Håller med sasuki. Köp dig ett tv kort till datorn så har du ditt problem löst..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har en tv, jag använder den bara när jag glor tv-ut via datorn :-D
jag har inte haft tv på 4-5 år och det funkar hur bra som helst bara man har en dator mycket musik och böcker finns det i alla fall för mig ingen som helst anledning att ha en tv
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Jag kollar väldigt sällan på tv. Orkar inte med reklamen hela jevla tiden. Sen visas programmen man vill se på helt fel tider. Bättre med datorn och dvd-skivor.
http://www.myspace.com/studioklocka
alla borde dra ut sladden och slänga ut hjärntvättarburken! :)
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
Producent
2007-01-14 15:42
Enda gångerna man kollar på tvn man ahr är när man tankat ner tv serier o filmer :D det är det enda den är duglig till, hehe
Since 1984 @realgizlee // twitter
TV är bara för suckers ändå.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Jag kollade på Discovery och nyheterna innan jag flyttade, nu är det 3 månader sedan jag flyttade... Kom hem till mina föräldrar en gång och satte mig i vardagsrummet, slängde på tv:n, "zappade" igenom kanalerna och märkte att det inte fanns någontin vettigt som intreserade mig, galet då jag inte kollat på tv på ett bra tag + att det inte rörde sig om 3 kanaler utan de har "för många" enligt mig... Så jag kan alltså konstatera att det går utmärkt att leva utan apparaten, har man en dator så går det skitbra!
Inget måste men det kan väl vara sköänt att ha om man vill hyra film och kolla på eller spela tv-spel?
hejhej
Jag skulle inte ha några problem att leva utan TV, koller nästan aldrig på den endå. Men dator måste man ha!
Jag har nu varit utan TV i snart två år och det finns inget jag direkt saknar. Dock har jag alltid varit en "hater" när det kommer till TV; tål inte reklam, det falska skrattet i vissa program, urusla frustrerande och vidriga program i största allmänhet. När jag hade TV någon månad förra sommarn var Star Trek det enda jag klarade av att kolla på och jag gillar inte ens programmet... Nä du, jag håller mig till enstaka avsnitt av, Futurama, Family Guy, Simpsons, South-Park osv.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
Producent
2007-01-17 12:16
jag har varken TV eller dator, tvärjobbigt...! :((( man inser hur värdefullt det är med bara ett sånt tidsfördriv ibland när det inte finns något att göra hemma förutom mat, sova osv..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Det är skönt att bara ha tvn på i bakrunden... Känns tryggt...
bra val! Nån skulle behöva ta ifrån mig min tv. om jag slår på den kan jag bli sittandes hela dagen. Jag skulle få mycket mer gjort om jag inte hade en tv!
JMD, Jag Måste Dansa!
Alltså.. Allt som går på teve kan man ju i stort sett ladda ner från internet nu och nyhter och sån skit läser man på aftonbladet.se eller köper en tidning typ. Den enda nackdelen med att se på film och andra teve program på datorn är väl om man inte har tillräckligt stor skärm, lite surt att kolla på en liten skärm kanske. Fast jag älskar min teve i allafall.
min tv har inte varit igång sen i november tror jag. Går utmärkt. Reklamen dödade mitt tittande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funkar ju utmärkt utan tv! Vi har ifs två st hemma, brukar sällan kolla på annat än nyheterna och veronica mars (ibland!). Förutom nyheterna använder vi den ena tvn mest till film. Sällan någon som kollar på tvn, varken i köket eller vardagsrummet. Jag slutade med tv-tittandet för 2½ år sedan, enstaka program har ju svept förbi men inte mer än så! Har bara 1, 2 och 4an hemma + finska kanalen.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
palla tv, kollar typ på tv i snitt 10 minuter i veckan om inte mindre
tv är riktigt efter när det gäller nyheter... som förövrigt är det enda givande med tv. Å andra sidan så tar datorn en jäkla massa tid det med: ie. msn, söka på wiki efter saker som är onödiga att veta, kolla på tråkiga youtubeklipp, alla onödiga communities där man snackar med folk man inte känner eller kommer att känna, för att inte tala om all spam och popups. gör som han däruppe sade, skaffa dator och timer
om jag skulle lägga ner hälften så mycket tid som jag lägger på onödiga sysslor online, på andra saker.... jag skulle ha lärt mig spela dragspel, hacka mig in i CIA's datasystem eller lärt mig typ två extra språk
Jag levde utan TV i ett år förut, när jag var typ 22-23. Det var jättenyttigt. Vande mig av med det mest tvångsmässiga TV-tittandet. Skulle lätt kunna tänka mig att leva utan TV nu också om det inte vore för att Viasat Sport har börjat visa FA-Cupen och LigaCupen, hehe...och Champions League! Menmen...bortsett från fotboll är TV rätt onödigt.
Producent
2007-02-01 16:35
dator förgyllde vardagen oerhört!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se