I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är det för människor?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-03-26 21:51

vad är det för människor?

Jag måste bara få fråga vad är detta för människor?

var i stockholm för några veckor sedan..Jag gick på någon stor gå gata.Framför mig går en grabb på kanske 11-12 år, och bredvid han går hans mor..Efter ett tag hör jag två killar som går förbi mig, för att sedan stå och ja utkräka fula ord till den här killen..Killarna som sa det var väll kanske 18-19 år, och bara häver ur sig hela tiden, man kunde se att killen blev faktist lite tagen utav dem, ganska mycket..Hur som helst så håller dem på så i kanske 2 minuter gå bredvid honom och bara häver ur sig, killen och hans morsa fortsätter gå och dem gör ingenting..Efter en stund så vänder sig killarna om och går åt andra hållet.Jag kunde inte se något fel på killen som gick framför, han var inte stor, han...var ja i princip normal...

Nu till min fråga, vad är det för människor? och varför gör dem som dem gör?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-26 21:53
den lilla killen kanske tillhör den skara ungdomar som tycker det är ballt att skrika "jävla fitta!!!" på 200 meters avstånd och sedan lägger benen på ryggen och kutar tills dom kommer hem?
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-26 21:55
problemet var att jag gick framför dem i kanske 10 minuter..Men vem skulle skrika så om man är 11-12 år och enns mamma är med, det går inte ihop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-26 22:03
klart dom inte skriker så när mossan är med, dom skriker, springer, låser dörren och berättar för mamsen att en elak 20åring jagar honom.

varför en 20åring skulle jaga en 12åring som ropar till honom att han är en fitta är iofs ett mysterium...
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-26 22:16
mmmm, det kan ju vara ett alternativ
DJ

2007-03-27 12:14
"Jag kunde inte se något fel på killen som gick framför, han var inte stor, han...var ja i princip normal..."

Hade de varit mindre dumma i huvudet om killen varit "stor" eller om det "varit nåt fel" på honom"?

2007-03-27 12:24
Jag förstår inte... Mamman reagerar inte när två snubbar trackar hennes tolvårige son? Abo min mamma hade marinerat dem med vitlök och ätit dem
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-03-27 12:26
min mor har en tendens att klocka såna losers på käften.

2007-03-27 12:33
Soul_Survivor_II P28
det jag menade var att dem i princip " hittade på " saker som inte stämde alls, inte vad jag kunde se

2007-03-27 12:40
du kunde ju sakt till dem själv

2007-03-27 12:42

mmm, men jag var så dum, att jag inte tänkte på det just då...tyvär

2007-03-27 12:58
det år såna snorungar som får smaka på farbrors örfilar.

2007-03-27 13:37

det var ju fler folk runt omkring, och jag ville väll inte spela vardagshjälte antar jag?