I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hangaround

2007-10-05 04:25

Min drogdröm

Det här med människor som skall skriva om sina sjuka drömmar är rätt drygt. "Det var han, men ändå inte. Och så var vi vid din stuga i Värmland, men den låg inte där men ändå så var det den, där.". Jaja, alla har sjuka drömmar om människor som är men ändå inte.

Nog om det. Jag drömde en rätt rolig grej förra natten. Det har varit ett jävla tjat om kanelbullens dag den senaste veckan och det måste ha satt sig i min hjärna. För i drömmen så hade regeringen inför en antidrog - dag. Och på den dagen skulle de som ville få pröva på hasch och marijuana. Detta var i ett avskräckande syfte. Unge fär som att skrämma barn med cigaretter genom att bjuda dem på ett bloss så att dem tjiknar av hosta och att det smakar äckligt. Samma princip.

Så man skulle få fylla i en blankett och få komma och, ja helt enkelt dra i sig några bloss. Dem ville upplysa folket om hur droger påverkar en negativt och därför hade denna dagen kommit till.
Mycket mer kom jag inte ihåg. Jo en sak, att jag var i Stockholm, men det var ändå inte Stockholm men ändå så var de det.

Tyckte det hela var mycket underhållande och spann vidare på hur det skulle sett ut om det nu fanns en liknande dag. Nu har jag glömt bort vad jag kom fram till. Så tänkte att ni kan få komma fram till saker åt mig så jag slipper komma ihåg.

2007-10-05 04:45
Jag väntar spännt på samma tid på nästa dygn då jag förväntar mig att du uppdaterar whoa med episod två av din dröm så vi kan få ta del av vad för tokigheter som kan ha förekommit när folket väl fick sitt gratis provröka.

Nej men, jag ser inte kopplingen mellan kanelbullens dag och det som händer i din dröm. Var det bara att det rörde sig om en speciell dag av något slag så tycker jag det var lite långdrömt. Men jag kanske är trött?
Hangaround

2007-10-05 05:01
Det här med kanelbullens dag är ju irrelevant. Det var bara en liten hint om varför jag drömt detta. Det sägs ju att man drömmer om det man upplevt eller senast tänkte på och så vidare.

Och sedan var detta bara en "tokig" inledning till en "tokig" diskussion. Drömmen är därför också rätt så irrelevant. Jag är visserligen trött och tänker inte som jag brukar. Jag trodde väll att det kunde bli en rolig diskussion som handlade om hur det skulle se ut idag om denna dagen fanns på riktigt och allt som man hittar under det temat. Men hey, jag vet inte. Kanske har jag bara lyckats med ännu en tråd som  användare efter användare kommer in i och skriver "dålig tråd"..

2007-10-05 05:20
Jag tycker det som händer i drömmen är roligare att prata om än om det skulle finnas en drogprovardag. Vad är skillnaden? I drömmen kan en massa roligt hända men i verkligheten hade dagen till att börja med nog aldrig inträffat, och om den nu hade gjort det hade det nog inte blivit så gallej som man hade kunnat tro, eller drömt.

Kombinerad drogprovardag och kanelbulledag hade kanske kunnat vara något.

2007-10-05 05:28
Unge fär som att skrämma barn med cigaretter

Jävla särskrivning, den där meningen tog mig en halvtimme att haja typ.

Men ja, att ge folk lite knark för att de ska få se nackdelarna med droger funkar nog ASBRA.

Jag vet inte, men är det bara jag som alltid sökt den där första asfeta kicken vad det gäller alla droger? Det har liksom gått så långt att senaste gångerna jag tog tjack kunde jag gå och lägga mig utan problem...

"Kolla, det här är asfett" *tugga tugga* *dunka dunka* *24h senare* "men du har förstått hur dåligt det är med ladd/tjack/e/heroin/gräs nu, eller hur?"

Jävla pisshuvud, TROLO att någon enda drog förutom typ nikotin kommer skrämma bort folk :)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2007-10-05 05:28
Kanske ska vara lite övertydlig, det var över två år sedan jag tog tjack sist :P
-QanA
Hangaround

2007-10-05 06:23
jag har inte sovit på över 30 timmar, låt mig få ha nöjet att särskriva på de minst anade ställen, snälla?

Sedan så är jag ingen smoker eller någon annan typ av pundare. Jag skriver mer senare, nu skall jag sova.

2007-10-05 07:46
SpT P20 : Jag var vaken över fyra dygn utan någon annan hjälp än en hård trästol, min dator och coca cola när jag var 17-18.

Det var rätt kefft, jag somnade gåendes sen... sov iofs tolv timmar, vaken två och sov sedan ytterligare 24h :P Sånt som bara tonåringar kan ;)
-QanA

2007-10-08 21:21
jumpcut P24

vem fan är du?

och kanelbulledagen och prova cannabisdagen borde som sagt ligga på samma datum för ultimat effekt 
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2007-10-09 18:20
jumpcut P24

wohaha, gåendes det var det jääävligaste, jag var vaken i 50timmar engång, allt var jätte konstigt då och Donken maten smakade piss
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D

R.I.P. Whoa !

2007-10-09 19:51

om man blandar hasch i kanelbulledegen...

smisk, fnask och ganja!

2007-10-09 19:53
jumpcut

haha!...TROLO!
gör aldrig om detta!
smisk, fnask och ganja!