I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du rädda jorden?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-03-17 00:36

Vill du rädda jorden?

Vill du rädda jorden? Vill du att vi ska få en bättre plats att leva på?

check it out http:///www.firethegrid.com

Sprid budskapet vidare!

Peace and Positivity!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-17 00:37
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-17 00:37
vafan funkar ju inte. ajja ni fatter grejjen va =)

2007-03-17 00:50
om man som jag inte vill, och är helt likgiltig inför vad som kommer hända framtida generationer?

2007-03-17 01:05

2007-03-17 02:17
TheURL-Fairy
HAHA! Fan vad skön du är :D

Vem är du, och vad gör du här?
Jag är Länkfén! Jag hjälper till att länka när folk glömmer att trycka på URL-knappen eller skriver trasiga länkar.
Ibland hjälper jag även till med att länka till sidor som folk frågar efter.

Varför gör du det?
För att jag är en länkfé! Jag är till för att göra världen (eller åtminstone whoa.nu) till en bättre plats genom att underlätta länkandet.

Är du en bot?
Nej, jag är en fé!

Fan vad nice ^^ Hade inte hört talas om dig tidigare, o du mäktige fé!

2007-03-17 04:02
PRISA FÉN! PRISA!
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-17 12:25
vafan äre här för skit sida alltså?
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-03-17 15:06

"Jag hänvisar till Gud på många sätt alltigenom den här berättelsen. Det är konstigt för mig att tala om Gud på något sätt, jag som trodde att han övergett mig för länge sedan. Men jag syftar på den främste skaparen av kosmos och universum, den jord vi bor på varje dag. Jag kallar Gud för den Främste Skaparen, därför att jag önskar alla ska förstå att denna berättelse är fullständigt fördomsfri och förutsättningslös, utan anslutning till någon religion, och att Gud enligt min uppfattning inte endast är en jordisk gud, men en universell gud. Jag syftar på också till Gud som moder jord, Gaia, som jag genom den här resan kom att lära känna den kvinnliga delen av gud. Precis som med allt i vårt universum, måste allt balanseras, mörker med ljust, fred med krig och så även med Guds två ansikten, det kvinnlig och det manliga. Vi är alla delar av denna främsta skapare. Vi är en del av Gud."

Jävla psycho