I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-07-12 16:26

Four Fingahz

God eftermiddag, mina barn.

Jag har funderat på en sak; varför har Musse Pigg, Kalle Anka, George Jetson, Fred Flinta, Homer Simpson osv... bara fyra fingrar?

- KL12

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-12 17:24
för att det är enklare att rita händer så?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent

2007-07-12 18:46
för att dom vart födda så....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-07-12 21:03
det e ännu enklare att rita alla seriefigurer som barbapapa; varför har de händer överhuvudtaget?
ä
ä

2007-07-12 21:14
varför skulle dom ha fem?... dom är ju inte människor...
What would macgyver do?
Poet

2007-07-13 02:35
Ja du... hur kommer det sig att Pluto inte kan köra bil och tala medan Goofy kan det, trots att bägge är hundar?

Och är det inte lite av kannibalism när hela Anka familjen pular kyckling och andra fjäderfän?
At the gates of Eternity...

2007-07-13 11:18
för att det är en alldeles lagom förädrig att ta bort ett finger, att rita dem som barabapappa är en alldeles för kraftig förnkling.. fyra fingrar räcker gott till allt en tecknad figur behöver göra.. tecknar man en hand i den bulliga stilen med 5 fingrar blir det lätt kefft och handen ser stor och klumpig ut.. fingrar är bra mycket smalare än man täcnker på och i små bulliga tecknade figuer ser det konstigt ut med långa smala fingrar plus att det blir fett mycket mer avancerat att teckna handen i rörelse..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-13 13:01
BC99 P24
That's some heavy shit o.O
^ Smart sagt.

2007-07-14 23:11
hahahahha!! bästa simpson-skämten!
Lisa till Bart:
-Did you know that in the future people will have 5 fingers(samtidigt som hon visar en bild i en tidning)
Bart: Creepyy (eller något sånt)
Get Random!

2007-07-14 23:15
jag tror Joel413 sa det...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic