I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag fattar inte hur han resonerar!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-11-02 13:09

Jag fattar inte hur han resonerar!

All right whoa. Hoppas att någon tänker som min ex.polare för jag verkar inte göra det och jag har funderat över det i ett bra tag.

Så här är grejen. För säkert 2 år sedan gjorde min polares tjej slut med honom. Det sänkte honom ganska rejält. Jag var där i den mån som jag kunde och stöttade honom så gott det gick.

Men efter säkert 1½ år så kommer jag av en händelse in på henens blogg ( ärligt, jag har inte letat efter den. en rad länkar från andra kompisar förde mig till den ).

Där stog det att hon praktiskt taget ångrade hela hennes förhållande med min polare och undrade hur det hade varit om hon "valt" mig istället. Inte rakt ut i texten, men i tillräcklig klartext för att meddelandet skulle gå fram. Jag tappade hakan för jag har aldrig tänkt tanken att ens röra henne.

Jag tänkte berätta det här för honom, men det var under en period då vi inte sågs så mycket och jag glömde bort det efter en vecka eller så. Tyckte att det var så fruktansvärt absurt och löjligt, så ja. Jag glömde. Jag är bara människa.

Sen var det en fest hemma hos mig. Vi snackade som vanligt om allt och han frågade om hans ex. Varpå jag kom på den där jävla bloggen. Visade den för honom och efter det så har han inte svarat på mina samtal, när vi väl setts på andra tillställningar så har han varit riktigt kall och inte ens skakat hand.

I mitt huvud har jag gjort fel. Det vet jag om Men uppenbarligen har jag missat något som han är förbannad på mig över.

Jag ringde inte direkt och berättade vad jag hade sett.
Jag var okänslig när det väl kom på tal och berättade vad jag läst.

Men vad jag personligen tycker är att han borde vara förbannad på henne istället. Jag har egentligen inte gjort någonting

Förutom att vara.

2007-11-02 13:51
men vad vann du på att visa honnom det där då? ville du bara slänga i facet på honnom att ditt ex ville ha mig istället.. äh jävla pajjas.

2007-11-02 13:57
jag vann ingenting på att visa det. miss av mig. glömde skriva det. han hade sagt att om vi fick höra något, såg något som hon hade sagt eller skrivit så skulle vi berätta det för honom.

så, jag gjorde vad jag hade lovat och vad han bett mig om.

sen att hon "ville ha mig" är så mycket skitsnack. vi träffades kanske 6-7 gånger max under den tiden de var tillsammans då vi bor i sthlm och hon bodde i malmö på den tiden.

2007-11-02 14:43
Varken du eller tjejen har gjort något fel. Din polare däremot verkar vara ett riktigt jävla stolpskott.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 14:52
det där kommer säkert gå över..

han är väl sur för att hon fortfarande kanske har lite känslor för henne och tycker att du har svikit honom genom att vara så förbannades het !!

eller något sådant..
There aint no party like my nannys tea-party !

2007-11-02 15:05
de väll klart som fan man blir sné om sitt ex (som han tydligen inte helt är över) blir kär i polaren.. spelar ingen roll vem som har gjort si eller så, sné blir man vems "fel" det än är, så är det bara..

skulle jag tro iaf..
work some magic

2007-11-05 16:34
skit i din " polare "

ta tjejen. :D
Sajjkziii yaoooo

2007-11-05 17:24

ok nu ska vi gå till botten med det här, vad är det du inte berättar egentligen?

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2007-11-06 13:44

Han har väl inte kommit över henne och nu när han träffar dig så tänker i banorna "hon vill ha HONOM istället för mig" och det gör att det är jobbigt för honom att träffa dig.

Just my two cents.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-11-06 14:29
Industrigatan X0

läste igenom det jag skrivit och jag har inte utelämnat något

2007-11-06 16:04
är det ditt slutgiltiga svar.. du vet att vi kommre dyka ner till botten o skrapa
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2007-11-06 16:31
Han känner sig jävligt förödmjukad och dålig helt enkelt, det är väl inte så jävla konstigt? Och inte så konstgit att han reagerar som han gör heller, i det där läget är rationellt tänkande inte direkt styrande.. Det är ju inte dig han är arg på egentligen, men eftersom han antagligen inte kan släppa tanken att hans flickvän ville ha dig istället så vill han nog inte ha så mycket med dig att göra eftersom du påminner honom om det.

( ser nu att ATLien redan skrivit det jag skrev..:S )
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci