att ställa frågor som man inte vill ha svar på.
tjingeling, tänkte bara kolla om d e nån mer än jag som e alldeles för nyfiken ibland? alltså som ställer frågor till sin pojkvän/flickvän (eller nån annan) som ni egentligen inte vill ha svar på...? han o jag kan liksom snacka med varandra som kompisar (om gamla onenightstands, förälskelser osv), men då kan d va så att vi inte tänker oss för o babblar på jättefort, o då kan jag få ett svar som går in genom öronen rakt in i själen o svider som syra...typ...aja man får väl skylla sig själv någon annan eller e d bara jag? =/
"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett
jag är duktig på att fråga saker jag inte vill veta.
ja det är nog inte något ovanligt
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
oh.. jag skan skriva under på det ja...
Producent
2007-03-05 13:46
Jag håller inte med, men jag brukar oftast vilja veta sanningen även om den gör ont.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag brukade ställa dem frågorna, och inte orka med svaret, som för att plåga mig själv. jag ställer dem fortfarande, men nu berörs jag inte särskilt av svaret. det gör mig ingenting vad han har sysslat med i sex och kärleksväg tidigare, om han inte berättar om en gruppvåldtäkt han deltagit i, eller något sånt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
saken e den att för mig gör d redan gör ont att inte veta, och jag brukar intala mig själv att jag måste fråga för att bli tillfreds. d e som att jag får en adrenalinkick av att fråga. men jag brukar oftast ångra mig sen, när "ruset" har lagt sig... för om jag inte frågar hittar jag på egna läskiga bilder i huvet istället... och då tänker jag att d nog e bäst ja ta reda på sanningen, för jag kanske bara inbillar mig i mina egna fantasier att d e värre än vad d e. men så e sanningen ibland lika hemsk ändå...eller värre.
det är lättare att ställa onödiga frågor som man förväntas ställa men som man inte har nåt som helst intresse att få reda på svaret. Ex: Om man frågar någon hur han /hon mår. Hur många gånger har man inte gjort det fast man inte alls velat veta det?
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
det dummaste jag frågat var " är du kär i mig" oh no.. don't do that om du inte vill veta......
jag ställer så sjukt mycket dumma frågor, å det e så jävla svårt att sluta med det... frågorna gnager i bröstet, och man är tvungen att ställa dom, för att det ska bli lugnt i ro i kroppen... ibland gör svaren ont, ibland inte
Wisdom is wonder
visst e d jobbigthur lägger man av??
ja det e en bra fråga...
Wisdom is wonder
man ska inte lägga av. det är jättebra att ställa frågor på det här sättet. då är man mentalt förberedd, till skillnad från vad man är när man bara snubblar över informationen. på samma sätt som man snokar på folk. jag är övertygad om att det är en slags försvarsmekanism.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
absolut, händer väldigt ofta. och ibland svider svaren som fan, yes.
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
men om man inte frågar kan man ju inte få dom svaren som verkligen värmer?
interessant fråga faktiskt, men man är väll helt enkelt för nyfiken för sitt eget bästa.
nä jag vet, men frågorna man ställer angår egentligen inte ens mig, d e sånt som e totalt onödigt. sjuka. till exempel:hur gick d till när du blev ihop me din första kärlek? vi va vänner som blev kära och förlorade oskulden med varandra, ja d va underbart. o enda anledningen att vi gjorde slut e att hon flyttade. annars skulle vi säkert fortf vara ihop, hon va perfekt...ja tills jag träffade dig då. notera att all info som finns i den texten har jag varit tvungen o dra ur honom...! helt jävla onödig fakta egentligen, som jag inte ville veta. men vad skulle jag förvänta mig? vad ville jag höra? varför plåga sig själv på d viset? njuter jag av d? ouch.
ajdå, det kankse var lite okänsligt sagt av honom. men jag är inte rätt person att dömma, jag vet att jag har sagt jävligt okänsliga saker också till folk jag hållit kär.
Känner igen mig själv så sjukt mycket... Vet faktiskt inte alls varför jag frågar frågor som jag inte alls vill ha svar på. Kanske är det så att man omedvetet söker bekräftelse? Eller beror det på en osäkerhet hos en själv? Jag vet faktiskt inte.. Sjukt jobbigt är det i alla fall (ibland!)
REC #26<br>Team EA-Racing
I pleed guilty Det är helt tvångsmässigt som jag tvingat ur mina flickvänner alla detaljer om alla killar de ens tittat på. Sen kan jag inte sova för jag får äckliga bilder i mitt huvud lackar totalt och skäller ut dem för att de "inte hade vett nog att låta bli att svara på frågorna, du borde ju fatta själv att man inte berättar sånt, om jag sa åt dig att äta bajs hade du gjort det då också?" "JA! för du är så jävla fucking otroligt irriterande envis att jag hade dödat min mamma bara du håller käften sen!" Sen om tjejen skulle vara smart nog att inte ställa MIG frågor så slipper hon ändå inte höra att apropå nästan ingenting så var den eller den tjejen tex "helt jävla galen i sängen gjorde så eller så och knullade sönder mig totalt, helt jävla otrolig", innan hon hunnit öppna munnen och säga att "du cp det här vill jag faktiskt inte höra" I blame svartsjuka, osäkerhet och destruktivitet. Till mitt förvar vill jag säga att jag inte har någon och planerar att låta det förbli så ett bra jävla tag
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Producent
2007-03-06 00:23
"När livet är gott ställer man inga frågor" -Ryskt ordspråk
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag vet att alla skiter i det, men jag är väldigt duktig på att inte bry mig. Jag är en så förbaskat skön och avslappnad kille, att det är svårt att hitta någon motsvarighet.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
word up Muhjmathil_Ahmd, bästa jag hört idag
Narcissus haha word word, känner igen mig som fan
work some magic
men om man inte frågar kan man ju inte få dom svaren som verkligen värmer? Kan bara instämma.
men om man inte frågar kan man ju inte få dom svaren som verkligen värmer? word
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
beror på vad man frågar, vissa frågor finns inga vettiga/värmande svar till...
det e jävligt dumt oxå när man frågar och frågar, att personen till sist snear på en... sånt brukar jag lyckas jävligt bra med...
Wisdom is wonder
Jag frågade min flickvän om hon tänkte på mig när hon knulla sitt ex, dvs när vi var ihop. det gjorde hon... tog hårt i själen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej. du e inte ensam min flickvän dödar mig med frågor. som hon inte vill veta egentligen. about my past
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
har väl hänt =)
http://www.kalvinhiphop.com
en klassiker
Femme fatale
Har frågor som jag inte vill ha svar på. En sak som jag absolut inte vill veta är om min mammas sjukdom går vidare till mig eller mina syskon. Hon vill heller inte fråga det. Känns bäst så