Lyng: uppenbarligen läste du ju inte det jag skrev, jag skrev att man inte kan förändra saker som har varit och så är det, sen kommer du och börjar prata om att man visst kan förändra saker som har varit. då undrar jag bara hur du hade tänkt att ändra på min barndom? hur ska du förändra att förintelsen har ägt rum? Hur ska du förändra slaveriet? osv.. man kan aldrig, aldrig, aldrig någonsin förändra saker som har varit. man kan bara lära sig att acceptera det och se till att leva de resterande åren av sitt liv på ett annat sätt. påstår du något annat? jag har inte sagt att man inte kan förändra sit liv fr.o.m NU,IDAG som du försöker få det till ,jag förklarade det ganska bra i det jag skrev också: att man fokuserar sig på det lilla positiva man har i sitt liv och att man faktiskt har hela sitt liv framför sig. du kan inte påverka det som har varit och du kan inte påverka din sjukdom, du kan bara acceptera den och leva ditt liv på bästa möjliga sätt. bestäm dig för en förändring helt enkelt. livet tar inte slut för att du har en sjukdom så jag har faktiskt ingen aning om vad det är du försöker säga.