I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förhållanden med vänner utrikes.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2008-04-15 21:37

Förhållanden med vänner utrikes.

Måste bara få höra hur ofta ni brukar träffa era vänner som bor utrikes, tex i USA eller i Spanien.

Har själv några vänenr utrikes och jag känner mig väldigt ledsen att bo kvar i Sverige, men samtidigt så blir det ju tvärtom. Dvs om man åker til USA till en vän och bor i USA så saknar man sina vänner i Sverige.

Så låt höra, hur ofta brukar ni träffa era vänner utrikes per år?

2008-04-15 21:42
jag träffar dem via internett.
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2008-04-15 22:05
Ja det säger ju sig själv

2008-04-16 10:45
Två av mina nära vänner bor i sydafrika och det säger väl sig självt att det inte går att ses så ofta, vi bodde i amsterdam tillsammans i höstas så då sågs vi ju där. Den ena ska komma och hälsa på nångång i början på nästa år kanske och den andra flyttar till london snart så då blir det väl betydligt lättare att ses. Ja det är rätt jobbigt ibland, men finns ju telefon, bilder, sms, internet osv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 20:35
det blir oftast samlag över nätet, C6 alltså..

2008-04-16 21:21
En av mina bästa vänner bor på Island och henne träffar jag kanske tre gånger per år.. hon kommer hem över jul och ett par månader över sommaren  och sedan brukar hon komma någon gång till per vår.

Jag har själv bara varit på Island en gång.. Men vi har ganska bra kontakt via internet och lite då och då ringer vi varandra.
Gerdaman