inatt drömde jag att jag var ingemar bergmans barnbarn å att jag därför fick ärva en massa cash... det visade sig att jag hade 28 st kusiner genom andra människor som var barnbarn med honom... riktigt sjuk dröm...
What would macgyver do?
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
jag dagdrömde att jag var gift med barbiedoll och att jag sköt todilo även kallad Olof Palme
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag drömde inatt att en kompis sköt min katt för han trodde de var en tjock tjej sen blev jag kompis med en gängledare så gick vi runt o slog folk,sen träffade vi latin kings,iaf Dogge var där o dem hade udda kläder på sig o så sjöng dem lite sen slog vi dem ,de var ungefär som en musikal dem sjöng o dansade och jag slog,jag hade spelat GTA hela dagen : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet,fett gangzzzttaaaa yäää jag kände mig somen stone cold killahhhhh när jag vakna
llmll: haha du är rolig du :D
Två jobbiga saker som är sjukt jävla dryga att drömma..1. Drömma att man vinner en jävla massa pengar, och drömmen handlar om allt man handlar och vilken jävla truemastah man är. sen vaknar man upp, pank som ett jävla as och saknar det där lilla extra..2. Att drömma att man är ute mitt i öknen och ser cola burkar som inte existerar .. en natt när man supit som ett as och är törsig like hell.. så drömmer man skiten skit länge känns det som, sen vaknar man upp och dricker massa cola.. vilket är ganska nice.. men just drömmen blir dryg eftersom kroppen verkligen strävar efter ett motmedel mot alkoholen haha..
Fucka ur!
Jag tror jag toppar din dröm i kategorin sjuka drömmar. men det ska man nog inte ta här. haha
haha kallar du det en sjuk dröm ? Damn, du skulle byta drömmar med mig ett tag då, så skulle du få se på sjuka drömmar haha.
hade också en sjuk dröm, jag drömmde om flinstones och medans alla sov så var jag en katt och jagade en råtta och slog sönder hela huset ^^
det sjukaste jag drömt är att jag hade sex med en familjemedlem. kunde inte titta eller prata med honom på flera dagar efter det.
värsta drömmarna är att man har en flickvän och gör att man gör när man är nykär.. och sen vaknar man och blir depirmerad. jag har en polare som berättade en dröm han hade haft.. han drömde att han pratade med sin flickvän och hon sa att hon skulle bort i helgen. när han frågade vart så berättade hon att hon hade börjat ta kurser i att knipa igen nån muskel i vaginan och hon skulle bort på träningsläger med sina tjejkompisar till Åbo. vad denna dröm betyder vet jag dock inte :-)
Graffiti is like music for your eyes.
Pepper_Jack P21 Haha. Det första inlägget var inte jag som skrev, det var en kompis som skrev från min.
Tro mig, jag toppar alla i sjuka drömmar. :D
elikz P19 antagligen har du sett nån reklam för tongas någonstans men inte lagt märke till det alls fast det finns i bakhuvudet någonstans även fast du aldrig skulle kunna komma ihåg att det finns ett ställe som heter Tonga och sen när du drömmer så har väll hjärnan plockat fram den infon (text och bilder) och bildat en "värld"
det är min slutsats iaf
Producent
2007-11-02 20:24
Inatt drömde jag att jag var vän med Stanislav... Borde jag se det som en mardröm?
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jag har drömt sjuka drömmar, men för bara några dagar sedan så berättade mitt ex för mig att hon kanske är gravid, men hon har inte testat sig. Hon var inte säker på att barnet är mitt om nu så är fallet. Till drömmen: Jag sitter i mitt rum (nuvarande rum), men lägenheten är helt annorlunda, det är nämligen bara jag och mitt ex som bor i den. I drömmen är vi ca 25 år gamla (iaf till utséendet att bedöma), just nu är vi endast 17. Jag sitter hur som helst i min säng och leker med min son "Oscar"... Jag minns hur han såg ut i högsta detalj. Han var mörkblond, hade en liten näsa, samt liten mun (som sin mor). Han hade blåa ögon och bar ett vitt linne samt vit blöja. Oscar kan inte ha varit mer än ett år gammal, men endå tampades jag med att hålla honom stadigt runt bröstet för att lära honom gå (i sängen). Mitt ex kom plötsligt in genom dörren med rågade matkassar i barnvagnen. Jag sitter i vita kallingar, vita strumpor, tanktop och riktigt snygga sleeve-tatueringar över båda mina armar (en "dröm" jag hoppas besannas). Plötsligt smäller det i hallen, och Polis samt Socialen kommer inrusandes i mitt rum när jag leker med "Oscar". Poliserna har vapen riktade mot mig och säger att de arresterar mig för innehav. Det kom på något sett fram i drömmen att jag var heroinist. Dock så var jag en bra pappa. Det VET jag, av vad jag såg i drömmen. Sedan vaknade jag förvirrad, men en aning glad. - Denna dröm skrämde mig ganska rejält. Jag har tidigare drömt saker som har påmint om saker som senare hänt. Finns det någon drömtydare i tråden som kan förklara vad detta handlar om? Jag menar, är det bara en slump eller kan det ha med framtiden att göra.- Hon berättade precis att hon kanske väntar mitt barn. - Jag älskar fortf. mitt ex lika mycket som jag gjorde under vårat förhållande som tog slut för ca. 6 månader sedan. - Jag vet även att hon älskar mig, då hon sagt det när vi pratade ut för några dagar sedan om våran relation i dagsläget. - När jag vi var tillsammans pratade vi ibland om "barn i framtiden" osv. Det känns som dessa saker kopplar ganska hårt till min dröm. Vet inte om jag kan söka något svar på min dröm. Hur som helst skönt att skriva av sig. Någon som upplevt något liknande? Gärna seriösa svar.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
jag har mått dåligt över vissa drömmar.. minns när jag hade feber och drömde att jag åkte på en väg vid en shell mack här i sundsvall.. då kommer en kille emot mig på cykel då sparkar jag han så han ramlar och slår huvudet och spräcker hål i skallen.. han var tydligen full kändes det som minns jag.. jag får ångest när han reser sig upp igen och ser ut som en zombie så jag sparkar han igen och samma sak händer igen.. sedan vaknar jag som tur va.
Lookin at you through the glass..
i min dröm hade jag sex med tara reid ( som jag typ är kär i ) sen vaknade jag och jag lovar, jag var inte långt ifrån att börja gråta...
Jag drömde att min pojkvän var gravid. Jag var så glad när jag vaknade så jag ringde honom och ville höra vad han tyckte om det.
My heart lives in my vagina.
haha en sjuk dröm jag drömt var när jag var typ 7bast då jag drömde om att jag råkade döda tjejen jag var kär med med fyvärkerier och jag hade fett ångest för jag visste inte vad jag skulle göra och jag ville inte torska minns den som igår
Sooofta ner aight?
jag drömmer väldigt ofta om mord, de e sällan jag som mördar någon, men sr i detalj allt som sker under själva mordet. de värsta var när jag drömde om en kvinna som högg ihjäl sin man med en yxa o sedan styckade honom. jag tror att jag har en psykisk störning, men som håller sej till att få utlopp för de i mina drömmar. än så länge.
sjuka drömamr har man ahft, jag har drömt 3-4 ggr sista veckorna att jag dödat nån av mina polare. oftast att jag varit tvungen, att dom hotat mig och ajg blev tvungen att sticka kniven i dom.. sjukt:S
själv blev man jagad av en galning inatt:( fan va läskigt det var.
drömde en dag att min lillebror tog självmord. drömmen fortsatte och det var för jävligt att försöka leva efter han hade tagit självmord. sen så vaknade jag som tur var. :) men för jävla äkligt var det.
Brodin1 så sant om de du sa har drömt om liknade ofta.. att ja blir jagad fast dom springer i kapp för ja springer i 1 km i timmen o dom 100 .. fast ja har blivit knivhuggen några gånger fast de kittlas:D fast obehagligt..
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
förra veckan hade jag två skumma drömmar. 1. jag starade en fackförening för strippor. 2. min kille berättade för mig att jag va gravid. och hans mamma för honom.. efter den drömmen va jag något rädd!
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Man kan väl inte kontrollera sina egna drömmar? xD Fast det hade vart fett med fett.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Efter jag varit på fest och kommer hem och ska sova fortfarande lite smått berusad drömmer jag alltid att festen fortsätter hemma hos mig när jag ligger i sängen :S Någon drar av mig täcket och jag är naken under och sen börjar massor hoppa i min säng... jobbig dröm när man vill sova :/
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
På senare har jag drömt om att jag är en iskall mördare. Vet inte riktigt vad det beror på men två nätter irad drömde jag att jag var med i en sekt vars plan var massmord på cirkus 300 pers. Alla låg i ett jättestort hus vi hade byggt. Så backade vi sakta och mumlade " sakta, sakta" Sen tryckte ledaren av och huset small, jag sprang hem och fick jagen av snuten som jag senare sköt genom min ytterdörr. Någon dag senare drömde jag att jag skulle ta över ett jobb och mörda Amanda jensen från idol. Jag låg på henne och höll en tidning över hennes ansikte medans vi alltså låg i ett träskigt dike, hon skrek och bad, fyfan vad hemsk jag kände mig men jag fortsatte. Jag kollade henne i ögonen samtidigt som jag försökte kväva henne med en Expressen. Jag hade inte bollarna att fullföra jobbet så jag stack och mötte min två systrar i ett köpcentrum, allt var som vanligt. Förutom att jag trodde att jag hade glömt min jacka på stället, så jag gick tillbaka för att leta samtidigt som Amanda låg kvar bunden och sårad. Men det visade sig att jackan låg vid köpcentrumet så det slutade all good för min del där, kan tilllägga att jag är smygkär i Amanda sen idol 2007 startade. Ångest jag hade dom gångerna jag vaknade upp, helt av kroken...
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Ahh, äntligen får jag tillfälle att berätta om min värsta mardröm någonsin! Drömde att jag var soldat på en militärbas, syfte, land, organisation var helt okänt och irrelevant. Iaf, jag står och pratar med en annan soldat när någon skriker, "Incoming!" Tittar upp och hinner under kanske en halv sekund se hur en cruiser missil närmar sig med fruktansvärd fart. Den slår ner typ 50 meter bort från mig och allt blir typ svart, lite som att dra ur sladden ungefär. Nästan filmiskt. Plus ett helt avskuret ljud som går över i ett pip. Återfår medvetandet och ligger ner helt söndertrasad på väg att dö, huvudet känns helt tjockt och smärtan är sjukt intensiv, allt blir bara suddigare. Med andra ord, jag drömde att jag dog. Vaknar upp ur drömmen och finner att jag inte kan röra mig alls. På ngt vis har hjärnan kortslutit sig, den kanske inbillade sig att känslan av det som hände i drömmen var så stark att den på ngt vis simluerade en effekt i kroppen fysiskt. Kunde inte röra en lem eller ens muskel på kanske 3 minuter. Skoja paniken liksom. Sov inget mer den natten.
Mina drömmar ser oftast ut som en zombie- eller David Lynch-film.
När jag var liten drömde jag alltid om mig själv i tredje person.
Wursthemd