I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bara du kvar på jorden

Övrigt - Vardagsfilosofi

2008-04-14 13:18
har drömmt om detta många gånger!

fan vad man skulle leva livet, ! haha

jag skulle eldat upp hela sverige eftersom och tagit mig över till andra länder och rensat mina närmaste personers hus, man lär hitta mycket roligt.. köra runt med en lång buss i sommar värmen och cracka som fan..

finns det någon film som har denna topic ?

2008-04-14 17:43

Jag skulle leta efter knark och mat. Med andra ord: leva som vanligt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-14 18:08
Kört bil som ett svin och skjutit med pistol på allt jag känner för.

2008-04-15 14:46
btw så finns det en ny dokumentär om samma fast lite bättre gjord än den lifeafter people. det är national geographics som gjort den och den heter Aftermath: Population Zero. men som sagt så dör elen jävligt snabbt utan folk som underhåller det. och då blir det mööööörkt..
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!

2008-04-24 02:54
jag håller med om area51 grejen.. kika upp vad dealen är med det egentligen.. fett häftigt om man skulle hitta ett ufo som drivs på syre eller vatten eller nått :P för övrigt skulle man nog vara skapligt försiktig då man inte har nån som hjälper en om ma nskadar sig... jordbruk skulle nog vara viktigt för maten härsknar och sen kanske plugga hur ett vattenverk funkar och bygga ett eget för strömmförsörning...

sen hade jag kört som en idiot med massa olika bilar... lärt mig massa konstiga saker.. och satt upp realdolls överallt...

samt belägrat en del porrbutiker...

och letat igenom folk i min närhets privata grejer bara för att se om ja hade rätt om de äckliga svinen...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-04-26 18:02
Jag skulle bli trött på att behöva odla min egen mat och gå runt ensam. Så jag skulle begå självmord rätt snabbt. Men först skulle jag utforska andras hem (typ kungaslottet etc.). Skaffa en häst och rida runt och en hund till följeslagare. Sedan skulle jag börja prata med saker och ting och supa ner mig tillsammans med dem och sen skulle jag bli less på allt och dö..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2008-04-26 18:26
Vänta tills jag blev femton sen skulle jag fixa tillbaka mänskilgheten med hjälp av killar som donerat you know what!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Moderator

2008-04-26 18:27
Innan så skulle jag bara leva livet ta allt jag kunde äta allt godis och massor med glass och snabbmat!
Producent

2008-04-26 18:41
Tråd inspirerats av "I Am Legend" me Will Smith?
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-05-07 20:11
jag hade fan tagit så mycket färg jag kunde hitta och måla hela hollywood-skylten!
Give me five!
Hangaround

2008-05-08 21:39
Trixig-person3 F11 blir nog inte så mycket snabbmat när du måste laga den själv :(

A2K P22 har inte sett den
http://matildaberggrens.blogg.se

2008-05-19 00:31
Jag hade sprungit in på ICA och öppnat alla Alladdin askar och snott ALLA trillingnötterna!!

Sen skulle jag kapa ett hangar-fartyg!
"shut up before i put you back up in high heels"<br>

2008-05-19 09:16
det där med att bli vänn med massa djur är nog jävligt smart
http://www.myspace.com/prozakproductions

2008-05-19 15:06
Skulle hooka up med survivorman och elda med bajs.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2008-05-22 16:05
Hade nog trott att allt e en illusion/dröm.... jag hade nog förnekat att ja e helt ensam o jag hade nog letat efter bevis för att ja lever i en "riktig" värld.

Ja menar hur kan ja bekräfta att ja finns om bara jag finns.
sen hade ja nog testat att ta livet av mej för att se om ja verkligen lever haha
Men ja hade nog inte fått nåt svar :P ......förutom en att ja hade blivit befriad lättad ifrån mej sj o min ensamhet.

Om ja hade accepterat att ja e ensam o faktist lever o en "riktig" värld hade ja nog sett till att bli nedfryst lr typ balsamerad lr nåt så att nån i framtiden kan väcka mej lr att d iaf finns en "hel" människa kvar på jorden. Nåt sånt hehe

PEACE
From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality

2008-05-22 16:20
Dom flesta, ptja, kanske 99% hade nog fått ett mentalt sammanbrott efter några månader.

Vi människor är ett flockdjur.
Essen sie mein scheisse!?

2008-05-22 16:39
runka på olika ställen
BURN USA BURN

2008-05-24 05:44
1. strömförsörjning
2.Matfrågan, all mat som inte är fryst kommer ju i princip bli dålig efter 2 månader.
3.Om alla dog knall och fall så kan det bli rätt så svårt att ta sig över en stor bro.

Själv så skulle jag försöka göra en apa (om dom nu finns) gravid och å så sätt försöka befolka planeten igen.

Först skulle jag bränna allt material som kan spåras till E.M.D.
http://ostenssons.wordpress.com

2008-06-13 12:14
Man vet ju inte om man är heeelt ensam.. jag menar man vaknar en dag och sen: wow jag e helt ensam :P jag hade iaf letat efter nån som levde men ochså försökt å hålla mig i liv hunden hade vart med me.. fan va najs leka apport på avenyn änna! sen hade jag gått in på krog efter krog i ett bra tag å supa mig redigt full.. sen in på skånegatan och polisens vapen stash och tagit så mkt jag orkade bära.. eller NEJ!!! tagit en slaktar buss som dom har å lastat den full me vapen och sen förklara krig mot inget.. skulle nog se alla ställen jag ville se och besöka olika saker.. sen hade jag blivit gammal och dött
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2008-06-13 12:25
du hade dött långt innan du hade blivit gammal

Moderator

2008-06-13 14:05
tvr de blir nog lite annorlunda.. kan inte äta godis och glass:( (diabetes)
Men jag har alltid velat bada naken i en popcorn maskin :S De är en stor dröm o önskan!
Vet inte varför! =.=

2008-06-13 14:54
kanske det
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2008-06-13 15:45
Jag vill vara en fluga, för då får jag äta bajs.
Signatur får rum här

2008-06-13 18:30
Dansk_BB

finns det någon film som har denna topic ?

Närmsta jag kan komma på är "I am legend" med Will Smith, eller dokumentären som nämndes ovanför.

2008-06-14 21:15
jag skulle gå runt och smäll flugor..
 www.myspace.com/friphmusic
Hangaround

2008-06-14 23:08
autolito P22
ja, tacka gud för klittan. utan den hade det nog varit sjukt lame att vara helt ensam kvar.
http://matildaberggrens.blogg.se

2008-06-15 12:29
JAG skulle börja med att dra till bussgaraget här i stan och kirra en buss.
Nästa steg blir att dra till närmaste OK/Q8 och fylla bensin i tanken och använda mackens sprayburkar till att skriva "thuglife" över bussidan.
Sen skulle jag bygga om bussen till en husbil i finaste pimp my ride andan.
Efter det skulle jag bege mig ut i världen med min fina bil och få tiden att gå genom att robba bensimackar/färgaffärer/klotteraffärer på sprayburkar och klottra ner allt som kom i min väg.

2008-06-17 12:43
Tjödda låter som en ide

2008-06-23 20:58
Fatta man hade varit the best rapper alive!
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.

2008-06-27 16:26
tror nästan alla hade skitit på sej för ni vet nämligen inte att ni är dom enda kvar och har man sett för många zombie filmer är det kört!

2008-06-28 19:38
Jag hade nog knaprat i mig 12 lappar syra för att undersöka om jag kommer snea eller njuta.
Iofs hade jag gärna haft med mig flickvännen, men annars hade jag nog knarkat och utforskat, kört bil osv. Eller jag hade fan kört motorcykel!

Allt nedfryst kommer ju tinas upp när elen lägger av, synd! Annars hade man klarat sig hela livet, men man kan väl äta frukt och slakta vildsvin i typ amerika.

2008-06-28 20:10
jag hade förmodligen börjat med att ha en ordentlig fest i ett par veckor, med roliga party substanser och underbar mat.
sen hade nog byggt mig en rejäl timmerstuga att bo i
efter de hade jag skrivit ned så mycket som möjligt om mina personliga upplevelser utifall att någon skulle dyka upp efter mig sen. fast främst för att kunna se min egen utveckling i retrospekt
uttöver de hade jag mediterat och uttövat yoga dagligen tillsammans med sporadiskt användande uttav diverse substanser
hade odlat upp så mycket växter jag kunde komma över, grönsaker och örter osv, tillverkat rökelser, ristat runstenar, gjort musik, ja vad fan skulle man Inte göra egentligen?
alla dom "normala normerna" är ju borta så när man väl är tillbaka till människans naturliga ursprungs stadie så skulle man inte längre ha något som begränsade en till att göra saker. om man inte var rädd osv men alla känslor förutom lycka skulle bli ganska överflödiga så förmodligen hade jag nog nått samadhi rätt snabbt och aldrig mer brytt mig om triviala saker som att öht Göra något.. varför slösa tid när man konstant kan vara ett med gud/alltet utan några som helst distrationer? :)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-06-30 07:33
Jag hade tankat ner så mycke musik som möjligt o snott så in i helvete me ipods så ja kunde ha ett förråd me musik i år framöver.
Sen hade ja snabbt skaffat massa hund polare som ja hade chillat me tills dagen ja inte orkar mer då jag hade tagit livet av mig.

2008-06-30 20:41
trixig-person3 hittade ju smartaste.. gör en ny befolkning.. fast incesten då....
..

2008-07-03 22:46
Leta på en sån spermabank och göra mig gravid. :)
Starta om allt på nytt liksom.
- same shit, different color

2008-07-03 23:49
eemc F19, lycka till med din incest-släkt. =)

2008-07-06 03:34
Jag hade nog blivit en vetenskapsman som hade forskat ute i rymden och skaffat rymdskepp se om jag kunde hitta något intressant. jag hade nog inte varit på jorden tror jag. Hade varit fett tråkigt att gå runt och daltat helt själv på jorden när alla är döda. Men vafan jag gör hellre nåt vetigt än att va på jorden. känns dystert att vara ensam. nej jag väljer nog rymden helst.

2008-07-06 03:36
För övrigt så hade jag nog sprängt jorden.

2008-07-15 22:26
man hade ju raidat utav bara helvete, alla cigg i affärerna, spriten från bolaget, man hade nog haft skitkul ett tag, sen blir det nog värre dock.

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-07-16 04:09
1. Letat upp en ung hund, bra sällskap.
2. Mat och dryck
3. Stor bil och andra fordon
4. Skaffa stor mängd kläder
5. All schampo/balsam/tvål jag kan hitta
6. Ett hus nära vatten och vilda djur (Jakt = Mat)

Sen skulle jag nog klara mig ett tag och bruka så lite el och vatten som möjligt.
bla.

2008-07-19 20:46
jag skulle knulla med dockor

2008-07-19 22:15
En tjej kan juh klara sig om hon skulle lyckas hitta ett sätt att inseminera sig själv, samt sina barn om hon får döttrar. Sen bara fortsätter man så och efter en kanske 5000 år så har man en hyfsad befolkning igen.

Detta betyder då inte att barnen ska fucka varandra då. Utan att man får använda sig av den sperman man har tills att folk är så avlägset släkt att det inte kommer vara någon fara att börja sätta på varandra.

2009-05-25 11:10
Blir lite som filmen "I am legend", man skulle väl försöka leva vidare, kanske göra lite grejer som innan inte kunde .. och hoppas på att det fanns nån fin brud någonstans, finns ju gott om öl och god mat, filmer, bilar .. man skulle kunna göra hur mycket som helst, men i slutändan skulle man nog må riktigt dåligt :D
soundcloud.com/jerrones

2009-05-25 15:42
Hade försökt se så mycket av världen jag kunde.
Efter det är det väl bara att göra slut på sig själv.
mok vurban

2009-05-26 08:52
Första jag hade gjort e att lära mig flyga en F22 och leka krig
 Procreate, receive compensation.

2009-05-26 09:53
jag skulle ta livet av mig
asså ingen annan en jag lixom HALLÅ vakna

det skulle juh vara skit boring.se

skulle inte kunna överleva utan min tjej
Atlantics Staden Har Återuppstått

2009-05-26 12:53
skulle inte kunna överleva utan min tjej

Haha! Ska vi slå vad?
mok vurban

2009-05-26 14:12
Jag skulle ha svårt för det faktum att det skulle ligga lik överallt. Jobbigt att bryta sig in till nån grotesk stank av förruttnelse.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-05-26 19:09
Jag vet inte? känt mig rätt vilsen kanske? Sen hade jag nog tagit tag i såna där saker som inte är socialt acceptabla men som legat och pyrt ett tag..
Gått runt utan kläder och skrikit,kanske lagt en kabel inne på HM,stoppat fingret i alla delikato bollar,runkat lite här o var,sex blir det ju inte tal om..
Ätit godis och druckit sprit och kräkts på saker..Sen tror jag att jag hade försökt få tag på en häst och lekt naken-indian...

2009-05-26 19:40
Sprungit runt i bara skor, förstöra en massa saker, röka massor av weed, ätit massor av Pringles och munkar, runkat till porr på bio osv.
Beat the odds like an abusive freak show owner