I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem! Behöver lite hjälp!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-03-01 13:36

Problem! Behöver lite hjälp!

Om du träffar en tjej..
I ca 2 månader, och börjar sakta men säkert tycka om henne..
Så har du en kompis ( Ingen bäste vän ) men en helt vanlig kompis, som säger till "Tjejen att jag bara playar henne, att jag leker och bara vill ha sex och sånt. Så kommer tjejen
och plingar på på dörren och säger, " Jag vill aldrig se dig mer "
pga av de min kompis hade sagt..

Eftersom hon tjejen inte ens ville diskutera saken med mig
bestämde jag mig föra att skita i henne.. Så hon e borta..

Men vad gör jag med kompisen? Han säger att han verkligen inte sagt något, men jag har lixom fått reda på det av en tjejkompis.
Och när jag fråga den tjejen som jag träffa om vrf hon aldrig sa något, utan bara stack,så sa hon, Men din kompis skulle bli arg..

Så jag undrar lixom, varför skulle min kompis säga sånt?
Enda svaret jag fått fram är att han kanske gillar henne?
Men sen har han ju "hjälp" mig lite, lixom o fixa kontankt me henne för de går i samma klass..

Känner nån igen sig ? Jag var absolut inte kär i tjejen,
men jag tycker det är fittigt av en kompis att göra så,
han borde inte en sagt så även om jag verkligen playade henne lixom...

Och om du ser detta, kan du berätta de själv mannen!

Highfive anyone, anyone?

2007-03-01 13:41

Du skiter helt i tjejen nu lr?

Om d inte e nån bättre kompis kan du väl bara be honom dra åt helvete..?

2007-03-01 13:44
Ja, jag tror de blir bäst så..
Dock gillar jag henne...

Ah, men vi gör typ musik ihop o så,
o grejer, men en riktigt kompis hade ju inte sagt de ?
Highfive anyone, anyone?

2007-03-01 14:02
Jag hade undvikit att bli beef med någon men jag hade även undvikigt en sån skitsnackare till kompis.

2007-03-01 15:02
om de e santatt han hade sagt de, hade ja gjort nåt sånnt som han gjorde mot dig..  Gör't !
*jaja! -smack-smack*

2007-03-01 15:47
Ur ett helhetsperspektiv var det väl bra att din kompis berättade för tjejen att du inte var intresserad av henne på riktigt. Det kanske sparade några tårar och lite hjärtesorg. Jag tycker du ska sluta playa och skaffa en sån kompis som tjejen verkar ha!
shake it!

2007-03-01 16:28
jag hoppas att kiddan skämtar...?

han säger ju att han gillar henne, kärleken kommer inte direkt för alla utan måste växa fram.

f.ö är din "kompis" helt bakom flötet om han inte hade en riktigt jävla bra anledning till att göra som han gjorde. du borde fråga honom...

och vad det gäller tjejen, om du nu fortf vill ha henne (hon verkar lite lost iom att hon bara sket i dig pga det din "kompis" hade sagt utan att kolla upp det med dig) borde du ju ringa/träffa henne och lägga upp korten på bordet.

2007-03-01 16:29
jag tror kiddan missuppfattade

2007-03-01 16:52
Mantis

Det är det jag gör just nu..

Kiddan

Jag playa aldrig henne ju..

Halsont

Jag är 99% säker på att han sa det..
Angående tjejen kom hon hem till mig samma dag
o fråga vart vi var på väg lixom, och hon fråga mig
om jag playa henne, jag sa Nej så klart..
Så fick hon höra de på kvällen o då fakka hon ur typ..
Men jag känner att om hon inte prata med mig om vad det
var, så kan hon inte tycka om mig allt för mycke ?

Highfive anyone, anyone?

2007-03-01 17:01
eller så tycker hon mycket om dig och just därför ballade hon ur pga dåliga tidigare erfarenheter, eller så är det som du säger att hon helt enkelt bara ville ha en anledning att dumpa henne. ivf så är hon skyldig dig en förklaring som rätar ut alla frågetecken.

2007-03-01 18:24
Om du inte "playade" (är det jag som är gammal eller är ordet "playa" som ligger konstigt i munnen?) så missuppfattade jag, ja. Sorry. Om du inte "playade" så har du en rätt sunkig kompis som säkert är kär i tjejen själv eller som gillar att skapa lite drama. Du får väl försöka vinna tillbaka tjejens förtroende på något sätt.
shake it!

2007-03-02 02:18
Jag håller med kiddan.
Det rör sig trottsallt om ett missförstånd eller vad man ska säga.. Eller en osanning som hon tror på. Då är det faktiskt värt att försöka vinna tillbaka henne. Ett försök i alla fall, annars skit i det.
Men det kanske du redan har gjort..

2007-03-03 10:58
Ta honom i kragen och se till att han i framtiden har såpass mycket respekt för dig att han inte vågar sig på sånna spel igen. Att han gjorde det betyder att han inte har respekt, låter du det glida så kommer han få ännu mindre respekt för dig och kanske han fuckar dig då det verkligen känns
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.