Brorsan flyttade... måste skriva av mig lite
Tjena! Såhär är läget: bor, eller ja, bodde med morsan och storebror. Har aldrig haft farsan där och brorsan har alltid varit en förebild. Han är 20 år gammal och jag 15. Han och mamma har aldrig riktigt kommit överens och bråkade jämt om små saker och nu på sista tiden har man väldigt ofta hört: "Men ta din skit och flytta om detta inte duger" Jag var på Bajen - Lillestrøm. Jag kommer hem och morsan gråter. "Han har flyttat" Det kom som en chock. Allt detta snack men trodde aldrig det skulle ske... sen när det väl skedde så... ja. :/ Jag saknar brorsan som fan, han har liksom alltid funnits där. Vad gör man?/Vad ska man göra? Och hur skulle ni reagera? Tänk er att ni står i mina skor.
Jobba jobba, kämpa och slita
jag har varit med om nbågot snarlikt. mina föräldrar skiljdes, mamma och syrran bråda jämt, jag hamnade i kläm. till slut flyttade syrran hem till pappa och nu har vi en mycket bättre relation. det var nog det bästa hon kunde göra för allas skull.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
>>mazlum Han har ju bara flyttat, inte dött! Även jag tyckte det var tråkigt när mina äldre syskon flyttade hemifrån, men det är ju ganska normalt att flytta i den åldern. Sålänge ni bor någorlunda nära varandra kan ni ju träffas rätt ofta.
2009
jag har hans nr, vi kommer ju snacka och så men det är ändå grejen att veta vart jag har han.. det känns inte så nu :/ han bor långt härifrån...
jo det är trist jag blev oxå skitdeppig när brorsan flyttade hemifrån, då var man helt plötsligt enda barnet hemma. Men man vänjer sig och tillslut ser man fördelarna istället för nackdelarna...typ att man får ha badrummet för sig själv!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
vid 20 års ålder är det fan på tiden att man styr upp sig själv och flyttar.
No offence, men hur djävla långt kan han ha hunnit på 4 timmar?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Du kommer fortfarande veta vart han bor. Om han bråkar med dina päron hela tiden så kan jag lova att han fattar att han inte kan bo kvar hemma. Dvs när man blir vuxen så klarar man inte längre av att föräldrarna försöker styra en. Det kommer komma förr eller senare. Dvs din brorsa var tvungen att flytta ut någon gång. Så att han flyttar behöver du inte vara upprörd över, bara att hålla kontakten. Det du däremot kanske ska oroa dig över är att dom bråkade så mycket innan dom flyttade. Kanske dom ska göra sams?whatone Skitsnack. Man får bo hemma så länge det passar en bra. Det finns inget BÖR.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lynguistic P21 tack som fan.
stackare :/
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
oroa dig inte, kom ihåg att allt liv handlar om Förändring. på ett eller annat sätt... ska själv flytta snart, lite halv ångest sådär :S man vill ju gärna leva för evigt det krockar med den naiva självbilden man har utvecklat av att all konstant likadan vardags repetion.. tänk framåt, Stay Positive! Remember! Change is a Good Thing! both for your mom your brother And You ! :)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Det är skönt att ser att faktiskt finns folk som inte bara ser ner på folk och hånar när någon har problem på whoa...
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Var glad för att du har en brorsa, och var jävligt glad för att han inte är en sån som bor hemma tills han är 25 (och ett halvt)...
Sittin sideways...
tack för allt ni sagt allihopa, det har fan hjälpt!min-blanka-penis , ja faktist. skönt att inte alla ska vara dryga och jobbiga. thanx alot dudes!
20 bast, klart kan ska flytta.. Ni vänjer er och han finns ju alltid.. bara det att han bor på ett eget ställe vilket är ganska normalt för en vuxen.
min lillebror har startart en fond för min flyttning. ingen vidare förebild här direkt Hahaha skönt initiativ av din brorsa, han verkar vara less..
Skäms du inte?
vilka problem folk har shit....!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag var första barnet som flyttade hemifrån i min familj och jag saknar mina syskon massor... Tänkte nog itne så mycket på det innan utan trodde nog mer att det skulle vara mamma och pappa jag saknade.. saknar dem allihopa fast det känna ändå gött att man har flyttat... Vet en kompis på gymnasiet som saknade sin brorsa hur mkt som helst när han flyttade hemifrån.. egentligen är det nog väldigt vanligt fast att det inte pratas så mycket om det... Eller??
Så det så!!
Jag har flyttat fran min familj, langt bort fran familjen. Jag angrar mig riktigt. mazlum Du kan ju alltid besoka din brorsa om han inte bor sa langt bort
Shuu
Min brorsa flyttade för inte så länge sen och jag saknar han jätte mycket, mest för att det är så tomt hemma nu men jag är hoss han väldigt ofta så det är inte så farligt bara när man är hemma.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag har alltid tyckt det är grymt skönt när mina syskon flyttat. Flyttade nu hemifrån för andra gången och det är jävligt skönt plus att mina småsyskon hurrar ganska mycket för det också...hehehe
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Shit vad jag känner igen mig i det där! Är yngst. Saknar faktiskt den tiden då vi alla bodde under samma tak fast samtidigt vet man att det skulle aldrig funka nu hahaha. Man vänjer sig som sagt
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
jag förstår...inte för att jag själv kände så när min storasyster flyttade, men jag flyttade nyligen själv och lämnade min brorsa som är lika gammal som du ensam kvar. känns rätt taskigt faktiskt. han har liksom sagt rakt ut att han tycker att jag sviker honom. fast det går ju att umgås fastän man inte bor tillsammans. träffar honom alltid ett par gånger i veckan. han lär ju vänja sig liksom...
När min syrra flyttade ut så var det liksom "Jaha, där ser man" men senare efteråt så märkte jag hur mycket jag egentligen älskar henne. Jag saknar henne varje dag, men hon är en besserwisser
*snaark*
fan är man 20 bast å bor hemma fortfarande e det nog dags att få tummen ur röven.
mama said knock you out
DegenereraD P26 jag vet inte vilken värld du lever i men för dom allra flesta är det jävligt svårt att hitta lägenhet. eller att hitta ett jobb att betala hyran med för den delen. fast du bor å andra sidan i köping och har kanske ingen vidare insyn i vad lägenhetsbrister och höga hyror innebär...
Demento Jo jag vet, därav konceptet "kanske är dags att inse att jag kan få en fet villa 10 mil från stan med en timmes längre pendlingstid, för samma pris jag får en skolåda från 60talet mitt i city"
mama said knock you out
dags att vi alla flyttar till pajala och skapar bostadsbrist dära, tänk vad roligt vi alla hade haft!
/Detta meddelande sponsrades av: Testify. Ditt finger i ögat