och eftersom det finns många här i världen som växer upp i ickereligiösa omgivningar och ändå omfamnar religion - som jag - tror jag att det också har med andra saker att göra. Jag tror ändå att du isf uppfostrats i en miljö där religiön inte förkastas och att du fått lära dig att respektera religionen. Jag däremot, har alltid lärt mig att all religion är förkastligt, min far hade väl sina anledningar, därför kan jag inte tro på någon religion. Jag kan inte. Jag känner mig bara löjlig om jag ska tro på alla berättelserna om Jesus, för i min värld är alla religiösa "löjliga".. Lite överdrivet kanske, jag har ju ändå växt upp i Sverige, så helt immun är jag inte mot religion, och jag anser mig mer förstående än till exempel min gamle man, men jag har väldigt svårt att se mig själv i en kyrka/moské/synagoga/tempel osv... Totalt irrelevant och onödigt skrivet kanske , men bara så du förstår lite mer varför jag ställer mig som jag gör till religion...
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*