vad ska jag göra, varför känner jag så här?
det hela började med att jag och min flickvän gjorde slut för cirka 1 månad sen efter ett 1 års förhållande. Hon gjorde slut med mig pga at hon sa att hon kanske börjat gilla en annan. jag blev helt förstörd, medans hon kom tillbak till mig och var så förstörd och ångrade allt hon gjort och sa att hon verkligen älskade mig, att hon inte insåg det, att hon inte visste vad hon höll på med. jag tog tilbak henne efter ett tag, pratade ut ganska mkt om det. frågade mkt om det och om dom hade gjort nått, och hon sa att dom inte gjort nånting, får veta iförrgår, att så var inte läget. hon hade strulat med killen när vi var ihop, gjort slut dagen efter och haft sex med han dagen efter hon gjorde slut. så hon har liksom ljugit om det och varit otrogen. jag har varit med henne 2 dar nu och pratat om det, ifs försökt prata om det. mitt hjärta säger att jag ska förlåta henne för jag älskar henne så mkt. medans min hjärna säger "hon kan dra åt helvete." Hon gråter ju hela tiden och säger att hon ångrar allt och aldrig skulle göra om det. jag tror på henne, men samtidigt så känner jag att jag inte kommer kunna lita på henne lika mkt om vi fortsätter. samtidigt som hon har sagt att om jag skulle vara otrogen så skulel hon göra slut direkt och hon har alltid varit skit orolig att jag skulel gjort nått på fyllan udner vårt förhållande, och ändå gör hon det? jag förstår inte..
Svårt val som ingen på whoa kan hjälpa dig med. Otrohet är det värsta jag vet inom ett förhållande. Sedan var det ju iofs i slutet innan hon gjorde slut och om hon nu ångrar sig så mycket så kanske du ska följa ditt hjärta?
freddeC Lämna henne tro mej, känns så jävla fel i början men nu 3 månader senare efter jag blivit svikt av mitt ex.. (var tillsammans i 8-9 månader) Jobbigt som inne helvete i början men se ida? Har en ny trevlig söt tjej jag älskar mer en vad jag någonsin älskade mitt ex... Finns ett hav av keffa och snälla tjejer där ute;) Ut å fiska med dej och hoppas på bra napp...
mellanöl: mjoo alltså, vi hade det väll inte så bra där i slutet, när hon gjorde slut,(enligt henne) hon var väldigt tankevilsen. men jag ska inte beskydda henne, hon som ändå gjort fel. och klart jag vet att ingen på whoa kan bestämma åt mig, men jag har ingen vän jag kan prata om det med.. var bara tvungen att skriva av mig. jag snackade med mamma om det, och hon sa att hon är ju verkligen ledsen och ångrar allt, och hon upprepar ju "förlåt" och att hon ångrar sig hela tiden. mamma sa att det låter mer troligt än om hon skulel skylla ifrån sig på nått annat, tex att hon var full lr nått sånt. och jag är glad att hon inte skylelr ifrån sig på nått annat, är glad att hon säger själv att det är henens fel.
ag snackade med mamma om det, och hon sa att hon (Min flickvän) är ju verkligen ledsen och ångrar allt, och hon upprepar ju "förlåt" och att hon ångrar sig hela tiden.
Jag säger det igen. Följ ditt hjärta, då kan det inte bli fel
PrismaS: Jadu jag vet inte, vi har ju varit ihop 1år och 3 månader sammanlagt, och jag älskar henne grymt mkt, har aldrig älskat nån så mkt. men som sagt, jag är ju rädd att bli sviken igen, så vet ej om jag orkar gå vidare. men måste nog tänka på det längre, tror inte jag fått veta svaret på 3 dar..
Eggyo: joj jag förstår, jag känner likadant "liksom har jag betytt nånting , när hon gjorde så" men sen vet jag att hon inte gjrode slut för att få knulla han, det vet jag. eftersom vi hade haft de rätt dåligt, mkt bråk, fram och tillbak.
eller, jag vet ju inte, men av allt hon sagt, och så mkt hpn ångrar det så verkar det iaf som hon det inte var därför hon gjorde slut. enligt henne så trodde hon att alla bråk fått henen att tappa känslorna för mig och att hon börjae gilla en annan.
freddeC Jo det är ju helt inviduellt, jag trodde inte jag kunde älska någon mer än vad jag gjorde med mitt ex men det kunde jag vist... Hehe iof vill jag aldrig mer se henne igen, la ut en thailandsresa på 15 lax för henne som vi skulle åkt på vilket vi nu gjorde endå 1 vecka efter vi gjort slut... Kan tillägga att nere i Thailand fick jag reda på att hon knullat en annan kille under den tiden^^ Så i dehär fallet kom jag över henne rätt snabbt, hat övervinner allt:) Men lycka till me din tjej nu då..använd huvudet;)
PrismaS: jo självklart känner jag ju nu så här tidigt efter att jag älskar henne mest av allt och inte kommer hitta nån annan. men liksom, så länge jag känner att jag kommer kunna lita på henne efter detta och inte kommer känna att jag kommer ta upp det hon gjort varje gång vi bråkar så kanske de kommer funka. men vi får väll se. sjukt som det är så blev jag mer förstörd när hon berättade att hon gjrode slut för att hon gilla en annan, än att hon var otrogen. jag kanske förstog det?
freddeC Vist grejen e kanske sen du kanske förlåter henne.. Men kommer du någonsin kunna Älska henne på samma sätt igen? Rätt Svårt tror ja.. Inte för vara negativ nu men jag skulle nog ha svårt å knulla en tjej som varit otrogen med mej å knullat en annan kille, skulle tänkt på de hela tiden
PrismaS: mjo jag vet, har tänkt på de där, jag får inte tankarna och bilderna ur huvvet jusst nu p ådet, känner mig ganska äcklad
Ta den tid du behöver, jag väntar. du ser ju om dina tankar försvinner eller är kvar.. försvinner dom så är de ju bra.. gör dom inte de finns de inte så mkt som vi kan göra.. men finns för dig så länge du behöver att tänka.. lämnar dig inte nåmer.. bara om du inte kan gå vidare, om du inte vill ha mig, då får jag lov o acceptera det, för det är mitt eget fel.. kommer inte gå till nån annan, även om det tar slut. jag väntar så länge som det behövs. det var vad hon sa
En gång otrogen, alltid otrogen...
din_mamma87: jag har ahft det mottot med, men nu vet jag inte längre vad jag ska tro lr vill tro iaf. Eggyo: jag vet att hon ångrar det och att hon är ledsen, jag känner henne så väll, så hon spelar inte.. men Eggya, kalrt det känns som att hon trodde det skulel bli nått mellan dom och han bara ville knulla, osså när han fick de sket han i resten och hon ångrade sig och vill tillbak till mig.
jag: "det känns ju bara som du komemr tilblak till mig för att du inte blev ihop med han?" hon: "okej..förstår de..var bara dum som trodde att det skulle bli nånting, för de första bor han i gve, för de andra kände jag han knappt. jag visste inte hans dåliga sidor lr vad som var dåligt med han, därför kändes de så bra tror jag.. allt kändes typ felfritt. när jag inte visste.. men insåg sen.. att det är dig jag älskar, det är säkert..skulle offra allt för dig"
Will it ever be like it jused to be?
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Det är svårt sånt här. Det är mycket som ska övervägas fram och tillbaka. Man kan ju se till själva förhållandets spelregler och då är ju otrohet en absolut deal-breaker, men samtidigt kan det finnas stunder då man måste tänka lite annorlunda. Jag snappade upp en rätt intressant grej i en annan tråd, där dom sa att otrohet är framtvingat då man är i behov av bekräftelse. Så man skulle som kunna tänka att på grund av alla bråk så blev ert förhållande mindre kärleksfullt ett tag och då på så sätt kan ha fått hennes självkänsla att vackla och då gjort något hon aldrig skulle ha gjort om hon fick sova på saken. Och efter att ha läst tråden så verkar det som att du är mer positiv till inställningen att behålla henne och jag tror samtidigt att det är det alternativ som du kommer må bäst av. Förhållanden är svåra, det är massa saker som ska stämma hela tiden och så, men man lär så länge man lever och nu när det värsta har hänt och ni kan finna ett sätt att hantera det och gå vidare med ert förhållande då tror jag att det kommer bli skottsäkert.
facebook.com/idiomatisk - fan page
vill du vi ska göra? du får la bestämma dig för hur mkt du tycker om personen ifråga, är det personen du ska leva med resten av livet? om svaret e nej, e väl valet rätt uppenbart..
cry me a river! --> thcrew
Svårt val som ingen på whoa kan hjälpa dig med. så jävla wööörd
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Jag hade nog haft jävligt svårt att ta tillbaka henne, precis som någon annan sa så skulle nog även jag känna mig rätt äcklad av att ens kyssa henne när jag visste vad hon gjort.. Tänk egenom noga hur du vill ha det, inte så lätt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
freddeC du säger att du inte förstår? vad e det du inte förstår? sak du behålla henne eller inte, e det det du inte förstår?
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
grejjen e att hon ville ha en förändring, för nåt i er relation va inte bra. förändringen var kanske inte så toppen som hon trodde, så hon värderar de som e bra mellan er fortfarande. nu e ändå frågan för er, hur ska ni våga lita på varann igen?? vad behöver ni för att lägga det här bakom er, vad behöver ni prata ut om (o jag menar inte att ni ska vältra er i detaljer om hur o vad hon gjort med den andra killen)? hur ska ni göra, hur behöver ni vara mot varann för att de här inte ska upprepas? knepig situation, jag kan tänka mig att du pendlar mellan extrema känsloutbrott (även om du kanske inte uttrycker dem lika dramatsikt utåt) just nu!! jag tycker de verkar vettigt att du blev riktigt lessen av att hon va intresserad av nån annan, de ejuh heltråkigt. otrohet... asså, vad exakt hon gjort o vad som hänt e typ som strö salt i såret som redan finns, men de riktiga hugget va ju att hon rata dig, inte nog med det, till fördel för nån annan, dvs du va inte viktigast för henne just då. i vilket fall, oavsett hur ni gör, håll er borta från älta hur o vad som hände mellan henne o den andra snubben, de drar bara en massa energi o drar bort ert fokus på vad som e de riktiga problemet. fokusera på er två, hur ni vill ha de o hur ni ska fixa det här, o vill ni återvinna tillit o förtronde för varann igen?!!
och..???
simply put: you can't make a hoe a housewife.
Yeah!
komplex haha, du ar kurupted
Shuu
ja okej... här har vi konstaterat att kvinnan ville ha/vill ha förändring. Detta är du tvungen att ge henne för att det skall funka i längden, därmed måste ni lösa era tidigare problem och kanske det svåraste av allt, måste du förlåta det som inträffade. annars är det bara en tidsfråga innan det inträffar igen.. så tänk nu, är du personen som kan återge all tillit (riktig tillit) eller kommer du älta det inom dig dag ut och dag in? och är det värt det? vill inte sabba nånting nu. med lite tid kommer du kanske över det och allt blir najsigt mellan er igen. lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag var ihop med min flickvän i tre år sen gjorde hon slut efter hon vart med nån kompis långt ner i skåne, frågade också henne om hon träffat nån annan hon svarade nej... några dagar efter det hade hon varit där nere igen och haft sex med nån snubbe och jag blev helt förstörd... det varade inte särskilt länge mellan dom dock och hon ville tillbaka till mig. Känns som samma situation... det tog mig dock ett halvår innan jag kunde ta tillbaka henne. Nu ganska nyligen flyttade jag 25mil ifrån henne och fick en massa skumma tankar "Hur vet jag vad hon hittar på när jag är så långt bort?" Då hade vi ändå varit ihop i ett halvår igen, det hela slutade med att jag gjorde slut... nu när jag varit hemma över julhelgerna etc och umgåtts med henne ångrar jag mig igen, men det är förmodligen det bästa att låta det va. Hon är inte intresserad och om det blev nåt så skulle de säkert sluta på samma sätt. Det här hade kanske inte så mycket med ditt problem att göra men ändå få dig en tankeställare, sen är det inte lika för alla... vem vet ni kanske får ett helt underbart förhållande och lever livet ut. Jag hoppas det går bra för er, så du slipper sitta ensam och tycka synd om dig själv som jag gör nu...
nu vet du ju vad hon är kapabel till. orkar du leva med vetskapen att hennes kärlek till dig inte var tillräcklig för att hindra henne från att vara otrogen? det känns ju alltid värre tiden efter, och man tänker kanske inte alltid lika klart som man skulle vilja när man blir emotionellt involverad i sån här skit.
Det är en fråga om var man drar gränsen på otrohet. Man kan dra den vid kyss eller vid sex, det borde ju vara sex för kyss kan hända bara sådär men sex kan inte bara hända. Och efter att hon gjort slut med dig för att dagen efter ha sex med han är ju inte otrohet utan brist på respekt för ett ettårigt förhållande. Tycker att hon ska bevisa för dig att hon e värd dig i dina ögon. peace
Ja alla här har ju skrivit riktiga och viktiga saker. Tänk verkligen efter.. Finns det fler fördelar än nackdelar i erat förhållande..? Är hon verkligen värd det du vill ge henne? Tjejer är falska.
Är du go i hela huvvet eller?
Har inte läst hela tråden men hur gammal är du resp. din flickvän?.. Många kanske tycker att det inte är relevant, men jag ville bara veta..
tut!
Jag skulle aldrig kunna bli av med tanken att min flickvän har wild sweaty sex med en kille dagen efter vi gjort slut. Gah, får fucking bilder bara jag tänker på det nu! Någonstans måste man ju dra en gräns. Om inte där så var?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
ThisGirl F19 Jag tror han skapade tråden pga att han ville ha andras erfarenheter inom liknande situationer och deras tankar/åsikter kring det hela, det är därför vissa sitter och skriver vad de tror etc.freddeC Jag (personligen) skulle aldrig kunna gjort något liknande mot mitt ex, oavsett om exet i fråga var trogen/otrogen innan vi gjorde slut. Anledningen till detta är att: För mig (att göra det som du beskrivit att du blev utsatt för), så är det ett klart tecken på brist på självrespekt och speciellt respekt/kärlek till mitt ex. Jag har en väldigt sträng och negativ syn gentemot otrohet och om detta hade inträffat mig, så hade jag inte kunnat se personen i ögonen. Men, jag sitter inte i din situation, jag vet självklart inte hur och vad ni känner för varandra. Visst så ångrar man, men det är inte alltid man får samma känsla tillbaka i förhållandet. Utöver mitt inlägg, så måste jag säga att jag håller med Chicho fullständigt. Hoppas det går bra för er! Ciao
Uppföljning like whoa! Är ni fortfarande tillsammans?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
"Följ ditt hjärta"....... Oh, ruskigt uttryck. Ett förhållande blir aldrig samma sak efter en av de som ingår i partnerskapet är otrogen.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Once a cheater.............
candide P24 Jepp det är dom, känner dessa IRL så, och det verkar gå bra så långt jag är införstådd i alla fall.. :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Jag skulle aldrig glömma det. Vilken kille skulle det? Tror däremot att man (förgäves) skulle försöka förtränga det.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor