Messar dom osv med dej vill dom ju antagligen veta vem du är eftersom du trots allt varit inuti dom. Känner dom dig sedan innan kanske dom tycker du verkar vara en hurtig kis och kanske försöka utveckla en relation. Om 92:an kan ju ett alternativ att hon tycker en snart 18-årig pojkvän skulle vara ascoolt att ha i nian. Cigg o lalala. Jaja du förstår hoppas jag.
Crocodile Dundee for president!
Jag avskyr hela den här grejen med att alla måste vara players. Jag har liten kuk och har legat med få personer! Ha!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
EH. Jag skrattade bara av att se rubriken. wtf? Jag hoppas att ingen seriöst tror att alla man ligger med blir kär i en. Men det finns ju folk till allt, liksom. Så självklart finns det naiva personer som tror att sex = kärlek, eller som någon påpekade längre upp att tjejer i den åldern söker bekräftelse. Man får väl känna av vad det är för person man raggar på? Jag skulle aldrig ha sex med någon som skulle vara intresserad av mer om jag själv inte är det. Det ska vara en tyst överenskommelse om att det bara handlar om sex, sånt känner man. (Iaf jag) Men alla kanske inte funkar som jag heller. Sen kan jag även tänka mig att DU kan ha raggat på tjejerna under en längre tid, lärt känna dem, varit gullig och umgåtts med dom bara för att du vill få dem i säng? Då är det du som är en idiot, och får skylla dig själv om du stör dig på att de tror det är nåt på gång. För One night stands blir ju väldigt sällan kära i varandra, t.ex. Sen kan det ju även vara så att brudarna du varit med blivit jävligt kåta på dig och vill ha mer sex? Också en möjlighet. För jag har inga tjejkompisar som blir kär i någon dom "bara" haft sex med, och ingen tjej jag varit med har varit intresserad av något mer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är inte nödvändigt att det blir så, men ibland får man liksom fila lite för att få dem i säng, då kan man säga ord som man kanske inte borde sagt och därför tror tjejen att man tycker något man egentligen bara sa för att man var kåt.
Haha! Och då är det tjejens fel att hon tror nåt? Killar som säger saker dom inte menar för att få någon i säng är svin, helt enkelt. Charm, pojkar, charm! Det tar en långt. Det är ju såklart en sak om man ger någon komplimanger för deras utseende och så. Men att behöva säga "Jag gillar dig som fan." eller "Jag älskar dig." är ju bara patetiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är just det jag menar.
Min polare har knullat runt 30 tjejer, han är 17 och har knullat sen han var sexton. Jag spyr.
Göteborg, heja gais.
varför skulle det vara naivt att sammankolla kärlek med sex?
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
*sammankoppla
lilmalik P29 Om killen blir kär e han patetisk blir tjejjen det e killen ett svin...
Jasså det var mer än vad jag visste.
lilmalik Inte naivt alls att sammankoppla kärlek med sex. Det naiva är att sammankoppla sex med kärlek.
gangstaflow eh? Vad är det som är så fel med det?
lilmalik P29 Jo, iaf en del har nog upplevt att om man inleder ett förhållande med en tjej så kan man också bli hotad av bröder, manliga vänner till tjejjen med utgångspunkten att man är ett as... Hur ofta händer det i omvänt scenario?
Carlue... Den "naiva" blir då ofta en pojke då dom e mer desperata, kanske inte i yngre ålder då den "naiva" är en flicka ihop med en äldre pojke... Sen efter det läggs hennes grundsyn att killar är svin
Grova generaliseringar men u get the picture
hiccory P22 Det handlar ju inte om att vara tillsammans med någon. Är man tillsammans med någon tror ju iaf dom flesta tjejer att det betyder något. Det är inte naivt på något sätt, enligt mig.
Och jag tycker inte att alla killar är svin, inte ens i närheten. Jag går ju inte runt och förutsätter att alla killar jag möter är svin (vilket jag vet att många tjejer som varit med om dylikt gör) för det är inte sant. Det som stör mig så jävligt är om någon (kan lika gärna vara en tjej som en kille, men det är inte lika vanligt.) säger något dom inte menar för att få någon i säng och sen gnäller över att personen trodde att det var något mer på gång än "bara" sex?
Yeah, förstod varu menar... Men folk som e desperata på ett eller annat sätt kan lätt tolka in grejjer även om det bara är sex... Va det jag försökte säga, inget annat...
Måste man vara desperat för att tro på någon som säger att den tycker om en? :/
Iaf för o förstora upp det till känslor, uppvaktandet av en annan person brukar innebära erkännande av gillande på ett eller annat sätt... "Ska vi knulla" rakt ut funkar ofta sämre än "du är söt"...
Jag kan utveckla resonemanget för att undvika mer missförstånd. Du sa atte va naivt att blanda ihop sex och känslor. Naiv=desperat mer eller mindre i det här fallet desperat på känslor då det är det man letar efter. Sex är i regel tv¨å kroppar som mer eller mindre njuter av varandra, för att nå till det stadiet är det i regel nån form av uppskattning som påvisas innan akten. Denna uppskattning kan se ut på många olika sätt men består i regel av komplimanger av ett eller annat slag. Den som tar emot komplimangerna kan vara ovan vid att få komplimanger eller/och uppskattning o blir således glad av att få dom. Glad=Känslor. Känslor på ett sätt kan helt enkelt vara sex, särskilt för en person som inte är speciellt van att få sex, detta kan va en kille rent generellt som har svårt o få till det. Eller en mer brådmogen tjej som till slut fick till det med sin ofta lite äldre drömprins, denne i sin tur har kanske gett komplimanger bara för att just få sex. Känslor, speciellt starka känslor uppstår någonstans ur nån form av desperation, kalla det cyniskt, men vad e just desperation om att inte vilja ha någonting otroligt mkt men inte få det?
Jag håller inte med dig helt. (möjligt att jag fortfarande inte riktigt förstår vad du menar.) Att säga "Du är söt." till någon är inte i närheten av att säga "Jag tycker om dig.". Om man bara ger en person komplimanger för det yttre har jag inget emot att dom använder det för att få någon i säng. Tar man ett "Du är söt." för "Jag älskar dig." så är det tjejens fel för att hon misstolkar det. (Mycket möjligt av desperation.) Sex behöver inte betyda att man njuter av personen i fråga, utan av dennes kropp. Då är det inga känslor inblandade. Och du pratar om desperation? Känslor handlar inte om desperation, inte alltid. Visst, det förekommer väl, antar jag. Men ofta väcks inte riktigt starka känslor för någon om man inte fått någon slags respons och uppmuntran. Så upplever iaf jag det.
Personen ifråga är kroppen vare sig du vill eller inte... Att man tycker om ytliga attribut, eller komplimanger över huvudtaget kan ju såklart bli känsligt om personen ifråga inte upplevt så mkt av det tidigare, am I right?
En blandning av "Du är söt" "Du e smart" "Du e rolig" osv kan lätt sumeras som "jag tycker om dig" Som sagt hör du det ofta av olika personer, vilket många gör så tar dom det inte som nått speciellt stort. Hör du det aldrig blir det en stor grej. Hör du det av personen du idoliserar och drömmer om blir de en stor grej. Känslor är väl alltid nån typ av "desperation" det e bara att du tolkar in nått negativt i ordet, man vill vill ha någonting otroligt mkt... Och man behöver inte vara speciellt sexuellt oerfaren för att bli en "needy" person, det räcker att "rätt" person ger dig komplimanger...
Men jag håller med dig bemöts inte känslorna så upppfattas det som naivt och desperat... Om dom bemöts så äre "riktiga" känslor, håller absolut med dig...
Jag ser inte en person som detsamma som dess kropp. Hur många gånger har man inte tyckt att "Shit, vilken het brud. Henne skulle jag fan inte banga på." men inte alls tycker om hennes personlighet? Extremt många skulle lätt ha sex med henne ändå, pga hennes kropp. Eller säg att någon man gillar är med i en svår olycka och efter det ser helt förjävlig ut, man tycker väl fortfarande om personen i fråga? Eller är det bara jag? Jamen precis, men om man inte är van vid något och tror på det dom säger så skulle väl det väl kunna kallas "naivt"? Personer som varit med om och sett mycket är ju sällan naiva, eller hur? Jo, okei. Desperation är för mig något negativt, antar jag. Men jag förstår vad du menar. :)
Inget av det du säger säger emot det jag skrev. Desperation behöver inte var allmänt sökande efter känslor eller sex, det kan ju vara besatthet av just en person...
Den vinkel du ville ha till va at tkillar ofta anses mer "svin" än tjejjer, och då tog jag just scenariot med den lite yngre tjejjen so sökte efter drömprinsen... Hans utryck av gillande för o få sex kan i hennes ögon misstolkas som "riktiga" känslor. Likadant äre för killar. Det finns en "sugga" för varje "svin", tro inget annat.
inte anses utan "är" va väl mer det jag ville få till i första meningen...
Det var aldrig min mening att få det att se ut som att killar oftare anses som svin än tjejer, för det tycker jag inte. Men just i det scenariot där någon får komplimanger osv för att gå med på sex är det oftast en kille som säger saker han inte menar till en tjej. Det finns mängder med elaka och svinaktiga saker tjejer gör mot killar också.
Jo men i vårt jämställda land äre fortfarande i regel killar som tar initiativet i parningsdansen... Och som sagt, komplimanger funkar i regel bättre än o fråga "ska vi knulla"
Sant. : >
men hjälp!... på det mesta i denna tråd..
Not true ... inte alla , olika från person till person kille som tjej
ni är kids. tjejer i er ålder blir kära i allt dom kommer över!
RATED R!
Om det ändå vore så enkelt.....
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
92:a!? Fan.. det är ju som min lillasyster!! Jag kan fan inte tänka mig dedär..
Fråga er istället en annan intressant fråga, varför är man död på marknaden som singel och jävligt förföljd när man är i en relation? Är det ngt som lyser igenom? Har själv märkt av det och även flera vänner. Är man singel får man kämpa för ligg och hångel, är man i ett förhållande klänger istället tjejer på en och det är bara jobbigt.
GAIA P26 kanske för att folk har en förmåga att vilja ha det dom inte kan få.
ELLER så kanske deras självkännsla på något sätt blir starkare om dom lyckas med att haffa nån i en relation.
för mig är det iallafall ungefär samma sak i elr utanför en relation, men visst märker jag att tjejjer är lite mer tydliga i vad dom vill ha när man har en relation.
Hmm, ja, well jag syftar på när man är ute på krogen t.ex. och de tjejer som är ute efter en inte kan ha en aning om att man är singel eller inte, jävligt skumt fenomen asså.. Kanske de plockar upp ngn liten attitydsförändring, ngt subtilt? Jag går iaf inte omkring och letar ragg om jag har en tjej och kanske det märks, man sticker ut lite i mängden?
gaia, du uppför dig annorlunda som singel eller upptagen, kanske inte medvetet, men tänk efter så tror jag du också fattar.. =)
För mig är det tvärtom, tappar intresset för snubbar jag delat säng med.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Ja. Utan undantag.
undertiden
"De ser dig som en dildo på ben och lättillgänglig men låtsas att de tycker om dig för din självkänslas skull som överallt annars i samhället. När du blir äldre börjar de se dig som en dildo på ben med inbyggd bankomat." Whoas mest sexistiska moderator, grattis. Puckhjärna.
www.google.se
Ja, har man legat med fem tjejer bor man utan storre problem kunna generalisera hej vilt nar det kommer till det kvinnliga psyket. Sjalv har jag legat med nagra killar, alla killar gillar scones med russin i till frukost och sa hatar de nar man ber dem resa pa sig sa att man kan dra till lakanet. Till topicen Som Loria sa, det ar tvartom, man ar skitsugen pa en hane men sa lyckas man bita honom i nackskinnet och slapa hem honom och sa forsvinner magiken.
<br>
vägra slicka fitta så halverar du antalet kanske... o knulla inte på rygg heller.... om d inte är någon som du Vill ha mer av... men då gäller d o portionera lite så man inte ger allt på en vecka så msytiken dör..... konstig fråga, d finns brudar med mansmentalitet o killar med brudmentalitet... men d e en helt annan fråga
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
Nej, nej, nej. Oftast flyr man ju! Eller så ligger jag med dåliga män.