Vill du rädda jorden? Vill du rädda jorden? Vill du att vi ska få en bättre plats att leva på?check it out http:///www.firethegrid.comSprid budskapet vidare!Peace and Positivity!
"Jag hänvisar till Gud på många sätt alltigenom den här berättelsen. Det är konstigt för mig att tala om Gud på något sätt, jag som trodde att han övergett mig för länge sedan. Men jag syftar på den främste skaparen av kosmos och universum, den jord vi bor på varje dag. Jag kallar Gud för den Främste Skaparen, därför att jag önskar alla ska förstå att denna berättelse är fullständigt fördomsfri och förutsättningslös, utan anslutning till någon religion, och att Gud enligt min uppfattning inte endast är en jordisk gud, men en universell gud. Jag syftar på också till Gud som moder jord, Gaia, som jag genom den här resan kom att lära känna den kvinnliga delen av gud. Precis som med allt i vårt universum, måste allt balanseras, mörker med ljust, fred med krig och så även med Guds två ansikten, det kvinnlig och det manliga. Vi är alla delar av denna främsta skapare. Vi är en del av Gud."Jävla psycho