För att varva ner från vardagens stress, och ibland för stämingens skull,
droger är en influence som tar en till nya perspektiv... om dom är bra eller dåliga beror på vad som snortas/holkas, meningen är väl att det är soft feelin i en lagom mängd...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var vad min kompis sa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VITTU! (kevin) Jag ska sluta med allt skit! (kevin) Allt det där ni hållerpå med! (kevin) NI VET VAD JAG MENAR! ( Kevin ) Allt, hasch/ecstasy/kokain/amfetamin/ o allt ni svennar håller på med! (kevin). Jag tycker ni alla borde anmäla eranamn så jag kan irnga pollisen! (kevin) o busta era white asses, muthafucka.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
...this is bat country.
tja.. det är kul och skönt, annars hade det väl inte funnits nån vits med det? sen har man ju olika droger till olika ändamål men det är väl en annan sak.
Tell them it's okay even though it's fucked.
för att de e skönt o de e härlig att bara flumam runt o flina åt allt o all musik o film blir minst 10 ggr bättre sen gör de att man står ut me dom pisstråkiga vardagarna..och de är även skönt att flumma bort när man e deppig o olycklig
en död moderat är en bra moderat
Narcissus P23 Mycket bra sagt, har samma inställnig till droger ungefär. Har dock aldrig brukat tyngre droger mer än alkohol, snus och cannabis. Men det är väl illa nog det.
Hmm..! ?
jag tar droger för att ta det lugnt jag tar droger för att bli uppåt jag tar droger för att ha roligt jag tar droger för att vara seriös jag tar droger för att lära mig jag tar droger för att glömma jag tar droger för att skratta jag tar droger för att gråta jag tar droger för att tänka mycket jag tar droger för att inte tänka alls jag tar droger för att vara vaken jag tar droger för att sova jag tar droger för att grubbla över stora frågor jag tar droger för att skita i allt jag tar droger för att chilla jag tar droger för att festa hahah, shit blev värsta dikten.. men droger e upplevelser, omänskligt onaturliga upplevelser
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
jag har aldrig tagit några droger, men däremot så röker jag för att: varva ner hela denna process man genomgår vardagligen som individ. med lite röka så kickar man tillbaka och chillar bara och upplever saker från ett annat perspektiv.
I be around, just out of sight
BigIssue. Sen när blev röka inte en drog? Jag tar droger för att kunna njuta av stunden, tänka på allt mellan himmel och jord och bolla det med någon, att slappna av och för att skratta och må bra
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Evolution.
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.
Peppis F24 Du sa det!
Skönt och inte farligt
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
förr va det allt typ.... nu e det bara holk o droger som fortfarande ger mig något, mest psykedeliska, och så lite montana då o då
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
from time 2 time enjoy n expirence life in a diffrent high way!:P men sen e d bull om man behöver ta droger 2 enjoy life..feel good n shit då blir d bara sneigt.
det är inte droger jag har problem med, det är verkligheten !
Det gäller att ha så pass bra koll på sig själv så man inte faller över från bruk till missbruk. Själv har jag avancerat till massbruk. *LER*, nä men skämt åsido. Its at thin line mellan bruk/missbruk, gäller att känna sig själv både fysiskt och psykiskt. Annars kan de gå dåligt.
hoolabandola F33Den där har du snott. Läst de i Arne anka, men kommer säkert nånananstans ifrån, var?
...
YoL P17 sen när blev röka en drog? anser det inte att vara en drog i och med att det inte påverkar mig negativt.
big issue allt som förändrar dinna sinnen o sätt att tänka är en drog, vare sig det är negativt eller inte
droger för mig e som ett sätt astt byta perspektiv på allting, o det kan behövas rätt mkt...destu fler perspektiv man klarar av, destu bättre förstår man sig själv o världen...
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
men självklart e det inget man sak skämta bort
röker för att kunna slappna av och sitta och tänka i ett mycket bättre tempo för mig , segt! ^^ sen gör la mand e för att jag ska hålla mitt humör i någorlunda schack.... sen för att de e fett nice! one! // mike
död åt bill o´reilly!
Diffe P22 ja, det håller jag med dig om, var inte så jävla seriöst med att påstå att röka inte är någon drog. men försök o hålla dig till ämnet o sluta debattera vad som anses vara drog lr inte... alkohol är en drog, men det är inte olagligt. men det är alla andra droger! diskussionen är för lång, palla inte... peace
IDIOT P20 haha, skönt att du håller med. Slipper man känna sej ensam iaf :P
Use some paint to keep them alive...
Jag gör det för att det är underbart, man blir lugn slipper alla tankar som alla har skrivit här. Jag måste fråga er en sak! Varför ser de flesta så negativt på weed? Jag finner mer negativa saker när det gäller alkohol. Fler olyckor inträffar ju när folk är påverkade av alkohol. Visst jag kan itne säga at herion och sådana tunga droger är bra, men jag ser inget riktigt negativt på weed!
http://biggedy-b.blogspot.com
Om man röker på t.ex. en fest så skriker folk: PUNDARE men ingen skriker Alkoholist om nån knäcker en bers?
Jag röker för att ha kul obli flummig lr för att ba softa...men de e inte ofta jagröker endå...
Konse''
Att palla med skiten som man ser varje dag utan att få depressioner.. Det ger mig inställningen "I dont give a FUCK" so I stay high til' I die!!!
Straight up Menace
det får en att slippa tänka på allt skit, men skapar också dubbelt så mkt skit.
möt mig halvägs så meckar vi en
fly från verkligheten, bli bedövad psykiskt och må bra för en stund. eller så kan det helt enkelt vara för att man vill ha lite extra roligt på någon fest eller så, då spexar jag ofta till det med diverse droger..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Boukas, det är för att folk ofta är väldigt trångsynta, och speciellt i den åldern. Jag tycker att det känns som om många som tar olika droger tycker om att efter- konstruera och kanske rentav hitta på olika anledningar, för att de vill framstå på ett visst sätt. Och så är det kanske ett symptom på en identitetskris, man behöver någonting att identifiera sig med och tillägnar sig något som man vet att andra ser som "dåligt", "skadligt" och "kriminellt". Fast jag vet inte, jag spekulerar bara.
det är möjligt faktiskt:)
Haha, tänker på en skön snubbe nu, gå in på flashback o prata med nemesis, en grov narkoman med välrdens roligaste o tragiskaste livsinställning.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Droger betyder ganska mycket för mig. Alkohol är trevligt men det får inte bli för mycket eller för ofta vilket det har blivit på sista tiden. På den fronten håller jag just nu på att lugna ner mig lite. Mary Jane är mig mer kär. Hon hjälper mig att meditera och försetter mig i vad vi kallar The dancing mood när jag är ute och dansar. Hon ger mig inspeation och ger mig en fodrande mjuk upplevelse där hon öppnar mina vyer så jag får en förstorad titt på mig själv. Hon är förbjuden men kärleken är blind. Och med dendär titten jag får på mig själv så kommer allt omkring att mitt liv är allt jag har och i det vill jag vara min egen man."It's make you rebell" - Bob Marley
att stänga av allt som gör ont och är jobbigt.
Mvh: Haha kanske hur skön som helst:P
http://www.tweenerpie.blogspot.com
"HeyyyeyyyeEYEYyyyEYYYY... Smoke weed everyday" - Nate Dogg
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
nej fan, ja behöver ett glas för att sänka den här tråden...