Om det fanns, skulle du vela använda en "kärleksdryck" ?
Föreställ er att vetenskapen gör en banbrytande upptäckt som gör det möjligt att dricka en vätska och nästa person man ser blir man kär i. Scenariot är att du kommer över en dos av sånt här. Det fungerar på följande sätt: du ger personen denna vätska, kanske häller det i deras öl på krogen och sen så tittar du denne i ögon och volá personen blir otroligt kär i dig. Personen ska kunna bryta sig ur "förtrollningen" om du missköter dig. Alltså kommer den inte vara livet ut, utan vara som en riktig förälskelse som kan ge vika om inte allt fungerar, så som kommunikation och gemensamma mål etc. Frågan är, om du fick chansen, hade du velat använda det här? Varför? ------------------------ jag kan ju säga att jag hade ju lätt velat testa, typ få den där bruden på gymnasiet som var helt omöjlig och som jag dagdrömde om i 1,5 år. Jag ser det som så att om hon kommer bli förälskad av det här så kommer hon ju bli lycklig, oavsett om det inte skulle komma av sig själv. Någon som resonerar annorlunda? Låt diskussionen börja.
haha jag får bara upp en bild i huvudet av när efter man har hällt i kärleksdrycken i tjejen glas så kommer nån full "gym tribal"kille och tar hennes öl och sveper den och sedan tittar upp på dig...
SiQ1 P24 Det är ju ett alternativ. Skulle ju inte vara helt fel att få hämnas lite på så sätt :)
ja utan tvekan skulle jag använda den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle lät använda den, då skulle kärlek vara så mycket lättare.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha vem skulle inte testa?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-04-20 12:14
Självklart
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Snackar ni rohypnol nu eller?
Det jag tänkte mig är kanske att folk inte vill prova för att de känner att det inte skulle vara på riktigt och kännas ovärt och så. Samt att dom inte vill mixa med folks medvetande och känslor. Jag säger dock fortfarande. Fuck that ;)
hurt Nej inga våldtäcktsdroger
det hade ju vart kul å hooka up nån man inte gillar med en riktigt sleten skata, dvs. ser till så att båda dricker det och får syn på varandra
Mabuhay!
Producent
2007-04-20 14:12
Matter of fact jag använder mig av det just nu.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Skulle inte använda det.. Är det inte på riktigt och kommer naturligt kan det lika gärna vara. Sen ska det vara en utmaning också, ;)
Självklart skulle jag inte använda det.. Ni som skulle ta det, vad har ni för självkänsla egentligen?
haha helvete JA , skulle köpa mängder av denna dryck
work some magic
Jaa! Jag skulle hälla det i folks drinkar och få dom att titta på riktiga fulingar!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Skulle självklart inte använda denna dryck, på grund av flertalet anledningar såsom moral och andra tråkigheter (såsom självkänsla etc)
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
eh vadfan, klarar man inte få sig en snygging så får man väl hålla sig till underklassens ruggiga ugglor.
www.myspace.com/dressyourself
Haha tro fan att man ger vätskan till brudar.. Dock inte för att få förhållande.. Utan bara så att dom blir förälskade, så knullar man dom, o sen bajbaj :) Sen nästa tjej :D
Highfive anyone, anyone?
den perfekta drycken för oss fulla ungkarlar. :S
"är du tjock?" ja "är du ful?" JA! "är du kåt och aldrig får den snygga tjejjen" JAJAJA!!!! här ta en flaska "look in my eyes for some love"...
Haha satan vad jag hade hookat dem snyggaste tjejerna med dem fulaste killarna så att dem också får må som kungar, kanske hade gjort vissa av mina polare till bögar också, hade varit fett.
There is plenty off fish in the sea.
Såg ett par idag(en st hona, en st nåt annat), är ni helt säkra på att denna dryck inte är uppfunnen än?
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Producent
2007-04-22 21:36
Since 1984 @realgizlee // twitter
jag hade letat upp nån som var kär i mig, sen hade jag druckit drycken själv och blivit kär i henne/honom. schysstare och trevligare.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Jag skulle hämnas! Lätt!!
jag skulle gilla mera en "gör vad fan du vill för en halvtimme utan att det blir några konsekvenser"-dryck.... skulle använda det till att knulla en tjej som inte är min flickvän.
Söker kunder, mixning & mastring!
kanske hade gjort vissa av mina polare till bögar också, hade varit fett. Haha!
självklart, give me that shiet!
Det var inte jag, det var han som sprang!
micKillah - feromoner fungerar tyvärr inte lika bra då det bara gör tjejen subversivt småintresserad, det handlar verkligen inte om blixtförälskelse. Dessutom är svett äckligt, huaaya!
12.
aj ja hade ju lätt använt den... fast antagligen på fyllan o så hade ja säkert ångrat mig dagen efter till ett "va sak vi göra idag ;)"?
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
skulle nog göra alla mina kompisar kära i mig, så kan jag få dom att göra vad som helst. moahahahaha!
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Nej, hade aldrig vågat. Är aldeles för mån om min egen säkerhet.
Producent
2007-04-29 01:54
Trist om det visade sig efteråt att det ändå är fel person som blev kär i en. Att man ångrar sig menar jag…
Jag skulle spetsa vattentornet. Den här kalla världjäveln behöver mer kärlek.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Producent
2007-04-29 17:50
Kärlek borde inte få finnas. Bara sex & hat.
Om den drycken framställs blir jag rädd. Jag skulle aldrig använda den.