Vill du vara en hanrej resten av ditt liv, nej, ha litet självrespekt. Om det där är kärlek vill du ha sån kärlek? Förlåter du henne igen så vet hon att hon kan behandla dig hur fan som hellst och du ändå förlåter henne. Ha litet stake nu, sätt gränser, överskrids dessa så no mercy
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Never never.. hon utnyttjar dig. gör dig av med henne pronto... "dry your eyes mate, theres plenty of fish in the sea"
The sky always had little fluffy clouds..
Toffel eller vad? Ni hade satt upp villkor som hon bryter, men du följer. Hon totalutnyttjar ju dig! Du skriver vid ett flertal gånger att hon grät varje gång du ringde henne. Tårar hjälper alltid när man vill få sin vilja i genom. Hon vet att hon kan äta av kakan och ha den kvar. Och du skrev nånstans att hon gör mycket bra också, men jämför det som är bra med det dåliga hon gör. Jag tycker att det dåliga tar ut det som hon gör bra oavsett vad det nu kan vara. Visst, du älskar henne och jag vet att du tänker att du inte vill ha någon annan än henne och att du aldrig kommer att komma över henne, men om du inte vill fortsätta må som du gör och om ni inte kan lösa det så är det inte värt det. Gör som hon gör, tänk på dig själv! Och tänk på att otrohet inte alltid beror på personen man är otrogen mot. Jag har varit otrogen flera gånger, både flera gånger mot samma person och mot andra. Jag var otrogen pga mig själv. Jag kände mig osäker och kunde inte lita på personen jag var tillsammans med så då tänkte jag att det är bättre att jag är otrogen först! Hellre såra än att bli sårad... Vad du än gör så låt det inte fortsätta som det har. Det förstör bara ditt psyke och din förmåga att kunna lita på kommande flickvänner! Hoppas det löser sig. Kram / Sandy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet att om du gör slut med henne, komme du va olycklig o ledsen osv....men GÖR SLUT MED HENNE , gör saker med dina polare, håll di, aktiv så slipper du tänka lika mycket, för jag kan LOVA dig att stannar du med henne så kommer du blir mer sårad/flera gånger än om du gör slut med henne...hon bryter sitt löfte redan efter 3-4 veckor? fölrstår du inte själv? hon KOMMER, jag kan lova dig mannen hon KOMMER va otrogen igen....men visst dumpa inte henne så får du lära dig den hårda vägen....
BAHA!
fan, är du en man eller en toffla? du är virad runt ett lillfinger nu grabben, och är det värt att ha en tjej som glömmer bort dig varenda gång hon ser en annan snubbe? såna brudar förtjänar ett tjärbad och få fjädrar över sig efteråt
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
men ärligt grabben ge dig
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Respect!, sånt ska inte vågas göra, du e fan patetisk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som många andra sagt; det finns inget där att hämta.. gör slut med henne, hon verkar vara en helt sopig fru. du kanske är skitkär men det kommer flera
I'm watchin all of ya because your game is so poor
hade aldrig gått tillbaka till nån som hade vart otrogen. då är man en kraftig toffel.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
frågan är.. vad får du igentligen ut av det här? du kommer nog inte komma att lita på henne om hon inte bevisar att du kan det. och det verkar ju inte som att hon gör några större försök. Och dessutom om ni ska åka till DR så e det helt kört.. om hon har svårt att hålla sig här kommer det vara ännu värre där! Jag råder dig till att se långsiktigt och dumpa henne! vet att det kan vara svårt men ett ofrivilligt sm-förhållande kommer bara att sluta illa. get up stand up!
min mamma brukar alltid säga: "om din man är otrogen, så låtsas du antingen som om du inget märkt, eller så lämnar du honom. För om han vet att du vet, och att du låter dig trampas på, har du visat, att dig kan man trampa på och självrespekt har du inte kvar" nu är inte min mamma den klokaste alltid men hon har en poäng. Ska du vad med henne måste du nu vara hård, det är hon som ska vara tålig mot dig. om du tänker låta det fortsätta såhär så tror jag att din kärlek till henne kommer betyda att du gör dig själv illa, och att du inte respekterar ditt eget värde
Femme fatale
tillägg av mina egen åsikt på mammas text är: jag tror inte man MÅSTE lämna en otrogen även om jag antagligen hade gjort det själv, man kan bygga upp ett förhållande igen, men att hon gjort det TVÅ gånger, dvs sett dig sårad innan och inte avskräckts av det. det är sånt som får en att du lämnar henne IDAG. förut trodde jag att jag hundra procent skulle "slå ihjä"l en otrogen kille eller lämna honom direkt. idag vet jag inte. jag hade ett bra tag tagit avstånd, jag hade gjort slut, jag hade väl gråtit, varit arg, apatisk , sårad, haft en enorm smärta i bröstet. men jag kan inte säga att de aldrig hade blivit vi igen. långt senare. troligen skulle de aldrig bli något, för även om jag var beredd att vilja glömma, hade misstänksamheten försört flrhållandet och gjort att det i längden var värdelöst att hänga ihop med han. ohållbart hur jag än vänder o vriderpå det. men vissa kan resa sig från ett svek och fortsätta med samme person någorlunda bra. jag tycker dock att hon varit det TVÅ gånger visar på att hon inte är lika rädd om dig som hon borde va. hon borde vart vettskrämd första gången om hon verkligen älskade dig
Femme fatale
Var otrogen tillbaka, gärna med någon av hennes kompisar och gör slut. Seriöst, det kommer känans roligt för dig och hon får lida som du har gjort. Moralkärringar som säger jag har fel är cp, hon har redan varit otrogen två gånger, ska inte han få ge igen lite skit då också?
hmm. asså jag tror att hon njuter av uppmärksamheten och att hon e rätt egofixerad. hon njuter av att du e efter henne (men hon erkänner såklart inte d), d e därför hon blir frustrerad när du inte e efterhängsen. när hon blir bekräftad av dig plus andra killar så känner hon sig oemotståndlig o dyrkad. hon verkar va lite desperat för att atlltid va sedd o hörd av alla hela tiden. låg självkänsla kanske? hon har varit otrogen 2 ggr SOM DU VET OM. hoppas bara att hon ångrar sig på riktigt, då gör hon inte om d. mitt tips e: Lev ditt liv o låt henne sakna dig ibland och undra vad du sysslar med! låt henne inte ta dig för givet, då tappar hon intresse (tror jag). du behöver en kvinna som e säker i sig själv och som inte behöver bli bekräftad av andra hela tiden. fråga henne hur de där äldre killarna ser på henne egentligen? hon kanske tror att de tycker hon e ball. när de kanske i själva verket ser henne som ännu en dum lättfotad fjortis?! klart man kan älska o festa men...man behöver inte såra den man älskar för att ha roligt. och du borde ha mer kul under tiden som du inte e med henne! du kan ju oxå festa utan henne! och va inte otrogen tillbaka du behöver inte sjunka lika lågt som hon. jaja allt e upp till dig, du e ju du som känner henne. men om hon inte vill kompromissa så gå vidare. man e 2 i ett förhållande.
"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett
Otrohet är en annan form av egoism. Var otrogen du själv sen säg det till henne, sen dumpa henne POFF im out signerat davko
nej gör inte det, dont trust them! never!
dumpa? orka dras med en sån fjortis
asså det där låter helt värdelöst....dumpa henne en gång för alla
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Ta kontrollen allvarligt talat, om du verkligen inte vill göra slut sätt upp lite regler, inget festande överhuvudtaget till att börja med, ställ lite krav för fan gå inte med på den där skiten
yeah yeah
skippa!
hon brukar fråga, vad äru orolig för? att ja ska hålla på med någon annan? klart jag inte gör... Förlåt, men hon verkar lite dum och inte fatta att hon gör fel. Om hon varit otrogen 2 gånger så kan man inte säga så som hon gör. Hon verkar ta dig förgiven. Ta ett uppehåll med henne eller gör slut. Otrohet är ju det värsta i ett förhållande. Sen kanske hon har varit otrogen fler än de två gångerna som hon inte berättat om. På vilket sätt har hon varit otrogen? Bara strulat rundor eller har hon haft sex med killarna?
Mellanöl, hon har inte haft sex, bara strulat.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
"bara" ?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Sluta vara en toffel och stå rakryggad i alla situationer. DU ska inte gå med på hennes kvar när HON inte går med på dina. En gång otrogen, ja då kanske man kan förlåta henne, men två gånger??? Hur jävla respektlös får man bli egentligen. Sluta slicka henne i half pipen och ge henne en rejäl känga i röven. Dumpa henne, sådana tjejer förblir omkringstrulare.....
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Håller med
frost P19 nästan helt o hållet...
"Dumpa henne, sådana tjejer förblir omkringstrulare.." Saaant som faan...
Klockor Till Salu!
[email protected]
Det är inte så lätt att bara dumpa när man älskar personen ifråga.. Antagligen är HLY jävligt orolig för att det ska gå riktigt illa för den här tjejen om han dumpar henne...
Illa för henne? HAHAHA Det går jävligt illa för honom om han inte lämnar henne. Det är knappast ett förhållande som kommer att hålla speciellt länge. Men det klart, vill man ha en tjej som knullar runt med alla killar hon träffar så visst.
Pokerface P22 När man själv tar skada av att tänka på andra, då får man kasta om i huvudet och ta fram egoismen. Du kommer inte kunna hjälpa någon när du själv till slut ligger ner och inte kan andas, if you get my point.
Det är ju inte jag som inte fattar... Läs om mitt inlägg...
Ursäkta mitt bristande skrivelse Man kommer inte kunna hjälpa någon när man själv till slut ligger ner och inte kan andas, if you get my point.
vadå skrivelse, skrivspräk ska det stå. GE OSS EN EDIT KNAPP FOR THE LOVE OF GOD!
På vilket sätt har hon varit otrogen?
Bara strulat rundor eller har hon haft sex med killarna?
Misery_chick ja, bara.
Sant! Men inget vi säger här kommer få snubben att dumpa fanskapet....
Omoral P16 hur är det "bara" att strula runt bakom sin partners rygg?
M_c alla är kanske inte lika oldschoolmoralister som du
du kan lika gärna ge upp, går inte att lita på någon
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
ran_hem P60 ok, så den nya generationens folk tycker inte det är otrohet om det inte är penetrerande sex, eller vadå?
Misery_chick Klart som fan att det är otrohet, men Mellanöl frågade om hon bara hade strulat eller haft sex med snubbarna, å jag svarade,
"Bara strulat". Orka ta de till en sån stor grejj.
Tja man, förstår att det känns overkligt svårt att hitta en lösning på det. När man är mitt uppe i en relation tänker man inte riktigt logiskt. Mitt enda tips blir att verkligen fundera till, snacka med folk nära dig och kom till ett beslut. Konfrontera henne och säg att du inte tänker tolerera det. Och tro mig, du kommer över henne till slut. Annars är det kloka peeps i tråden ovan.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
aa tack för allt, vi har gjort slut idag känns faktiskt inte alls farligt, men kommer nog sakna henne ett tag..
HLY P17 är det första kärleken? du är 17, hon har varit otrogen två gånger redan. hon sover hos killar hon inte känner, festar hela tiden..."she hang around with hoes an' you hate them chicks leave the club at 3 but don't get home untill six" - sticky ni är unga asså små, vill du gifta dig med denna tjejen? vill du hon ska föda dina barn? du kommer bli kär fler gånger i ditt liv, du kommer "mogna" med åren, man lär så länge man lever.... vill du ha min åsikt, gör slut, hur ont det än gör, gör slut. ni kommer hitta andra, låt henne festa även om du kanske är redo för förhållande så verkar hon inte vara det... och i din ålder så behöver du inte förlåta otrohet o sånt, fan ska du göra det för? d hade vart skillnad om ni hade barn o familj hus o bil os ånt... då är förhållande värt att kämpa för... tonnårs förälskelser kommer o går... hon kommer vara otrogen igen om hon vart det två gånger redan, för du tar tillbaka henne och det säger till henne det är lugnt att jag e otrogen... jag har vart i din situation, skillnade va att vi bode tillsammans, jag hoppade av skolan för att kunna betala hyra o käk och massa annan skit, lagade mat tvättade städade diskade you name it... jag trodde på skiten, d va min första kärlek jag va 18 när vi blev tillsammans... she fucked me up real bad, rykten va hon va otrogen med en "vän" till mig.... men man kommer över det... no bitch is worth it... finns miljarder tjejer... if one fuck u up move on... det samma för tjejer if one guy fuck you up move on.. varföt stanna kvar o må dåligt.... det e så jag funkar med mig får man en chans, fuck it up an you gone... för jag gör inte bort mig...
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
hehe jag borde kanske läst sista inlägget innan jag postade...
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
som jagskrivit i en annan tråd, forceone, gå lägg dig!
Olorun eftersom du inte har något att tillföra så kanske det är du som ska gå och lägga dig??
Forceon hur vet du om jag har nåt att tillföra? Bara att dina inlägg, får mig att inte orka :/ puss
Hon verkar ju vilja ha kakan och äta den också. Dump!
Om det är nånting man har lärt sig så är det att man inte kan lita på någon. Så nej, här ska inte litas. Och jag tycker inte heller att det verkar normalt att du inte får följa med hennes "tjejgäng" och inte heller rättvist att du ska vara trogen medans hon kan göra vadsomhelst. Antingen borde du också vara otrogen, eller göra slut. Om jag skulle ha varit du det vill säga:)
Banga henna ffs.. eller playa tebax.. o fråga henne hur mkt hon gillar det..
http://s2.bitefight.se/c.php?uid=22298
Efter har läst trådskaparens inlägg, får jag en känsla att han kommer gå tillbaks till denna tjej. Love Sucks! Men lycka till.
HLY Läs själv det du nyss har skrivit. Om du inte dumpar henne så är du fan en mes!!
och vem fan är du?