Kärleksproblem, damn it!
alltså, i skolan hade en fn tjej spanat in mig och så fråga hon mina kompisar om min msn och säger att jag är söt osv. Sen vet n hur de går, man öppnar sg kanske en månad och jag blr typ kär i henne, (vi har träffats) och så snackar vi intensivt i en månad och hon ba: jag vll verkligen lära känna dig.. Men nu har hon typ tappat intresset, hon pratar aldrig mer med mig och hon slingrar sig hela tiden när jag frågar: vll du gå på bio ngn gång i veckan, hon ba: ok torsdag då, blir glad som fan sen när torsdagen kommer: förlåt men jag måste jobba.. VAfan ska ja göra? jag fattar budskapet att hon inte vill ha med mig å göra mer.. Så vafan ska ja göra? hjälp mig nu..
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
har inte du redan gjort en tråd om det här?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jo men fick ingen hjälp, NU måste jag ha hjälp..
Kan du inte hjälpa mig...
men du kan ju inte göra en exakt likadan tråd till?
"jag fattar budskapet att hon inte vill ha med mig å göra mer.. Så vafan ska ja göra?" är det så så kanske du ska ta och lämna henne ifred?
hahahahahahahahaha, försent aja, det ser ju inte ljust ut. Vadå hjälp btw?
Fråga mig inte, hon snackar alltid med mig om andra saker typ: vad gör du och andra "intressanta diskusioner" sen när man säger ska vi ta bio i veckan? antingen svara hon inte eller aa kanske, sen händer de aldrig nåt..
Ja, va i helvete ska jag göra? kanske bara drivit me mig..
Snarare tappat intresset isf, inte drivit, tvivlar jag på.
..... hah, kärlek kommer och kärlek går vidare, men vad som än händer så går den ner i graven med mig.
berätta för henne att hon inte kan hålla på och playa runt utan att du bara vill ha ett rakt svar. "gillar du mig eller inte?". fast iom att du redan har insett att hon inte vill ha med dig att göra så är det kanske inteså lönt att ens fråga. du vill ha sympati och inte råd, right? det suger att ha känslor för nån som dissar en, alla vet det. jag har varit med om det ett antal gånger och för mig hjälper det alltid att sysselsätta mig ordentligt tills man har fått ut henne ur systemet. snacka dig trött om det med kompisar osv. tiden läker inte alla sår, men till slut är dom så små att du kan ignorera dom. bryt ihop i några veckor och sen är det chill, tro mig.
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
kk, börjar fan bli deprimerad för första gången i mitt liv.. tack för rådet dock menbarasluta + att min fågel bli deprimerad av att sitta här i mörkret med mig..
där har du problemet, ut med dig, sitt inte där och uggla. röd dag imorgon, lär ju vara många som inte har nåt att göra ikväll som är pigga på att hitta på nåt.
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
hon har tappat intresset pga att du är för lätt man!
www.erikbergstrom.se
känner igen mig som fan.. kärlek är för idioter. visa inte intresse, låt henne komma till dig.
jojo, men ligg i mer o mer, bara pressa på liksom o öka "insattserna" mer o mer hela tiden, make her fall for you ;)
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
"Allt har en början och ett slut, så fungerar allting i stort sätt. En förlust i kärlekens tecken kan ibland visa sig vara den största vinsten du kunnat tänka dig. Tro mig". Vackra ord av Untouchable...
Hon kom ju till mig först, ska hon komma till mig en gång till nu? :S
haha vafan, hon håller på me 3 andra killar... typ 20åringar..... Nåt måste göras.
Faraon P16 Är det sant? Ajja... Men det där är en såndär ålder där allt ska utforskas och grejjer... Hon söker spänning..
Haha, vad har dom som inte jag har, kanske att dom är biffiga men ändå :P
Faraon P16 Träna upp dig då... När du är i den åldern kommer ju 16 åringarna ränna efter dig ;D
Word! Juste! Snälla killar får inte fina tjejjer vet du... Man ska mer eller mindre vara en skithög...
För er som inte visste är hon 18 år.
teN Är det sant det du säger?
teN Ajja.. Men då kan det säker ha vart hennes polare eller nå som mobba henne för att hon var tänd på en 16 åring eller nå.. Eller så tappade hon intresset helt enkelt... Bara att acceptera.. Tycker att det är en sån här tråd hängandes hela tiden ?
HOn vill väl ha färskt lammkött :P
Haha... Det var väl det hon inte ville...
Till en början jo sen måste nått ha hänt :O
var lite mer agressiv och försök få omkull henne.. eller så kan du nöja dig med att vara bara kompis.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Faraon P16 Det du har skrivit känner jag igen mej nästan allt av! Har typ varit med om samma sak! Det dära med att du frågar henne om ni kan gå på bio och hon svarar med; "aa kanske" har jag också typ varit med om. Efter ett tag tröttnade jag och frågade om hon VERKLIGEN gillade mej och om hon verkligen ville hitta på nåt och då sa hon typ att hon nyss hade varit i ett förhållande och att hon inte ville kasta sej in i ett. Så då sket jag i henne ett litet tag typ nån vecka och det var inte roligt, kunna inte tänka på nåt annat än just henne. Men sen efter ett tag började vi träffas hemma hos henne, har varit där två gånger nu och hoppas att man snart ska få till det hehe :) Men iaf det jag tycker du ska göra är att prata med henne om hon VERKLIGEN vill ha dej och om hon verkligen vill hitta på nåt men som dom föregående talarna säger att om du nästan vet att hon inte vill det så är det ju ganska meningslöst :( Men jaja testa iaf annars äre bara skita i henne. Hejs
Live Hard, Die Young
haha omg, ska man skratta eller gråta? hon sa att hon hatade invandrare och snackade skit om dom rätt ofta, nu är hon ihop med den största negern på skolan :S
jag förstår verkligen vad du måste se i henne
så är det med det som det är med det som är.....
rätt ironiskt ändå :P aja, nu skiter vi i henne, dock håller hennes kille på å tracka mig...
Å vilka e dom? :S
FÖRLÅT om jag skriver ett annat problem här, men jag orkar inte göra en tråd om det. Jag har nyligen blivit tillsammans med en tjej, vi har varit tillsammans i snart 2 månader. Hur som helst så känner jag mig lite instängd, jag vill liksom kunna resa någonstans och studera språk i 1-2 veckor. Men det känns fel eftersom man som partner inte bör göra så, hade jag inte haft henne så hade jag kännt mig mer fri. Vad säger ni om det här? Liksom, jag har varken planerat något nu eller så. Men jag tänker på framtiden.
spetsnaz
Men det är ju sånt där man missar när man har fast.. Alltid någon som vill veta vart man är och gör.. Jag var tillsammans/bodde ihop med en tjej nyligen i 3 år, sen tog det slut.. I början var det såklart skitjobbigt, men nu. Nu är det så jäkla skönt... Göra vad man vill när man vill.. Halleluja för att vara singel...
Annars får du väl tala med din lady hur du känner.. Eller ta med henne på resan.. Om det inte är såhär att du ska åka och besöka Red light district eller nå..
spetsnaz, försök tajma det när hon vill göra nånting för sig själv eller nåt?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
spetnaz i två veckor? haha det är ju inget. åk för fan
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Ah shit....Tjejer asså... Precis som någon sa så ska du visa intresse, och sedan bara ignorera henne totalt, då får dom damp, och tar kontakt o skit.. Annars brukar jag träffa nån annan tjej, så att en tjejen jag träffar får reda på de.. Då blir dom ofast lite svartsjuka o typ vill ha en... Girls are hoes man..
Highfive anyone, anyone?
Niito P18 jo, för grisighet finns ju inte hos båda könen...
"SiQ1 P25 knepet är å har alltid varit: Behandla bruden som skit,visa 0 intresse..kanske liiiiiiiiiiiiiiiite liiiiiiiiiiite intresse ibland,men ryck alltid bort de från henne när du märker att hon börjar bli glad å shit...ge henne komplimanger max 1-2 ggr per år å var alltid jävligt mycke trevligare mot hennes kompisar än mot henne! Detta är inte ironiskt på nått sätt,vet inte varför men brudar funkar så och om du behandlar henne som skit så är hon din för evigt eller tills du blir less! OBS! Skit är inte desamma som att slå hon eller kalla hon hora eller sånt...sånt är bara fel!" Stämmer, tyvärr.
så fråga hon mina kompisar om min msn Haha så gulligt :D Faan ingen hade mobil då man själv började macka i den åldern, så då var det hemtelefon som gällde.
At the gates of Eternity...
suss visst är de sant! Jag har problemet att när jag blir kär i en flicka...eller dom två ggr de hänt,så vill jag bara överösa hon med kärlek och göra så hennes liv blir de lyckligaste någonsin..inte svårt å gissa vart de leder...hon tappar intresset och där står jag som ett jävla fån! Har sagt de förut å säjjer de igen,brudar är fukking nuts...NOLL logik!
SiQ1 P25 Shit, vad deprimerande det du skrev.. men då vet jag iallafall varför vissa killar är så mot en!! Thanks dude ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gurrl så du menar att om du å jag skulle hooka up så skulle du inte tappa intresset om jag överöste dig med kärlek??
ifs P25 Jag vet väl inte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.