I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skivsamlare

2006-11-27 20:30

Drömfångare

Inatt drömde jag att jag var en fluga, flög runt i denna vida värld, pratade med dom andra flugorna....Sen satte jag mig på folks axlar för att se hur en fluga har det, det var en fantastisk vy!

Men sen kommer vi till min fråga, när jag vaknade satt det en död fluga på min drömfångare...Kan det vara så att den stackars flugan avlidit när den satt på min drömfångare och dens auora fångats upp av min drömfångare o fått mig att drömma denna vackra dröm, vad tror ni?

Poet

2006-11-27 22:37

jag vill så gärna tro på drömfångare men tyvärr så funkar
den inte hos mig, när jag köpte den så funkade det visserligen
i några nätter (kanske för att man trodde på att den skulle
fungera då?) men efter att några nätter så fortsatte mina
galna drömmar.
What I said, yo!

2006-11-28 00:46
Vette fan asså, mkt skumma grejer händer, idag stod jag i duschen och funderade på ett beat jag mixar när jag plötsligt bara visste att en specifik polare skulle ringa om 5 sekunder (vilket inte händer så ofta med honom). 5 4 3 2 1 RING! Fan, tappade duschmunstycket och sprang blöt runt i lägenheten bara för att svara och kolla om det var han. Och det var det, :S

2006-11-28 00:49
Gaia sånt är fan gött, som när jag o en polare alltid säger samma saker.. helt sjukt.. men kul.. samma att veta vad som kommer hända inom några sekunder, även om det bara är en känsla som kan bli rätt är det coolt :P

2006-11-28 02:25
GAIA det där med telefonen händer mig ofta.

jag sover som sämst under en drömfångare.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2006-11-28 11:48
Är det bara jag som tror att om man råkar ta på sin drömfångare så kommer alla onda mardrömmar in i en själv igen som den samlat in. Vilket gör att den inte kan ta in alla onda mardrömmar på en gång och gör därför istället att man drömmer en mardröm? Så händer ialf alltid för mig....... Varje gång jag råkar snudda vid den där jäveln så drömmer jag en mardröm sedan på natten..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-28 14:25
Så försöker vi hålla oss till topicen.

2006-12-02 18:58
fan va larvigt

Eller exakt vad är en drömfångare?

2006-12-02 19:44
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-04 12:55
Drömfångare är fegt, jag vill att mina drömmar ska ha chans att ge mig en käftsmäll om de vill det.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-12-05 10:34
Efter faktan tycker jag faktiskt att det låter lite larvigt

2006-12-05 11:28

Har tyvär inte tid att skriva någonting konstruktivt p.g.a arbete, så blir litet. Måste säga att drömfångare låter som en spännande idé, men kan ganska säkert säga att den inte har några övernaturliga egenskaper.

Vad som kan vara möjligt däremot är att man drömmer "finare" drömmar p.g.a att man känner sig trygg med en drömfångare (för att man TROR att den fungerar). Är inte insatt i hur drömmar påverkas av stress, välmående och andra känslor så vågar inte påstå någonting.