vad texten fick mig att känna/tänka: Jag känner igen mig i texten, det gör väl de allra flesta? Så fort man inser att man är någon annan, känner man den man var tidigare? Alltså man vet vad man brukade tänka och kan känna att det fortfarande är "jag" men den personen existerar ju inte mer, man kan inte gå och undra över hur det är att gå ch hålla hand på liseberg efter man gjort det, det är borta. Och så fort den personen är borta, kan man vara hundra på hur den var? Det känns som att minnen kan lura en och man blir påverkad av sin nya person och av kommentarer och uppfattningar från omgivningen som påverkat en att skapa en viss bild av sitt tidgiare jag. På kortare sikt så är det inte så himla svårt, man kan fortfarande sätta sig in i sin tidigare persons tankebanor. Men ser man på en bild på sig själv från 10 år sedan tror jag inte man kan säga att man känner den personen. Oftast blir jag glad när jag märker att jag förändrats, känns att man växt. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.