Har verkligen tröttnat på att läsa om främlingars drömmar här på whoa. Drömmar är drömmar, det är ungefär lika intressant som att Gösta, tunnelbaneföraren 07.43 på morgonen skulle utropa i högtalarna vad han drömt under natten. Sen är det faktiskt jättesvårt att tyda andras drömmar, för mycket handlar nog mycket om vad som pågår i ditt liv då i alla fall jag tror att drömmarna på något sätt reflekterar vad vi upplever i vaket tillstånd. Sen finns det ju vissa grejer som oftast betyder vissa saker. Däremot tycker jag att det låter som ett par helt vanliga drömmar du har haft. Men att man drömmar det flera gånger brukar väl betyda att det är en pågående "konflikt" som inte har löst sig och då fortsätter man drömma de drömmarna tills problemet upphör. Och hamnar man i liknande situationer igen i livet så kan drömmarna komma tillbaka. Om det hade varit hemska mardrömmar du hade haft, så har jag fått tipset från min terapeut att sätta dig och skriva ner hela drömmen så som du drömde den och sen skriva drömmen igen, fast med ett annat slut. Ett slut du tycker om. Då brukar inte drömmen återkomma, för du har ändrat på historien. Även om det låter lite hokuspokus. Har man upplevt ett trauma brukar man få göra det. Testa du också, så kanske drömmarna slutar upprepa sig.. även om det inte är mardrömmar? :) Jag brukar ha samma drömmar om och om igen. Har haft det i många år. Men dom är alltid hemska och slutar alltid med död.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.