Själv tänker jag flytta till Dubai när jag har studerat klart osv. Varför? -Jo, jag tycker Dubai är riktigt jävla grymt, folket där är riktigt trevliga osv.. Det finns inte så mycket kriminalitet heller eftersom dom hugger händerna av tjuvar och de som innehaver mer än 1g knark bestraffas med döden, folket vet vad som gäller. Rika människor kunde gå omkring på gatorna med påsar fulla med pengar utan att vara rädda. Även de rika är trevliga, jag kunde t.ex. inte komma ifrån ett ställe och då såg en snubbe i en riktigt ovanlig fin bil det, han vevade ner rutan och fråga om han kunde hjälpa till. Jag svarade, -jag skulle behöva skjuts till mitt hotell.. Snubben svarade "No problem, med en trevlig blick. Enligt mig är Dubai det häftigaste landet. Så länge du anpassar dig efter deras regler och är ambitiös så är det nog inga problem med att skaffa uppehållstillstånd osv. Så mitt tips är att kolla upp det. Hoppas det fixar sig, adios! OBS! den här tråden handlar inte om Dubai så sluta tjafsa om det. Jag har rensat bort en del inlägg som var off-topic. puss /greggs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.