I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När lejon har sex

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-07-11 15:26

När lejon har sex

det sägs att djur inte har nån sexuall drift, bara att dom har sex för att fortplanta sig men hur fan vet man det? ett lejon har ju sex typ 20 g om dan då måste han ju tycka att det e skönt?
ps har läst att han spindlar våldtar honspindlar

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-11 15:28
Du har läst mkt du

2007-07-11 15:31
Ibland äter honspindeln upp maken för att hon behöver lite krubb. Kanske det du tänker på. F.ö ganska allmänt accepterat att djur har sexdrift. Arne weise har skojat om detta i tv.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2007-07-11 15:33
aha ok hehe då har jag missat det :( oops
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-11 16:39
hundar är ett levande bevis
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-07-11 16:59
Min katt är också ett levande bevis..
The absence of evidence is not the evidence of absence
Producent

2007-07-11 17:18
Grisar också
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-07-11 17:47

Många djur har en sexualdrift som är mer kopplad till fortplantningen. Många djur har parningsperioder, för att ungarna ska födas vid en gynnsam tid (t.ex. våren när det är gott om mat).
Lejonhonor är inte intresserade av sex så länge de har en unge (det stämmer väl kanske tyvärr på människor också). Lejonhannar dödar därför ofta ungar som inte är deras.

Men sen finns det djur som knullar året om precis som vi människor. Apor t.e.x onanerar ju och använder pinnar och andra grejer som sexleksaker, så det har nog inte se bara för fortplantningen.

2007-07-11 20:34
"det sägs att djur inte har nån sexuall drift"

ehm, va? Vilka är det som säger detta?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."