när jag va hos en kompis så nämner jag ordet implodera och min kompis hade aldrig hört det så jag skulle förklara vad det betydde sen när han sätter på tv´n är det första ordet som dyker upp implodera. kanske inte så märkvärdigt men lite lustigt va det iaf
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
sitter i soffan med en polare på nyårsafton. Han: tänk så många som dör av raketer varje nyår *jag sätter på tv:n* en snubbe sitter i rutan, det första han säger är: "vi människor borde istället tänka efter på hur många som dör och blir skadade just vid nyårsfirandet". detta hände asså igår
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker om deja vu, trots att jag vet att sånt eg inte är på riktigt.
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
när jag va hos en kompis så nämner jag ordet implodera och min kompis hade aldrig hört det så jag skulle förklara vad det betydde sen när han sätter på tv´n är det första ordet som dyker upp implodera. kanske inte så märkvärdigt men lite lustigt va det Det brukar ju vara ganska vanligt med typ ord man för eller lägger märke till första gången så får du nästan vara säker på att du kan betydelsen efter dagen slut, de nice, men vad det beror på vet ja ej. Ximer's story låter ganska roligt, men vad det kommer till graffvärlden, om vi tar det till storleken så ser ja kanske inte att det är världens mirkakel, met fett kul dock!! ja menar den är ju inte så stor.. Och nu fattar jag ej varför ja inte får bort denna italic texten..?
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
ogone jo den världen är ju inte så stor, men när dom kom och hälsade på så var det inte för att dom var writers utan barndoms polare till min polare.. jaja skitsamma det va keft iallafall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folkens, sure thing.. endel riktigt "sjuka" grejjer händer. kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag lyft telefonluren och den jag tänkt ringa redan är i telefonen.. Jag vill tro på ödet och allt sånt, men egentligen vet jag nog att det bara är bull.. Människor är så, vi behöver något att tro på.. världen är för komplicerad och överväldigande för en liten person o hantera själv.. Man blir ju helt fuckad bara av o tänka på sånt där xD
Har hänt för mycket sånt för att jag ska komma ihåg allt. T.ex. när man lyft luren för att ringa en person samtidigt som den ringer till en, utan att det hinna låta nån signal (det är inte förbestämt att man ska ringa varann..) Jag tror lätt på att saker och ting är förutbestämt (för att inte hitta något bättre ord för det..) på ett större plan, men att man måste ligga i själv och vara driftig för att komma dit. Det har hänt lite så för mig nu när jag tänker tillbaka på olika händelser, lite sjuka och slumpmässiga saker som har gjort att jag börjar undra om det är meningen med vissa saker. Jag brukar även singla slant om typ allt, iaf när det är något jag inte riktigt kan bestämma mig för.
träffade en kille från sthlm på yran. snart visade det sig att han hade sommarstuga i h-sand på samma ställe som jag och att våra mammor varit grannar/barndomskompisar. jätteäckligt
Alltid lika roligt när ödet kastar samman 62831 idioter på en sida som sitter och konspirerar om olika sammanträffanden och blir helt "Rädda". Fucking wankers.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
haha, jag har tusenmiljoner sådana här historier... - jag har festat med en kille som bodde i mitt hus (och hade sitt rum där jag har mitt rum) ca 5 år tidigare... - min bästa tjejkompis är tillsammans med en f.d arbetskamrat till mig, och dom träffades inte via mig. - Jag 'brukar' träffa gamla kompisar på resor. - Folk ringer alltid mig, när jag precis ska ringa dom (eller tvärtom). ^ Världen är verkligen mindre än vad man tror att den är, sen om det är ödet/meningen lr whatever, kan man diskutera. Något jag däremot litar på är min magkänsla. Den verkar alltid stämma
...Jag skojade bara!
precis har jag funbderat på att whoa en vän till mej, när ja loggar in idag o ser att han redan messat mej.. kanske det inte är en så konstig grej..hhmm
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
hände lite sjuka grejjer alldeles nyss fick ett brev att jag skulel på läkarundersökningen nästa vecka på en ons (42 mil bort) trodde inte jags kulle kunan gå pga skolan, men sen får jag reda på att vi ska studera hemma nästa veckan, vilket betyder att jag kan komma på läkarbesöket.tur tänker jag men inte nog med detta så har mina släktingar (42 mil bort) beställt en skidsemester samma vecka, åker dagen efter läkarbesöket o stannar till sön(en dag innan skolan börjar)så då kan jag hänga med på det med.sånna sjuka sammanträffande är inte jag van vid iaf. fram. inte när det klaffar så grymt tidsmässigt. underbart.
Jag vet inte om det e nått sammanträffande men jag skulle sova för att jag var så trött o bestämmde att bara sova en timme , och kollade på klockan innan jag la mig o den stog på 15:47 och presis sen när jag vaknade så stog klockan på 16:47 :O Lite små freaky
Göteborg
Selektiv perception kallas det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Shit vad sjukt, flera stycken som hade skrivit det redan.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
upptäckte en sjuk grej, en tjej i min klass som jag inte kände har varit hemma hos mig i USA när jag bodde där.
Saker jag alltid råkar ut för är att jag har ett valfritt objekt som jag är på väg att slänga, tex. en nyckel men håller mig för jag vet att det här alltid händer. 3månader senare upptäcker jag att nyckeln fungerar på ett lås på en cykel och tjoff en gratis cykel. Det har iofs inte hänt, men många liknande grejer med tex. skruvar och självklart småpengar m.mFatalism är barnsligt och dumt.
Follow the dao, right about....NOW!
jag stötte på en pingvin igår och örfilade den hastigt!
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
kollar oxå jämt på klockan 22:22:P om jag inte har en klocka på mig, så frågar ja jämt efter tiden då
det är det man tror på. men det undermedvetna styr ju dig, och är det inte de undermedvetna så är det ju det medvetna. du har ju din vilja / styrka osv av en viss anledning. det går att diskutera det här i år och dar, det ger mig konstiga vibbar. jag kämpar tappert till the end för det är då allt kommer omkring!
oh no he didn´t!
vet att vi var i Jugoslavien när jag var liten och då träffade min syster en klasskompis från jönköping på samma camping där vi var. Det är fan sjukt. Jugoslavien? varken hon eller han härstammar från Jugoslavien, sedan samma jävla camping. Det slutade i alla fall med att dom gifte sig, skaffade sex barn och dog i en bilresa ner till ... Hehe nä dom gifte sig inte och dog inte, men det där med att dom träffades i jugoslavien var sant! fast blev dock inte ihop eller nått liknande
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
nyligen så hade jag en dröm om en japansk kompis som jag inte har haft kontakt med på ca 4-5 år.. iaf, kunde inte släppa henner ur mina tankar dagen efter, så jag googlade hennes namn ohc hitta hennes mail och skrev till henne. vi tog upp kontakten och det visar sig att hon ska flytta till london ungefär samtidigt som jag flyttar till dublin, och att hennes kompis ska flytta till dublin också, så hon kommer definitvt åka dit och hälsa på. jag tycker iaf att det va ett rätt coolt sammanträffande, eftersom om jag inte hade drömt om henne den natten, så hade jag inte haft en aning om att detta skulle ske.. och då hade vi varit så nära varandra utan att veta om det.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
en gång när jag skulle dricka ett glas oboy, så glömde jag att jag redan lagt en sked brevid glaset, så jag tog en ny.. börjar veva i oboyen å visst fan spiller jag, vart hamnade det som jag spillde? jo rakt på skeden jag lagt brevid glaset å inget blev blött, underbart
Rädda en ko, ät en vegetarian!
rätt roligt faktiskt.. sitter hemma och är sjuk och har tråkigt (läser denna tråd.) tänkte ringa min flickvän och se vad hon gjorde, precis då ringer hon mig, kommer upp och ger mig lite krya på dig godis:D
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Och imon ska jag med samma tåg samma tid och till samma lägenhet som jag har åkt med sjukt många ggr.
There is plenty off fish in the sea.
snöbolls-refleksen an bero bra på nåt magnetfält som invaderas av en annan energi(typ som plus o minus sidan koliderar i ett batteri) o vips, du har fått en stöt av nån ny slags energi, dvs det som reagera med det "gamla vanliga fältet"..
Breakare
2007-03-20 12:07
igår så snackade jag om narkotika om minnen me bruden, när jag va på väg te pisseprovet samma stund så kom det några småtjejer och fråga fråger om droger :D....skumt
HERB, bust a cap in yo ass
antingen sa blir ja o min bror standigt utsatta for sjuka sammatraffanden eller sa finns det nan telepatisk kontakt.. t ex har d hant flera ganger att vi borja nynna pa exakt samma lat pa exakt samma gang, exakt samma del av laten och exakt samma tonart..... va sags om den?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
yees, ja har haft detsamma med min bror, typ vi itter i matbordet o äter o så tar vi i dricksglaset exaxt på sammagång o börjar ricka lika stora klunkar o lägger ner glaset på sammagång.. ja tror han inte märkt det tidigare förän ja slog till o märkte detta:)
Nummer 13 förföljer mig och min familj som ett turtal, min mormor blev friskförklarad från cancer i behandlingsrum nr 13, hon vann bil på bingolotto med nr 13, min mormor föddes fredagen den 13e, jag skrev på kontraktet till min lägenhet den 13e mars klockan 13 och lägenheten har nummer 13... plus en massa andra bra saker som har en koppling till nummer 13, det tycker jag är lite creepy....
plus att din pojkvän är 13?
There is plenty off fish in the sea.
Vet inte om de är diskussionstråd elelr om man ska berätta egna grejor, men hursomhelst; Häromdan frågade min kompis: Vet du vilken låt jag diggade hela dan igår? Det är skitpinsamt!" Det finns ju liksom ett antal låtar, ändå prickade jag rätt på första försöket fast vi aldrig ens nämnt låten tillsammans förut! Det var greklands schlagerbidrag för några år sen, dem där robotorna som gjorde en svindålig låt, say say say say the magic word! sen nåt konstigt på grekiska.
du tänker inte på alla dom gånger du tänk på mat men ingen har ringt.. eller alla dom gånger du snackat om polisen och ingen snutbil rullat förbi. samma sak med "varför ramlar alltid en macka med smöret neråt" så är det inte heller, man tänker bara på det dom gångerna det händer så. Inte dom gånger det händer annorlunda, för det är ju bara naturligt.
Big brother is watching you.
En riktigt sjuk grej som hände mig för bara några veckor sedan var att jag började snacka med en brud på internet (ja, hoppa på mig med kommentarer) och vi började snacka på telefon och har snackat sen den dan i timmar och timmar under nätterna. vi får aldrig slut på fantasi, har samma humor och sammanträffanden sker mellan oss dagligen. men nu till grejjen: Jag och hon pratar om staden hon bor. jag berättar att jag vart där en gång sommaren -04 och vart nånstans jag var i staden.. vi kommer tillslut fram till att hon sommarjobbade i kiosken som låg precis vid stranden som vi var på. jag berättade att jag kommer ihåg kiosken och 2 blonda tjejer som jobbade, varav den ena visade sig vara hon. hon berättade att hon ihåg en snubbe med skärmkeps som hade stått med sin polare under ett träd, när det spöregnade, helt själva på i stort sett hela stranden och skrattat åt saken.. det visade sig att det varjagoch min kompis som stog där. saken är den att det gått 2 och ett halvt år sen jag var där och vi har tydligen träffats förut,, och har minne av det. :o sjukt i mina ögon att det bor 9 miljoner i sverige varav jävligt många vart i den staden och varav många av dom lokaliserat sig på just vår strand och slutligen varav dom som köpt glass på stranden måste gått till den kiosken för det var den enda närliggande och ändå kommer människan ihåg mig och jag henne. vissa saker kan inte ske av slump.. inte i mitt tycke iaf.
kohtalokasta.. ni har nog nånting tillsammans.. det låter ju mer som om ni skulle vara menade för varan:)
Athnagzo P17 WORD ! The Secret säger jag bara tjejer och killar, tanka ner den och se den, the secret is the shit ! / Magyar
Hahah shit ... Jag o min dårvarande tjej gjorde slut för 4 dagar sen.. Hon träffa en ny kille, och jag gick en "smygpromead" men hennes kompis... Och hon jag går med säger, tänk om vi ser ditt x och killen hon är med.. Vi ser 2 personer som sitter på en bänk kl 23:00, och dom försvinner iväg.. Nästa dag fick ja reda på att det var dom :) coolt. Och idag regna det som fan, och jag tänkte jag kan ta bilen till skolan, jag har inte körkort, uppkörning om 2 veckor.. Så skulle ja köra hem en kompis, och han sa på lektionen innan. Asså vafan, risken att du ser en polisbil är 1 på 1000, och att du blir stoppad är de 1 på 1000000, sen kör vi.. Och japp där står polisen:) Stoppar mig inte som tur :)
Highfive anyone, anyone?
jag och min vän tänker likadant...de helt sjukt..."vadå likadant, de många som gör de" tänker väl ni... men här pratar jag om helt sjuka grejjer typ jag e sugen på att käka donken så säger han "kom vi går till donken", han t'änker på en låt och jag börjar nynna på den...jag är trött och vill sova så säger han "kom vi går o lägger oss ja e trött"..ja e sugen på ostmacka o han säger" skulle sitta bra me en ostmacka"....o detta är inte stora grejjer men de som e sjukt är att de händer minst tre gånger om dagen...nu för tiden e vi vana och bryr oss knappt, vi kan gå på stan så kan jag se en fin rud på långt håll... så kan han säga "jag tror ja sett henne förut" lr "hennes rumpa va inte så fin" utan att behöva förklara för mig vem han pratar om för jag o han vet att vi pratar om samma person
Kolla upp filmen "The Secret". torrent
pff..fulaste grejen när jag och min bästa vän var ute på promme härom kvällen, så fick jag upp en låt i hjärnan från ingenstans som jag dessutom inte lyssnat på sen flera år tillbaka och börjar sjunga, varpå hon rycker till o stannar, "Du e ju för fan läskig, jag tänkte precis på samma låt!" hah, jag bad henne svära på att det var sant. och den här låten är ingen som spelas på radio eller liknande längre.. sjuka sammanträffanden sker mellan oss dagligen men det här var lite roligt, speciellt när det var just den låten :)
- men nog om dig nu.