I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du vet att du drömmer

Övrigt - Vardagsfilosofi

2008-02-01 23:54
"The best happen too those who made the best of what happend".

2008-02-19 22:27
Hade en sjuk dröm en gång. Ni vet de där utomjordingarna i simpsons? De jagade mig i en skog. Men sen tänkte jag på hur sjukt det var, så jag nöp mig i armen, men jag kände inget så jag förstog att jag drömde. Läskigt
Wursthemd

2008-02-20 01:50
inte läst några inlägg över..

Men det är fett störande när man vet at man drömmer o vet att man kan göra vad som helst men ändå gör man det inte :/ ja stör mig alltid på mig själv efter det.
RekFoto

2008-02-20 21:44
Riktigt skumt, jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar.. Har varit så i ett par år nu, visserligen skönt med pure regular sleep men fortfarande lite skumt..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-02-24 21:59
Det där har hänt mig EN enda gång tror jag, fett coolt :D. Drömde nån halvhemsk dröm, sen plötsligt tänkte jag bara "det här är en dröm, det här kan inte hända", sen vaknade jag.

Det glömmer jag aldrig =D.
^-_-^

2008-02-26 10:27
igår gick jag o sova efter ett långt veckoslut , jävla trött och stenad och en aning stress av allt möjligt. så ja börjar märka att mina tankar börjar gå in i varandra och blir helt galna så att säga, samtidigt då stressen håller huvudet aktivt, är det svårare att komma i i sömnen(nu den psykiska) när ja fundrerar på att byta ställning och märker att helt min kropp känns som om den skulle ha blivit "switch off", typ som dator fläkten som snurrar ännu en stund efter att man stängt den så, domnat in... och som tidigare nämt i tråden, så tror ja mej vara medveten om omgivnigen men som sej sen visar vara kordinations problem, pga halvasömnflummet.sen somna jag ganska snabbt efteråt.
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang

2008-02-26 12:37
vroksjab P19

Hoppas inte så iaf. Man får inte vara optimist, ljuset i tunneln kan vara ettt tåg!

2008-02-26 12:38
Älskar att ha feber (minst 39grader) och drömma, så sjukt äckligt men ändå skönt på något sätt. Får fram sjukaste saker som man aldrig skulle kunna tänkts sig :)

2008-02-26 12:42
Jag kommer ihåg en gång när jag drömde att jag höll på att bli skjuten. Så sa jag till han som skulle skjuta i drömmen "skjut då, detta är ändå bara en dröm". Han sköt och jag vaknade! Fett sjukt ^^

2008-02-26 15:01
Sömnparalys, sjuk grej men jag skulle vilja testa på det. Undra hur jag skulle reagera. Jag skulle säkert bli livrädd. Hur lång tid tog det för er som fått det att förstå att det var över och att ni bara hade en "dröm" ?
Shit bre

2008-02-26 15:06
krullet

sån där feber yra är ju fan det värsta som finns. Helt jävla störda saker o sen kan man gå o må skit dåligt över det.. Typ jag för några år sedan så drömmde jag att vi hade fått en massa pengar men dom var borta så ja gick frågade alla här hemma vart dom var o mådde piss!! Och  det dumma var att jag förknippade det med en bild hela tiden som jag vet hur den ser ut än,  en helt rosa bakgrund och en häst med en kung på med ett spjut liknande sak. det var fan ångest där.  ;D
RekFoto

2008-02-28 19:37
jag brukar kunna vakna gå upp på toa, sen när jag går och lägger mig igen 3min senare och forsätta drömma där jag slutade.. brukar kunna styra det lite men bara "mig själv" inte resten av drömmen.. ganska soft och kul...

2008-02-28 21:26
men det värsta är ju  faktsikt när man inte vet att man drömmer och någon nära dör och man vaknar upp och vet inte om det  hände igår. thats fucked up
RekFoto

2008-02-28 22:15
Jag drömde en gång att jag var i det rummet jag sov i och att jag vaknade i våningsängen där och när jag tittade ut över rummet så stog en säckpipsblåsare där. Man såg att han inte var verklig, eller han var som ett spöke rättare sagt. Så jag ropade på min bror som låg i sängen under min och frågade om han också såg det. Eller rättare sagt skrek helt förtvivlat.
Och han svara: "Vaaa, ser vaddå? Vad fan snackar du om?" och då fick jag panik och kände att: "fan jag sover ju. Det är bara att öppna ögonen!" och jag försökte och försökte öppna men det var typ omöjligt. Men efter en massa försök så vaknade jag av att jag satt upp och stirrade ut över rummet där säckpipsblåsaren hade stått. Och så sa jag till brorsan: "sa jag något nyss?!" och han svara: "öhh ja, du börja härja om någon jävla säckpipsblåsare!".

Det var så galet sjukt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-28 23:18
jo det händer ganska ofta nuförtiden..
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2008-02-29 12:57
Användaren är inloggad krossad_anka F18 Det där låter som att du sover lite oroligt.. =) fast samtidigt lät det ganska kul att drömma så pass nära verkligheten.. på nå sätt.. jag har aldrig drömt nått som verk så "nära" och verkligt.

2008-03-01 20:42
hehe har hänt ett par gånger d där att jag drömt och upptäckt i drömmen att d inte är på riktigt utan att jag drömmer det är tjockt nice då letar jag reda på den sexigaste guzzen jag kan hitta i drömmen och lever ut mina sex fantasier haha d e tjockt nice och av nån anledning är d sjukt skönt att bazz i drömmen
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2008-03-02 22:19
det där har jag oxå upplevt flera nätter, typ om det är nåt i min dröm som får mig o tänka
 det här e inte realistiskt, eller om ja verkligen inte vill tro på att att det är sant" då inser jag att det är en dröm sen vaknar jag, ibland har det hänt att jag fattat att det e en dröm men ändå velat fortsätta sova o drömma vidare men då vaknar jag ändå, och då e det skit irreterande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 01:39
när jag jobbade som kassör drömde jag ofta att jag satt i kassan och typ inte hade någon kontroll över varorna som gick förbi och fick fet panik över det och nångång att jag satt helt naken och expiderade hahaha dock inget lucid men jävla roligt, luciderna kommer dock o då :)
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.