I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Funderar på att klippa allt...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-08-01 15:39
han har ju inte skrivit sen 1 juli...så antagligen stack han?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-01 16:09
...men loggade in här för 1 vecka sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-01 20:25
Thailand är sjysst, har en polare som bor där hela året förutom svenska sommarn då är han hemma för då regnar det där.
Han driver en bungalow resort och har varit statisst i filmer och anndra ströjobb han klarar sig riktigt bra.
men sälj grejerna innan du åker så får du ju lite extra pengar du kan ju sälja allt utan att nån får veta sen bara dra.
Själv skulle jag nog säga till morsan och farsan och syrran att jag skulle åka iväg och att jag kanske aldrig kommer hem igen, tacka för allt, skriva ett brev till mina polare så dom skulle förstå och önska dom lyckatill i livet. Tror allt skulle gå bättre då.
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2007-08-01 22:25

Om du inte lyckas i sverige med alla möjligheter som finns vad fan säger då att du ska lyckas i ett annat land urfattig och utan de möjligheterna som finns i sverige? idiotier

2007-08-02 06:30
Jag håller med dig till fullo, har även jag kommit till en punkt i livet där allt känns motigt och jag skulle bara vilja göra nått annat, därför funderar jag och en kompis att dra till Island och jobba ett tag :)

2007-08-04 13:25
Hm..han verkar påpeka att han säkert kommer dö lite väl ofta..är det vad detta handlar om, egentligen..? :S

Jag kommer göra detta någon gång, det vet jag. Problemet är bara hur väl jag känner mig själv: jag vet att jag kommer undra vilka som försöker få tag på mig, och anta att om folk verkligen bryr sig så hittar de mig, och det kommer göra mig vansinnigt deprimerad. Så, det finns en hel del att tänka på.
•pave paradise•

2007-08-04 19:23
jag säger GÖR DET!
så jävla skönt med kort hår på sommaren

2007-08-06 16:44
Vill bara skriva en liten varning. det ar farligt att aka utomlands utan en back-up plan ALLT kan handa. Jag ar sjalv just nu i turkan och kommer ej hem för jag har ej tillrackligt med cash till ticket. Saett litet rad bara OM det skulle vara sa att det skiter sig ha pengar pa kontot till en biljett hem.
Dont make it harder than it have to be.

peace

2007-08-06 19:03
La latina

Du använder dig inte av ä,å eller ö. Men i mitten av din text, kom så ditt misstag, du skrev,för, med ö. Busted!

2007-08-06 20:44
hahaha! BUSTED!

2007-08-06 21:15
"Ksa tillägga att känslan av att ingen vet var man är + att folk undrar vart man tagit vägen liksom känns rätt bra. Man vet då fan vilka som bryr sig" - ja, och för de som är kvar hemma, känslan av vem som är en egofitta som inte bryr sig om att folk är oroliga!

2007-08-07 12:17
vet du att turkiet har Ö pa sina tangentbord??
Jag har dock ej a och a för de anvander ej dessa tecken.

Hur kan jag skriva: Ç G Ü S - oh nej fejkar jag det med? haha!

2007-08-07 12:19
Haha..c g ü s..nästan!
•pave paradise•

2007-08-07 12:22

lhabia

haha yeah yeah try this then: Dogal kanya suyu çok iyiy

2007-08-07 12:22
fan gar ej att skriva de3t för whoa supportrar ej dessa tecken. whateva yes i am a fake like tha rest.

2007-08-07 12:25
dogal kanya suyu çok iyi ;)
•pave paradise•

2007-08-08 17:41
Dogal kanya suyu çok iyiy

Varför ska det vara svårt att skriva det? :/

2007-08-09 13:00
gick ej att använda dessa tecknen på whoa så blev ej samma som när jag skrev det på datorn. och oavsett är vi offtopic nu.

2007-08-09 17:15
Jag hänger med... Lätt!

2007-08-09 20:07
Har han farit? fett soft isåfall.

2007-08-10 02:37
Inte för att vara dum eller så men det  Zlick P22 skrev är ta mej fan det sämsta svaret någonsin. Killen skriver vad han känner för att göra och du skriver "Jamen det du känner för att göra är VÄRDELÖST och är ett SLÖSERI MED TID. Du borde göra det JAG känner för att göra!".

2007-08-10 02:48
Wow...kudos om han faktiskt stack..på ett stört sätt...
•pave paradise•