I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mål här i livet

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-11-21 02:23

Mål här i livet

Vad har ni för mål i era liv? Vad lever ni för?
Finns det saker som ni verkligen !SKA! göra innan ni dör?

Jag har tänkt på det här fett mycket nu, och har kommit fram till att jag vill inte sitta och ruttna som 90 åring i något jävla ålderdomshem, och inte ha något kvar att leva för.

Har försökt tänka ut någon slags "lista" på saker man verkligen vill göra/uppleva innan man är slut.

- Hoppa fallskärm, lätt.

- Åka upp i rymden (troligen inte pga typ skulle kanske behövas nån miljard eller så, och vafan äre, 20 års utbildning av NASA? :P)
Men iaf uppleva tyngdlöshet, vilket går att göra i ett slags flygplan som störtdyker från en helvettes höjd, typ.

Sen vet jag inte, kommer inte på något. Finns ju självklart småsaker eller saker som är typ självklara.

Även på vilket sätt vill ni avsluta era liv? Själv så tar jag fan helst mitt eget liv efter att få avsluta det på ett bra sätt. Eller dö för något bra. Typ rädda sin älskades liv genom sitt eget eller något sånt. Skulle vara optimalt.

^ Smart sagt.