jag har ett ufo på min gård !! jag bor i gbg såå :P
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Men kan det inte slå er att dessa skepp inte färdas den aktuella sträckan mellan punkt a och punkt b utan att de hittat på något annat sätt att ta sig dit de vill som vi vet väldigt lite om eller inte har någon aning alls om.
Men är det inte lätt att ta denna video so påhitt då man tycker att det skulle varit en större hype över världen då man upptäckt UFO:n sväva omkring? Skulle vi inte alla blivit medelade alt. varnade, då (Amerika först och främst) skulle nojjat att dom ville ta över världen?
Blood on my dick or shit on my knife
Qustaph P18 Fan va kul och höra (att du tog din tid o kollade hela) Det är en bra fråga, för att få svar på sånna frågor får man nästan göra en liten mini research och bilda sin egna uppfattning, jag tror att "dem" (i filmen) har kontaktat oss men världens riktiga ledare försöker att tysta ner deras närvaro (vilket är ganska tydligt). Kan det vara så att vi redan blivit kontaktade och invaderade av en annan civilisation för länge sen (se the reptilian agenda, david icke) Enligt Mayakalendern (som slutar 2012) ska vi (människan och allt i universum) gå igenom ett sista lyft i utvecklingen av vårat kollektiva medvetande. Jag tror att sanningen om vilka vi är (vart vi kommer ifrån) kommer att komma fram (som en del av uppvaknandet) och jag tror att alla dessa ufo iaktagellser (både filmade utanför vårat spektrum och inanför) har en stor del i hela "sanningen".Amfotericin_B P20 Tyvärr är det inte så, tro det eller ej men majoriteten av dagens ledande forskare och fysiker tar inte fenomenet på allvar eftersom inga pengar satsas av staten för att göra en grundlig öppen analys av ämnet. Jag tror att vissa försöker hålla oss på en typ av "on-a-need-to-know-basis" nivå när det gäller "national security". Men de e la ba ja =)
It was written in the book of life
Messenger är skämtanvändare? Om inte: menar du allvar?Miaz hehe jävligt bra sagt
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
Allt ja ha att säga är HA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej asså Jesus fanns ju elr hur ?
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag tror dom flesta utomjordingar som rör sig runt jordens atmosfär är från dimensioner som ligger nära våran. Dom som förnekar att UFO:n rör sig runt / i jordens atmosfär är idioter. Finns alldeles för mycket bevis som visar att dom är här. Filmerna som spelats in från olika rymdskepp (NASA:s bl.a) är bästa bevisen imho.
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.
asså ni som tror på detta kommer leva tills ni är 90 oi sitta där o darra o tro att jordens undergång är nära, o att ufon kommer invadera oss.. och att ni har kommunicerat med dem ..:S cp offer
timon_b: hörru du tror ju att han som spelar harry potter är död. Du har ingen talan. Sen ändrade du dig till hermione. Sluta komma med påståenden som fakta efter vad din mormor har sagt. du är värre än den där snubben vars mormor satt och kollade på Armageddon och trodde att det var på riktigt varpå han gjorde en tråd om jordens undergång på fullt allvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, du e ett offer som tror på allt du läser, och skriver allt du vet, jag spelar över din get..
haha, jag tror inte på allt jag läser, det har jag inte sagt heller. Men du är en jävla idiot.
och de är fakta då antar jag.. Niobe du är bara så bäst..
Prs: Skillnaden är att det finns oerhört starka bevis idag. Jag har inte sett några bevis på tomtar och troll. Open your motherfucking eyes.
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.
Alla dessa "bevis"-filmer? Vad är NASA:s egna förklaringar? Hade varit intressant att läsa... Känns som att ifall det verkligen är UFO:n som syns så skulle ju knappast NASA dölja det. Folk har ju rätt bra förtroende för dem känns det som, världen över, och de vill ju fortsätta vara ledande inom rymd-teknologi och övervakning, trots diverse samarbeten, så varför skulle de då dölja det? Är ju alltid lite dumt att bara svälja saker med hull och hår och bara förlita sig till fakta som presenteras. Är ju förvisso svårt att börja forska om rymden på egen hand, men ta det lite lugnt - visst, UFO:n kanske finns, men det finns ju inget du och jag kan göra för att bevisa detta. Därför låter jag folk som pysslar med rymden på riktigt göra detta åt mig. Och varför kalla det bevis? Tror inte det är vidare hälsosamt att hänge sig åt en sån flummig värld som UFO-hysterin erbjuder...
Intressepenisen hårdnar!
Timon_B : Nej du är faktist det. Det är härligt med lite internet gnabb. Vart på tok för länge. Saknar den där ghettohopparen Maran.
chansen att det kommer nått skit hit är så liten att ´den blir svår att kalkylera... tror fan inte på sånt även om ja får se det på nån jävla film
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Om ni inte kollat på filmen kan ni väl göra alla en tjänst och hålla käften istället? Det är jävligt korkat att diskutera innan ni sett den. Bara den här tråden är ju ett bevis på att det existerar ufon. Filmen är klart sevärd.
Vem är du, tjänsteman?
Varför finns det bara ufon i USA?'' Ja det undrar jag också? det tror ni ju bara för att ni tittar på amerikanska program, vilket sänds mest på tv, och landet som det skrivs mest om i tidningarna. finns skumma iakttageler i england (ironiskt nog var det två amerikanska soldater som såg det), italien, ryssland, sverige t.om., ungern. det finns överallt, bara att vi inte hör talas om det då våra nyheter bara inriktar sig för usa.
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
och det är där problemet ligger, vi är för usa kåta. bli mer öppna för andra länder och ni kommer (många) ändra syn på hela saken.
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
Förlåt för att förstöra tråden men det är en cd som min polare och jag kastade frisbee med x)
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Ironi i mitt första inlägg En sak jag inte kan fatta är varför dom visar bilder från ett microskop ? =S Kanske förklaras bättre om man har ljud på datorn! =P
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
det sorgligaste är ju alla stackare som tar det här jätte seriöst och vill diskutera hela tiden....hahahahahaha.... Sluta jiddra och diskutera hahahahaha
tut!
Nej, det sorgligaste är att du ser ut som Miss Piggy.
Vem är du, tjänsteman?
haha!!
Miss Piggy ahah!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
hellre Miss Piggy än en idiot som alltid måste diskutera och debatera om menlösa ting som UFOn =D *grymt* *grymt* sa misguidedpiggy
tut!
Ärligt.. att människan är huvuduppblåst och trångsynt är ju inget nytt. Skrämmande hur många människor det finns som på fullt allvar sitter och hävdar att vi är den enda superior livsorganismen i universum(menar då inte whoa-människor utan i överlag). Det som vi inte förstår eller inte kan läsa i tidningar existerar inte för oss.... Bara det säger hur "intelligenta" vi är... Vi är säkert bara en liten loppcirkus i ett lekfullt barns små händer.
rapperted.se
Asså jag är ju en fredlig varelse, så om dom itne vill nått ont får dom gärna komma hem till mej på saft och bulle. Inte mej emot...
Det här tror jag så mycket jag vill på... Även om en farkost skulle komma upp i ljusets hastighet så måste de färdas i herregud många år innan de kommer hit, och har de varit förbi här (åkt i flera hundratals år för att komma hit) då jävlar har de tänkt anfalla eller något, inte bara svänga förbi en kamera. Bull shit!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Jag kan introducera snus för dom, och sen kan dom bjuda mej på deras motsvarighet om dom har nått.
Rainmaker P20 : Om du visste mer i frågan kanske du kunde tro mer än vad du ville på det. Att fokusera på ljusets hastighet är inte speciellt intressant i den här frågan; finns andra teorier om hur man kan resa i rymden snabbare än så.
Vem är du, tjänsteman?
Vem vet de kanske använder sig av magnetfälten som fåglar flyger efter tex eller kanske planeternas dragningskraft eller kanske antigravity eller så kanske de kommit på hur man reser snabbare än ljusets hastighet. Eller det som nämns ovan.. eller eller hur
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
genom att internet har slagit igenom har vi vanliga människor fått chansen att se vad andra hållit tyst om. du hade ju aldrig kunnat se detta för 20 år sen... har läst om 2012 maya kalender skitet och att något nytt medvetandehet ska infalla då. kan slå vad om att det handlar om detta.. 5 år till undrar vad expekt ger för odds. peace
Whoa blir mer och mer som Heaven's Gate.
Intressepenisen hårdnar!
jag har en star gate i källaren