr inte en frågespalt, samma med sex. Men som tidigare har nämnts kan man diskutera dessa ämnen också, fast då får man ta en mer genom- och djuptänkt frågeställning."
- Detta är en regel som inte efterföljs alls i forumet, därför har vi moderatorer bestämt oss för att bli hårdare med att rensa dessa trådar."

Denna tråden hör nog hemma i blandat.

2006-11-18 10:04
Lil_Jay

haha. nej, alltså jag är verkligen beyond allt sådant.

hon må vara hur bråkig som helst; det är ändå hon som visar upp fysiska symptom på stress som kan ha samband med era bråk. och det är hennes mamma som vill skydda henne.
på något sätt måste du visa att ni kan träffas utan att bråka, och få hennes mamma att bli mer vänligt inställd till dig.
sen är det kanske bra att ni slutar bråka i onödan, överlag.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-18 17:12
aa.. känns skit nu ialla fall.. lätt att kunna prata ut när man inte ens kan träffas..

2006-11-20 01:46
Vi bor ihop å allt men hon är inte 18 än å hennes morsa vill kunna styra hennes liv totalt

Det här går inte riktigt ihop.
all fire burns, little baby, you´ll learn

2006-11-20 16:39
skulle jag vara din flickväns mamma skulle jag också försöka styra henne om hon har sånna stressproblem att hon får magsår och inte har gått ur gymnasiet. att tex flytta hem till en kille i stället för att bo hemma kan vara besvärligt.

"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2006-11-20 16:40
dessutom så har jag alltid undrat vad 20+ killar och gymnasietjejer har gemensamt att bygga förhållanden på.. m,en det är nog bara jag.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2006-11-21 09:12
@Jayboyo,
Enda tipset jag kan komma på så här tidigt på morgonkulan är att för allt i världen se till att herr läkare _inte_ ordinerar henne benzo eller nåt annat skräp på burk mot stressen. Vad jag föreslår är att ni uppsöker närmsta örtträdgård alternativt yogaterapeut. Sitt ner minst en gång om dagen och försök samla ljuspunkter, detta har i studier visat sig bra för att motverka traditionell stress.

2006-11-21 15:55
Låt tiden gå. Mår hon dåligt så är det kanske bättre för henne att bo hemma hos sina föräldrar ett tag, speciellt med tanke på att hon är så ung. Vänta ett tag och försök ringa igen senare.. Om det är mamman som svarar så prata med henne och fråga henne hur det är med henne så kanske mamman inser att det faktiskt var det du ville och låter dig prata med din flickvän..
Så det så!!