Hur ser ett år ut för er?
Lite samma princip som tråden om färger på veckodagar, men nu gäller det år istället. Har snackat med olika polare för nåt år sen och det visade sig att alla hade olika bilder av ett år. När jag hör månader så ser jag en cirkel framför mig. Kan förklara utifrån en klocka för att göra det enkelt. Nyår är vid kl 6, alltså rakt ner. Sen efter det kommer januari där kl 5 är, och det fortsätter åt det hållet hela vägen till December som alltså är där 7 är på en klocka. Har ni någon bild av ett år?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
en knasig oval typ.. jag är på samma ställe men den snurrar. oj vad bra förklarat
nyår är klockan 12, midsommar vid 6ish.. skärp dej för fan..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
etna: Ser som du gör...fast spegelvänt... i 3D ;)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
etna>skumt o se året motsols och upp&ner haha..
shimmy shimmy yo
Oredan: Varför skulle det vara uppochned?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
kids stay away from drugs ..
Survival of the fitest only the strong survive.
Det mest logiska borde vara att januari, den första månaden är klockan 1. I skrivande form använder man ju 1/1 = Första Januari. Då blir alltså December högst upp klockan 12 och Juni längst ner klockan 6. ..och jag tror att dom flesta tänker så?
http://www.iamthereasonwhy.com/
ser även jag en cirkel, som en klocka men spegelvänd. januari ligger ca 22-23 december ligger ligger 23-01 osv.
Johan Spinnell<br>www.eyesharp.se<br>
[email protected]
jag ser också en klocka som går motsols! fast nyår är klockan tolv, januari är klockan elva... juni är klockan sex osv.
va? runt? klockor? har ni alla det eller? själv ser det ut som ett band som går snett vänster uppåt från januari, gör en mjuk sväng vid mars och fortsätter därifrån uppåt till juli då den svänger ännu mera vänster och gå neråt med en liten kulle runt augusti sedan sjunker hela skiten efter det
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
ser det också typ som en klocka fast 12 = januari 11 = februari 10 = mars 9 = april 8 = maj 7 = juni 6 = juli 5 = augusti 4 = september 3 = oktober 2 = november 1 = december tror jag fick bilden av nån kallender som vi hade i skolan i typ mellan stadiet, man skulle snurra för den månad det var typ. har tillåmed gjort ett js script som jag har som startsida med bilder på det..
Jag är bra - du är dålig.
Jag ser typ som den här gamla kalendern man fick på låg- och mellanstadiet. Som hade en sån där i mitten med alla datum, som man drog av varje dag. Fast juni, juli och augusti är låååånga månader. Därför tar de upp hela nederkanten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett svart hål :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
0000000000000000000000000000000000000000000000000000-> Varje cirkel är en dag... 365 circlar är ett år.. En tidslinje som aldrig tar slut
ser bara en linje, utan slut och början, och så är det som utmålat som på en linjal där decimetrarna är år, centimetrarna månader och millimetrarna veckor och dagar osv. och en meter är ett decenium. och så går man frammåt på den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tanker mig typ 12 gula staplar bredvid varandra, med manadens namn stort bokstaverat. pa rad. pratar man om manader tanker jag mig fyra gula rader med mellanrum. (mandag-fredag), ovanfor tva rutor som ar helgerna. ja som en javla kalender i min skalle. det ar latt att rakna fram/bak i tiden med datum och sa nar man kan forestalla sig tiden pa det sattet.
Klocka. Nyår är tolvslaget och den går motsols. ahoshlaboshlo. Say what now?
Göteborg på låtsas.
För mig ser det ut som en kalender, fast mer som i en tidslinje som börjar om när den kommit förbi sista månaden, där första månaden är först osv. januari februari mars april maj juni juli augusti september oktober november december svårare ska det väl inte vara ?
va?
Januari / Mars = ----------------------------------- April / Maj = >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Juni / Augusti = OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO September / Oktober =<<<<<<<<<<<<<<< November / December = ------------------------ Så ser det ut.
"There's an apple in the pussy mouth..."
min bild av ett år skulle iaf vara allt annat än en circel. mer typ plockepin liknande
www.enigmatic.se
Jävligt skum grej alltså ;P Men för mej känns det som månaderna går, typ som en storm vid ett hav, jag står på en pir och havet blåser förbi hela tiden men ändå finns de lite vatten kvar som gör att ja stannar kvar på samma plats! De är ett flummigt svar men mitt år =)
www.samyprod.com
Som ett diagram typ, en graf. Som ibland är i 3D men oftast gåre nedåt mot sommaren å höst är en uppförsbacke etc.
En cirkel. Nyår är vid 12..sen är alla 12 månader efter 1-12 slagen typ... och sen ser jag alla årstider. Mellan 1-4 är det snö och sen plask, 4-9 fint väder med sol, 9-12 grått och snö. I alla fall i Sverige så ser mitt år så ut
här får du lite kärlek
..alltså om man ska se cirkeln som en klocka. Dock ser jag inte det som en klocka, utan bara en cirkel. Men använde klock-liknelse för att ni skulle fatta :D
här får du lite kärlek
uppfattar det precis som kepish!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
som en liggande oval typ. där nyår är mitt på vänstra kröken. sedan går året genom "vårterminen" till sommarkröken och vidare till "höstterminen" för att sluta samman vi Jul&nyårskröken (som det kanske märks är modellen skapadx efter ett skolår, där krökarna representerar lov och "raksträckorna" teminen däremellan) ____ Nyår->(____)<-midsommar ^^ typ så Har alltid tänkt på detta sätt, har ingen aning om varför =S
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Ser en tidslinje som (beroende på humör) har diverse färger eller bilder. Tidslinjen börjar vid nyår och slutar vid nästa nyår. Sen börjar det om från scratch.
Jag ser det som dig etna bara att hos mig glöms det ibland av att det uppdaterats, kanske för att tiden går för fort.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Ett år för mig är alldeles för kort när man tittar tillbaks, men det är ändå alltid sjukt långt när någon säger "ett år".
I tego arcana dei!