Tid = pengar Pengar = öl Öl = fylla Fylla = bakis bakis = slöseri på tid funkyone har fel, erkan har fel, aLALL HAR FEEEEEL FAKW THE SYSTEM OVERLOAAD LOLllll Tänkte bara säga att.. Visst kan man tjäna tid, fast jag tjänar ju hellre pengar om inte tiden var jätte lång jämfört med den lilla summa pengar man får. Och om man fick använda den tjänade tiden just när man skulle dö för att leva längre tror jag att många skulle jobba för tid, men vilket företag skulle kunna ge ut tid.. Förutom om chefen är en trollkarl.. Eller möjligen Bush.. Han lovar rätt mycket, mycket snack och lite verkstad.. Fast och andra sidan kanske man får jätte mycket pengar om man väljer att inte tjäna tid, då kan man ju resa till Thailand, skaffa sig en fru, barn, villa, hund och senare börja studera till lärare för att bli nån jävla nolla som alla hatar för att han är så jäkla enformig och skrytsam för han har en Volvo 240 och tror att det är nån satans Ferrari. Och har du läst allt jag har skrivit så lol @ u ehehe Inte mycket att hänga hatten på där inte.. Över och ut.. öl.
Mikael Söderlund was here!