I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"fetaste händelsen i mitt liv"

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-03-15 13:31

"fetaste händelsen i mitt liv"

Shaou, det här kommer vara jävligt svårt att förklara, men jag ska försökaså gott jag kan, hoppas nu hänger med, och kom gärna med egna tankar och dela gärna med er av egna upplevelser. Det som har hänt mig har fyllt upp hela mig med lycka glädje ett stort lugn inom mig, I TVÅ HELA DAGAR NU!

Det börja i tisdags kväll, en polare kom hem te mig med folkbers, vi satt och snacka lite och bara chillade, efter ett tag ringde en tjej kompis som fråga om hon fick komma dit. En timme senare kom hon.
Hon hade tjack med sig, jag var trött och frågade om jag vill ha, jag sa ne pallar inte idag och sånt, min polare var nyfiken, så han testa istället. MEN skit samma, nu kommer jag till själva poängen, dom var tjackade, och fick för sig att dom skulle gå ut och gå, Dom sticker vid 2 på natten, dom kom tillbka vid 6. Då hade jag fått sova i fyra timmar, var svin trött när dom kom tillbaka och väckte mig, min polare skulle på jobbet, och sånt, och hon hade inge att göra så hon stannade och yra runt som en jävla hygena,
Det var då det hände!
Jag låg och halvsov, hon gick runt och snacka med mig, jag svarade i mummlande ord och korfattade menigar, efter en stund upptäcker jag att jag blundar men kan ändå se henne, Closed Eye Vision typ, hon fortsätter snacka jag svarar på samma sätt tills jag märker att jag för riktigta dialoger med henne, fast inte i den värld hon var i, Det var som att jag Såg utifrån 4a ögon 2 på där hon går runt och jag halvsover och dom andra två på samma ställen fast jag är vaken, Det känndes som om min själ var i ett paralellt universum, och min kropp var i standard världen! och så mycket annat jag skulle vilja säga men jag vill inte krångla till det! men slutsumman av det här, tror jag att jag befann mig på två ställen sammtidigt. det var ingen dröm känns det som utan en själslig upplevelser som var fet som fan.

Min lärare sa att det var en hypnagog hallis, andra säger det var typ en astral projektion och en del säger lucid dröm, vad tror ni :D?!

Detta var verkligen överfett att uppleva


Glad om ni läser allt PEACE!

//Crooked//