I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tar andra tjejer man inte är kär i?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-07-27 01:06

Tar andra tjejer man inte är kär i?

Har ni vart med om sådant, att man blir tillsammans med andra tjejer för att att inte vara ensam? är tillsammans med en tjej jag inte är kär i men tycker om. I själva verket är jag kär i en annan som jag träffa för ett år sen som jag inte har kommit över. Blev bara tillsammans med denna tjejen för att inte vara ensam. Har gått en vecka och vettefan hur jag ska kunna göra slut med henne. Fattar inte ens att man gör så, känns som man lurar den tjejen man är tillsammans med. Har ni varit med om nåt sånt? Hur slutade det?

att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-07-27 01:08
Well...bra att du har erkänt det för dig själv, nu säger du det till henne...

Låt inte tiden gå längre än det redan har gjort och var ärlig.

2007-07-27 01:18

Kan ju inte bara säga att jag utnyttjat henne, vilket jag INTE har. Men jag ville som sagt inte vara ensam. Måste välja orden noga, sen har konstigaj ävlar addat mig på msn osv genom henne, jag frågade: varför gav hon dig min msn? då sa han: INgen aning hon bara gav den. Tror de är något jävelskap på gång.

2007-07-27 01:21
är du bra i magen nu?

2007-07-27 01:22
Ajjemän, släppte idag vettu.

2007-07-27 01:24
Man ligger alltid mest när man är olyckligt kär^^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Poet

2007-07-27 01:27
It's called a bounce back, and it will bounce back in yo' face sooner or later. För om det inte är ett ömsesidigt förhållande på det sättet, så kommer hennes känslor bara bli starkare. Förstår inte vart myten i att man kommer över någon för att man skaffat sig en ny, kommer ifrån.

Försök och kom över ditt ex på egen hand, det kommer du må så mycket bättre av :)
At the gates of Eternity...

2007-07-27 01:28
jag håller nog på att  amna i samma situation som du faktiskt.. men bätre det än att var själv..

2007-07-27 01:38

Säg som det är, du har känslor för någon annan.  

Poet

2007-07-27 03:20
eller säg till henne å skaffa whoa å låt henne kolla vilka trådar du gjort...
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/

2007-07-27 03:32
Apeman P29, hahahaha

2007-07-27 05:08
Alla relationer, all form av interaktion är ett utnyttjande.

Även om du är kär i någon så är du ju ihop med denne för att du vill ha något ifrån henne/honom. Du vill ha kärlek, sex, pengar,... vad vet jag.

Min poäng är, så länge du behandlar den här tjejen väl och inte ligger runt med andra och beter dig som ett djur... va fan, softa, njut av tiden tillsammans. Även om det inte är på blodigt allvar. Så länge du inte drar till med "Jag älskar dig" eller lirar fram en ring eller nåt så...

Fast ur ett psykologiskt perspektiv skulle jag nog mest råda dig till att älska dig själv mer, så att du faktiskt mår bra även om du är ensam. Jag tror det är först när du uppnåt det, som du verkligen kan ge dig hän till någon annan.

/Dr Brikha ;)
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2007-07-27 08:46
Jo jag har varit det , det är skit för båda parterna .. trodde det var kärlek först men förstog efteråt att det inte var så utan att det endast var för att man behövde närhet ;\

well , nu tänker jag vänta tills jag verkligen vet helt säkert :)
tills dess blir det att strula runt tills man hittar prinsessan!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-07-27 10:18
om d tynger dej sa sag det till henne, men tank efter, kan d inte bara fa vara va d ar? let it ride a little at least ;)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-07-27 13:12
Faraon 

dina trådar är utan tvekan dom mest intressanta på whoa :P
SKU - SKU - SKULASON!
Producent

2007-07-27 14:31
mjaa... nästan, fastnade ganska hårt för en tjej jag träffade i 2 månader typ..
och sen har man träffat en efteråt ett tag, men det avslutades..
taskigt mot tjejen att vara påväg mot något seriösare än man själv vill.. speciellt när man fortfarande har en annan tjej i åtanke som no 1.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2007-07-27 14:37
Man har olika relationer till olika människor.Så länge båda är med på det och vet vad som gäller så tycker jag det är helt okej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-27 14:40
asså alla har nån gång varit med om liknande eller kommer göra det.... det enda jag kan säga är:
att ta tillbaka ett ex är som att värma gårdagens mat i micron.
det funkar bra men det är bättre å köpa ny mat....

2007-07-27 14:43
haha fan va dålig liknelse :)
No cake for the impurity!

2007-07-27 14:49
nejdå...:) jag tycker fan den va bra asså! kom med en bättre! eller så kanske min liknelse var mest riktad till mig. men jag tycker ändå den är bra för man borde tänka på det sättet... man kan inte radera allt gammalt som hänt. ta tillbaka nån efter 2år är annorlunda men att ta tillbaka varandra under tiden man bryter upp är däremot som att värma gårdagens mat i micron. va det jag syftade... det är ingen hit och slutar alltid dåligt...

2007-07-27 15:06
Kan ju inte bara säga att jag utnyttjat henne, vilket jag INTE har.

Nähe men såg inte att du har utnytjat henne då..

2007-07-27 15:30
sålänge hon är införstådd i hur det ligger till så är det väl all good and dandy?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-07-27 19:10
alltså, dne här tjejen som jag är kär i är inte mitt ex men hon gillar mig också. Sen är jag inte kär ett piss i den här tjejen jag är tillsammans med.

2007-07-27 20:32
ja men skit i å säga vad du tycker... det blir bara mer komplicerat...
du har det på svart å vitt.
diggar du en brud är mitt tips att du satsar på henne
är den bruden du är tillsammans med fel för dig är hon helt enkelt fel för dig och är du skraj för att såra henne va inte det för hon kommer i längden bara bli mer sårad över att du inte säger nåt... hon kommer tacka dig för att du bröt i tid...
skam att du tar upp en tråd om det hela... det borde du räkna ut själv tycker jag...

2007-07-29 01:45
Det här löser sig tror jag, jag blir tillsammans med den tjejen jag är är kär i men jag har inte dumpat min nuvarandare flickvän.

2007-07-29 02:19
Aa, fan va bra. Gör så!

2007-07-29 08:29
Faraon

"Det här löser sig tror jag, jag blir tillsammans med den tjejen jag är är kär i men jag har inte dumpat min nuvarandare flickvän."

kanske dags att göra det då va?

2007-07-29 13:12
Jomen det är inte så jävla lätt, måste ju ha något vettigt och säga.

2007-07-29 13:13
är inte sanningen vettig nog?

2007-07-29 14:35
det här är anledningen till att jag inte har nån tjej, vad är poängen med att vara med nån man inte diggar, blir ju bara som en extra morsa
psys?x - cameljockeys
presented by Lead Paint, Delicious but Deadly!

2007-07-29 22:54
Så, avslutade idag, hon svimmade. :S

2007-07-30 13:55
HAHAHAHAHAHAAHHA

förlåt men HAHAHAHAHAHAHAHA

KNOCKA DU HENNE?!!
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-07-30 15:01
man har ju en massa brudar man nobbat på luren som man bara ringer när man vill ha mus

2007-07-30 19:45
Digital watch

Nej, det har man inte..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-07-31 14:28
säg till henne att du trodde att du hade kommit över ditt ex, och att du trodde att du var redo för ett nytt förhållande. men du var inte redo.
säg att du måste komma över ditt ex, innan du är tillsammans med någon annan.
för det måste du göra. för det är inte bra för nån av er.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-01 00:20
jamen hallllå de va ju inte hans ex. och sen skulle han ju bli tsm med henne också, då ljuger han ju om han säger att han ska "komma över henne"

2007-08-01 01:39
jaha men jag trodde dom varit tillsammans förut.. sorry my bad reading :S

men har skrev väl inget om att bli tillsammans med henne eller? :S
meeeen han måste ju komma över henne för att gå vidare.. om han nu ens vill gå vidare så att säga.

2007-08-01 01:42
"Det här löser sig tror jag, jag blir tillsammans med den tjejen jag är är kär i men jag har inte dumpat min nuvarandare flickvän."

lät inte som att han tänkte komma över henne där precis :P

Poet

2007-08-01 03:06
ännu bättre! ge bägge varsit whoa konto å låt bägge läsa vad du gör för trådar!
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/

2007-08-01 14:48
scrfmf F2

Jaha oj :b jag läste bara det högst upp, och sen så skrev jag vad jag tyckte han skulle kunna göra ^^ var för trött för att läsa allt, my bad :)

2007-08-02 19:39
get to know your self!

fattar inte varför folk e så rädda för att vara ensama?
förklara för mig hur det funkar?
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-08-02 21:20
Jag har träffat människor som inte helt enkelt kan vara ensamma. Sist var den här människan sån att hon var inget hon trodde sig vara och skulle antagligen hatat den personen jag såg.

d.v.s. det var en produkt av enormt självnekande, och desperat försök att klänga sig till saker man ville eller tyckte sig måsta vara.
Söker kunder, mixning & mastring!

2007-08-03 22:23
du vill bara ha sex!
69 - Try it you'll like it

2007-08-04 10:11

hallå han har redan dumpat henne... faraon fick du den andra tjejen då?? =)

"Girls got balls.They´re just a little higher up, that´s all."- Joan Jett

2007-08-04 20:29
Faraon:

Tänk inte på tjejer. Du är fortfarande för ung för det;)

2007-08-09 15:55
förhållanden får en att må bra för stunden sen slår det tillbaka ten times harder!

lev livet
Allt försvann i tvätten!

2007-08-09 17:04

2007-08-09 17:12
Man ska fan va själv... Det är bäst...
Träffade en tjej ett tag alldeles nyligen i ungefär 3 månader.. Skitfin tjej verkade det som, men det visade sig slutligen att hon var nån helt annan.... Skittrist då jag tyckte väldigt mycket om henne........

2007-08-09 17:14
Och verkligen trodde att det skulle bli något riktigt bra...

2007-08-09 20:39
säg bara jag vill inte va me dig längre för jag har känslor för nån annan dig så drar du sen