Krokiga gurkor
Hörde här om dagen att EU hade bestämt att dem inte tillät krokiga gurkor vid import. Dem vill ha raka gurkor så dem tar mindre plats och att dem kan transportera mer... Men nu till frågan, vart hamnar alla krokiga gurkor?!
De får väl stanna i sitt hemland, eller så säljs de vidare till länder utanför EU. Kul regel förresten, haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi kommer få äta muterade gurkor from now on.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla EU! helt sinnessjukt hur jävla rasistiska dem får lov att vara! *Fn1ZzZ*
Och vart går gränsen på att den är krokig/böjd och rak? :D
^ Smart sagt.
Dom krokiga gurkorna hamnar i fängelse.
Dom krokiga gurkorna blir pickles och tar sig sedan till Sverige i alla fall.
CROOKED CROOKS!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
"En flyktingvåg av krokiga gurkor befaras komma under våren"
Jag tror att Jonka inte är helt fel ute. Regleringen rör ju främst tillgången på hela gurkor och inte "gurkbaserade produkter".
Det är ju en bra grej det här, mycket effektivare transporter dessutom skonar det miljön.
det återstår ju fortfarande att se hur muterande av grödor påverkar närmiljön å andra sidan..
Saxat fran
sjv.se :
"Krokiga gurkor är favorit nummer två. Sanningen här är att det inte finns något som hindrar att man säljer krokiga gurkor, förutom att det kan vara lite knepigt att få ner dem i lådorna och genom plastfilmningsmaskinen. De måste dessutom vara korrekt märkta. Böjda gurkor får säljas i klass II förutsatt att krökningen är det enda felet. De får sålunda inte ha andra defekter eller formfel. Dessa gurkor ska packas separat och märkas "Klass II, böjda"."
Stoppa gurksegregationen, lange leve klasskriget!
:)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Mäts gurkornas rakhet med vattenpass? Alla krokiga gurkor blir dildos? =/
I tego arcana dei!
De krokiga gurkorna finns på Vi i Hovsjö i Södertälje. De ser fett konstiga ut. Ibland är de nästan cirkelrunda alltså.
diZZySWE P17 Borde det inte vara dom raka gurkorna som blir dildos? For jag menar, hur manga snea muttor har du traffat pa i dina dagar? Eksem P25 Sodertalje - Sveriges gurk-Auschwitz.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Skulle ni vilja köpa kött från en utvecklingsstörd ko? Undrar bara.
Jonka Nej, inte fran en utvecklingsstord ko, men om kossan bara skulle vara lite latt bojd at ett hall sa skullle det inte vara nagot problem. No homo.
Men chicken nuggets från donken är ifrån gamla kycklingar. Det äter ju alla! haha håller med om pickelsteorin
FarmorBerit Det finns visst sneda snippor. Om inte så kan det vara en skön twist.
Jonka Jo jag haller med, men det finns en grans :) Ordlekar is the shit forovrigt.
FarmorBerit P22 Har du inte sett alla dildos det finns? Helt sjuka modeller! Tro mig, sneda gurkor skulle passa.
Jonka Precis så
I tego arcana dei!
Jag tyckte det var lite kul det där med homo-kon förresten. Skrattade lite för mig själv här vid skärmen.
FarmorBerit P22 "Dildo-svängen" ^^ Svängning på gurkor, svängda dildos. Mjae, inte så roligt kanske. Lite?
Jag är sjukt inne i dildo-svängen. Nej, men...Pop-ups ;)
I tego arcana dei!
diZZYSWE P17 Haha jag hoppades att du skulle koppla ;)
FarmorBerit P22 Om man nu ska vara långsökt så kan ju en dildo ge en orgasm, och en orgasm kan kanske liknas vid elektriska impulser, och i så fall är även "koppla" väldigt roligt, för man kan ju koppla med elektricitet?
I tego arcana dei!