I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tamponger/bindor på stenåldern

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-07-11 15:21
haha ja har oxå tänkt på det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-11 22:03
ball att bara springa runt och blöda i fittan, helt mycket torkat blod och sånt på benen, shit.. dem lär inte ha knullat mycket där, vem fan vill knulla en brud och så när hon drar ner byxorna är där helt mycket torkat blod och kött klumpat.. fuck
http://www.homage.nu/

2007-07-11 23:06
Maniack Word. Man vet ju själv hur det är bara när man ska nulla och det är en grotesk bullfitta som luktar surströmming. Föreställ dig då torkat blod och hela den baletten med.

Fuck yeah vad alkohol det skulle behövas för att dämpa den ångesten.

2007-07-13 11:19
Vilka brutala teorier ni har. Och jag tror inte man behöver dumförklara "någon" här, det denne skriver talar ju för sig själv. Haha, det ger mig goda skratt på mitt tråkiga jobb så jag klagar inte. :D

Jag säger som många andra skrivit att Det fanns vatten!!
Deras bäbisar lär ju inte gått runt och kissat och skitit i deras grottor, de hade väl någon blöja som säkert kvinnorna också använde under "fel vecka". Så undvek de nog sex under den tiden.

Och angående oralsex så lär det ju funnits lesbiska på den tiden också och då är ju oralsex det roligaste man kan ägna sig åt.
Å undrar även vilka kvinnor ni träffat som luktar surströmming? Det finns många sett att hålla sig fräsch idag ^^

Fred och Kärlek
DgÖ

2007-07-13 23:49
Undrar hur dom gör på Robinson?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-16 20:50
"Och angående oralsex så lär det ju funnits lesbiska på den tiden också och då är ju oralsex det roligaste man kan ägna sig åt."

Tror inte endast det var lesbiska under den tiden som ägnade sig åt oralsex, det är inte så omöjligt att komma på att rör man vissa saker så känns det väldigt skönt.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2007-07-17 02:37
_Bajsaren

dom märkte väl att när nån blev gravid upphörde mensen?
och om nån av någon anledning inte fick mens (steril, kanske föddes utan äggstockar) aldrig blev med barn heller.