I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-29 22:15

Love trouble

Hallu.

Nu är det såhär att jag är kär i en tjej som är min kusins ex, ingen av dom vet att jag har känslor för henne.
Dom gjorde slut för över ett år sen men min kusin vill bli ihop med henne igen men det vill inte hon. På fyllan sitter jag och tjejen och snackar och är nära varandra hela tiden (som kompisar), inga pussar eller sånt pga. kusinens känslor.

Jag vill berätta det här för tjejen för att hon har sagt att hon börjar gilla mig mer än kompisar, fast det är när vi festar ihop. När hon har sagt det så har jag mest sagt att hon är söt, inte att jag känner samma sak.

Så nu undrar jag vad ni tycker att jag ska göra?
Mår inte direkt dåligt men känslorna försvinner inte, har gjort allt känns det som. Vart med andra tjejer och sånt, men känslorna för henne är fortfarande kvar.

Ska jag berätta för henne vad jag känner?
Ska jag berätta för kusinen att jag känner som jag gör?
Eller ska jag bara bita ihop och leva med att vara olyckligt kär?

Vore toppen om någon annan som varit i en liknade sits vill berätta hur du gjorde :)

Tack så mkt.

2007-09-29 22:21
Beeeeatch P19 : Du ska sluta umgås med henne helt. Skulle du vilja att ditt ex hängde med din kusin om han var kär i henne?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2007-09-30 01:33
Håller inte alls med föregående skribent. Om du nu känner något för henne och hon känner något för dig så är det väl bara att köra? Kusiner har man ju oftast flera stycken.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-09-30 02:27
candide P25 : Haha, "kunser har man ju oftast flera stycken" :D

I min mening kan man strunta i polare över en brud om det är seriöst, men familjen är familjen.
-QanA

2007-09-30 02:31
Kvinnor ska
1 - aldrig orsaka bråk mellan två män
2 - aldrig -någonsin - orsaka bråk mellan män som är släkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-30 02:35
mästerkatten  : Nej, då går det åt helvete.

Kolla på Daphne Leon och Dogge Doggelito. De är syskon och kusiner på samma gång.

Mamma doggelito fick barn med en man och sen fick hon barn med hans bror också. Vips så kom två av Sveriges stoltaste kändisar till att bli syskon och kusiner med varandra.
-QanA

2007-09-30 04:37
Hej Bullen.
Kontakta din ungomdsmottagning.
cry me a river!
--> thcrew

2007-09-30 04:39
Ärligt talat dock,
Om din kusin gillar tjejen, och du bryr dig om din kusin borde du veta vad du ska göra.

cry me a river!
--> thcrew

2007-09-30 04:41
En vanligt förekommande diskussion verkar vara kärlek, visst kan man se på kärlek på ett filosofiskt sätt, men relationsproblem är inte ett sådant. Detta forum är tyvärr inte en frågespalt, samma med sex.
cry me a river!
--> thcrew