I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En svensk timetraveller med bevis

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-04-14 20:35

man ser ju fan tillochmed en liten flash från en sån där pensions reklam där dom åker tillbaks i tiden o pratar med sej själva

2007-04-14 22:49
Igen:

"...men med tanke på att det är en engelsk kommentator så verkar den vara lite mer äkta.

kan clippet han hade på sin mobil vara uppgjort?"

Hall of fame-material. Såhär blir det när man är galet kritisk mot alla etablerade uppfattningar samtidigt som man är galet okritisk mot allt nån lirare man inte vet något om slängt upp på nätet. Priceless.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-04-19 21:53
Det är ju bara dumt att tro på detta.
Blood on my dick or shit on my knife

2007-04-19 23:57
shunare P24

Verkar vara den ende som förstått relativitetsteorin korrekt.

För att snacka om time travel så kan vi ta en enkel jämförelse med hur Einstein menade.

Vi säger nu att du bor i Malmö men ska till Sthlm. Du bestämmer dig för att ta flyget dit medans din vän ska ta bussen. Skillnaden är att när du anländer har du inte "åldrats" så mkt (har bara gått 1 timme säger vi) men din kompis åldrades 12 timmar iom att det gick "tidsenligt".

Så om någon skulle åka fram i tiden så innebär det inte att personen är helt oberörd, man åldras ändå men inte lika mycket som de som upplever tiden.

2007-04-20 16:16
cmg är fan ovärdelig...

2007-04-23 18:26
Jag tycker inte att den här tråden ska få falla i glömska! Är det äkta? Har han rest i tiden? Fanns det ett loophole under hans diskho?

Rafflande!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Graffare

2007-04-30 12:24
Den enda möjligheten är väll om man skulle åka snabbare än ljusets hastighet, så man hamnar i en annan dimension.
Men det är fysikst omöjligt att åka snabbare än ljuset med tanke på att massan kommer förstöras.
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-05-03 14:08
NEJ!!!!!!!!! Videon är borttagen, vart kan man hitta en ny? Jag ska föreviga mitt minne av dig cmg.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-05-04 02:03

haha omg vad alla överdriver jag trodde först att det var en riktig video, men jag hade tydligen fel : ) fan chilla hehe

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-04 02:15
Fan vad dåligt jag mår av att läsa den här tråden, känner avsmak för mänskligheten, hehe..