I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjej som har en pojkvän men stalkar mig.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-02-06 19:43

Tjej som har en pojkvän men stalkar mig.

Nu råkar det vara så att det är en 16-åring tjej (-90) som har på senaste veckorna spanat in mig, hon verkar fokusera på min blick och lämnar fotspår i lunarstormliknade sida då och då.

Fast jag vet att hon har en pojkvän som går i hennes klass, fast ändå verkar hon föredra mig.

Ibland har man bara lust och säga (Vilket vore pinsamt men om det skulle vara så) att hon bör ta hand om sin pojkvän.

När jag fick veta att hon har en pojkvän så slutar jag titta tillbaka just för att slippa (om vi tex skulle bli tillsammans) förstöra hans hjärta.

Frågan lyder, har ni upplevt något liknande? Är de pga min storlek och ålder som gör att hon ser upp till mig eller är de för något annat?

Jag är rätt säker på att hon gillar mig på något sett trots att hon har en pojkvän i samma ålder.

Jag vet inte om jag behöver hjälp eller inte, men jag finner inte budskapet bakom detta.

2007-02-06 19:47
Hur gammal är du? Låter som en 40-taggare.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2007-02-06 19:47
hur gammal e du
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.

http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/

2007-02-06 19:48
19 år och går på gymnasiet.

Jag bör ta och skriva in ålder här.

2007-02-06 19:57

Om hon går i 1:an och hon i 3:an är det nog inte för din storlek eller ålder i alla fall.

Är du intresserad av henne?

2007-02-06 19:58
du i 3:an*  sry

2007-02-06 20:18
Svar nej, framförallt för att hon har en pojkvän.

2007-02-06 20:53
Ibland behövs mer än en brud.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2007-02-06 21:01
Haha, så sött! Låter dock som en ganska vilsen tjej, med tanke på att hon HAR en pojkvän. Jag menar, tänk dig själv i hennes pojkväns situation?

Även om det framgår att du inte har något vidare intresse av henne så tycker jag du ska säga till henne på något sätt. Jag tycker fettsynd om hennes pojkvän fo real. Det är sådana här småflickor jag skulle njuta att slänga småstenar på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-06 21:08
Med annat ord så kanske hon är less på pojkvännen, vem vet? Jag tycker ändå att detta är tragiskt eftersom en god vän till mig går i hennes klass och han sade att någon tjej  i hans klass hade tyckt att jag såg snäll och stilig ut. (Alltså som min vän sade).

Så jag menar, vi får se helt enkelt. Han kommer att styra upp någon klassfest inom kort där jag fick komma verkar det som.

haha, otrogenhet eller äkta kärlek? Vad föreslår ni?

Rappare

2007-02-06 21:09
Om du lyckats ta över henne så är det hennes val och inget du ska behöva ha samvetskval för.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-02-06 21:42
Rainmaker: Det enda jag ser det positivt är att han lär inte gå på mig av svartsjuka som det lätt kan hända för oss män............och kvinnor a la catfight.

2007-02-07 00:23
Visst kan du knulla henne (så fel, men ändå så rätt), men bli för fan inte tillsammans med en brud som spanar in andra killar när hon är i ett förhållande. Du skulle aldrig veta var du har henne.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-02-07 00:45
haha håller med xpertize ,det skulle bli fel

2007-02-07 07:21
Frågan lyder, har ni upplevt något liknande? Är de pga min storlek och ålder som gör att hon ser upp till mig eller är de för något annat?

Hur stor är du?

2007-02-07 09:45
har hon gjort något utöver att titta på dig och skriva till dig på nätet?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-02-07 11:14
Ibland har man bara lust och säga (Vilket vore pinsamt men om det skulle vara så) att hon bör ta hand om sin pojkvän.

När jag fick veta att hon har en pojkvän så slutar jag titta tillbaka just för att slippa (om vi tex skulle bli tillsammans) förstöra hans hjärta.

Är du på riktigt? ¨låter som en bög, varför i hela helvetet bryr du dig om han för?...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-07 12:06
För att få en sammanfattning.

1. Har samlag med henne
2. Skita i om hon har en pojkvän.

PS: När jag skrev detta så sitter hon en dator framför mig!

2007-02-07 12:29
mannen banka henne, vad är ditt problem, det är ju troligen så att de inte kommer gifta sig dom två....

2007-02-07 13:05
vad lustiga många som skriver här resonerar, är man bög för att man respekterar att folk är upptagna?

2007-02-07 13:21
respekt används bara när det behövs, inte te lallare som man inte ens känner!.....

2007-02-07 13:27
aftbg P20

du respekterar bara folk du känner?

2007-02-07 13:36
A till största del.

2007-02-07 13:37
Eller folk som BÖR respekteras

2007-02-07 13:44
aftbg P20

hur avgör du vilka som bör respekteras då?

2007-02-07 13:53
Det är skitsamma, avslöja förmycket går ej.. förutom dom som man bör, så dom som ger en själv respekt.. nöjd?

2007-02-07 14:53

Misery_chick

om han tar bruden gör han ju den andra killen en tjänst genom att visa att hans brud inte är nått att ha

2007-02-07 15:12
Bullen

ja visst, snor man nån annans partner så är man en god och ädel människa.

2007-02-07 16:08
Du har ju problem med alldeles for hog moral. Skit i snubben och ligg med tjejen om du nu kanner for det. Annars kan du lata bli.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-02-07 18:01
Candide: Det gäller att tänka om man var i samma situation, dvs om jag hade en tjej som gjorde något sådant.

2007-02-07 18:48
sluta bete dig som en kvinna och bry dig inte, känner du inte pojkvännen personligen så är det inte ditt problem, punkt.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2007-02-07 18:51
spetsnaz P19

Verkligen inte. Det galler att tanka. Vad ar den basta utgangen for mig i varje situation.

Uppenbarligen ar du battre an den andra snubben, kanske ar du bast (inte sa troligt eftersom undertecknad finns). Men om du ser dig sjalv som det basta sa skulle inte det har kunna handa dig. Det ar helt omojligt. Vilken tjej skulle vilja byta fran det basta.

Det ar som att tjejen hade en volvo och du var en aston martin som hon hade chans att kopa. Om hon kopte dig sa skulle ju inte du vara orolig for att hon gar over till volvon igen, eller ens till en ny BMW.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-02-07 22:49
haha vänta..

Nu råkar det vara så att det är en 16-åring tjej (-90) som har på senaste veckorna spanat in mig, hon verkar fokusera på min blick och lämnar fotspår i lunarstormliknade sida då och då

stalkar hon dig, menar du?