Kär i staket,broar och murar
Såg på kanal 5 idag, nån dokumentär som hette "gift med eifeltornet" Sjuka människor som är kära i bla staket. Smeker,kysser och även har SEX med skiten? hur sick är inte det!!? En tjej som var med i dokumentären hade gift sig med eifeltornet. också helt sjukt! Hon berättar om sina kännslor för tornet och och tornets kännslor för henne. Vad tycker vi om detta? helt sinnessjukt är min åsikt! Någon annan som nyss tittade på det?
Äsch, ingen slår fru berlinermauer. http://bubblare.se/movie/100_hojdare_gift_med_berlinmuren
cry me a river! --> thcrew
Walking the street of dreams
det såg ju inte så jätte skönt ut att ha sex med ett staket iallafall
Hur fan kan man få tre års villkorlig dom och räknas som en farlig sexbrottsling när man juckar på en cykel naken?
Beat the odds like an abusive freak show owner
"det såg ju inte så jätte skönt ut att ha sex med ett staket iallafall" Vart såg du det? Verkar ju helt omöjligt äckligt jobbigt....
Men de är ju uppenvart psykiskt sjuka. De påstod att objekten uttrycker sina känslor till dem med telepati. Det här kan ju inte anses vara en läggning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan inte vara så jätteskönt att rida det där.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Anenkefali I dokumentären på 5an.
qnivkast: han som juckat på cyklarna ansågs ha kränkt cykelägarna. han hyste alltså inte känslor för cyklarna i sig, utan tände på tanken på deras ägare. för övrigt tipsar jag er att läsa Anna Bäsens bok Pervers. Den tar upp liknande läggningar, bland annat intervjuas en kvinna som har ett förhållande med ett träd, en kille som tänder på att brottas och en kille som på allvar väntar på att hans hund ska ta initiativ till sex.
Den tar upp liknande läggningar, bland annat intervjuas en kvinna som har ett förhållande med ett träd, en kille som tänder på att brottas och en kille som på allvar väntar på att hans hund ska ta initiativ till sex. Haha.. men brottning känns ju inte så far out ändå.
Det sjuka är ju kanal 5 som sänder sånt här...
Blunted in stockholm
Det sjuka är ju kanal 5 som sänder sånt här... Varför det? den dagen vår nyfikenhet dör är vi lika döda.
vem fan bryr sig om någon som är kär i ett staket liksom?
Blunted in stockholm
vem fan bryr sig om någon som är kär i ett staket liksom? varför bry sig om någonting överhuvudtaget i så fall?
Ligga med ett räcke i kyrkan kändes ju mer off isf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag går på en filmskola i danmark och har faktiskt precis gjort en kortfilm om fru berlinermauer. förstår inte riktigt anledningen till att kalla henne sick mm. hon har väl rätt att gå sin egen väg, rätt till kärlek lika mycket som ni? imorgon är det premiärvisning. om någon bor i närheten av köpenhamn, kom gärna och kolla. grand teatret vid rådhuspladsen. http://www.facebook.com/event.php?eid=100884034879&ref=ts#/photo.php?pid=7372816&o=all&op=1&view=all&subj=100884034879&aid=-1&id=903300120&oid=100884034879
Håller med inidiantjejen på den här..bara för att man inte fattar grejjen så innebär det inte per automatik att det är sjukt.. Jag tycker att det är lite kul,världen behöver mer knäppskallar.. Nu ska jag ner i cykelrummet och kolla en grej....
gillar att du först säger att det inte nödvändigtvis är sjukt och sedan avslutar med att världen behöver mer knäppskallar! bradär.
cry me a river! --> thcrew
Ok..eftersom ordet knäppskalle har lite dubbel laddning menade jag självfallet knäppskalle i positiv bemärkelse..Som i "Min lilla knäppskalle" eller "Raring,Älskade söta lilla knäppskallle" etc etc.. Men det var visst inte så uppenbart som jag trodde,hoppas det här rätar ut eventuella frågetecken..Kjaam!!
mer knäppskallar åt folket. sluta vara så rädda och gör er grej!
Vad tycker vi om detta? Det är toppen. Ännu en idiot som (förmodligen) inte sprider sin avkomma vidare (Y).
Not a follower, so Twitter has never been an option.
haha hur kul som helst ju XD
Tycker också det behövs mera wierdos, så att säga :)Indiantjejen Du får lägga upp filmen så man kan se den :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Precis som transexuella personer så lider uppenbarligen dessa av någon störning och borde få vård snarast om sådan är möjlig.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC Transsexualism är inte längre klassat som en sjukdom, såatteee...
Varför måste man se allt avvikande som fel/sjukt/äckligt för?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Nu har jag ju inte läst den själv men av vad jag har hört är det just förskjutningen mellan den sexuella läggningen som en akt till att bli del av en hel identitet som Foucault poängterar i The History of Sexuality. När man på 1700-talet (eller var det 1800-talet?) namngav och specificerade alla sexuella "avvikelser" skapade man samtidigt dessa. Den intresserade kan säkert läsa mer om hans tankar men just att detta betraktas som en så stor del av en persons identitet är intressant och väcker frågor om vad som är friskt/sunt/normalt osv..
This view makes Foucault one of the first constructivists" in this area, claiming that sexuality and sexual conduct is not a natural category, having a foundation in reality. Instead it is a question of social constructions, categories only having an existence in a society, and that probably are not applicable to other societies than our own. This is why we should not speak of "homosexuality" in, for example, antique Greece. What we now call homosexuality cannot exist outside our specific cultural context. The same goes for all sexuality. Sexual intercourse is necessary for procreation, but that does not mean that sexuality, comprising and theorizing about all erotic behavior, is a natural or necessary category. Sexuality is more than sexual behavior. The largest part of its meaning lies in its cultural connotations. Länk till http://www.ipce.info/ipceweb/Library/history_of_sexuality.htm
vadå? jag dyster?
Finns det NÅN sexuell "läggning" som idag fortfarande klassas som en "sjukdom"? Eller kan man bli kär och utnyttja första bästa gråsuggan på stan och ändå stöttas av en enig, skitnödig och politiskt korrekt sexolog-elit?
Intressepenisen hårdnar!
Om man uppskattar strypsex så är man uppenbarligen klassad som sjuk, har jag hört. Dessutom var det uppenbarligen inte alls längesen som man klassades som sjuk om man var transsexuell, ett år sedan enligt svaga källor.
wasteapa01 Pedofiler och zoofiler är väl inte så himla poppis.
scrotum P19 Transsexualism betraktas inom medicinen som en psykiatrisk diagnos, enligt wikipedia iallafall, men det kanske har ändrats nyligen vad vet jag.
d-beck, kom på nåt avvikande som är sexigt då. att ha sex emd stake är sjukt.
Vad jag har hört så ändrades det alltså för mindre än ett år sedan, och då är det ju mycket möjligt att Wikipedia inte har ändrat det än. Men jag kan ju ha fel också.
Undra om man kan gifta sig med Whoa..
Transsexualism är fortfarande ett sjukdomsbegrepp i och med att det annars blir svårt för sjukvården att godkänna en könskorrigering, man kan inte godkänna operationer och ingrepp om patienten faktiskt inte lider av en sjukdom. Däremot är transvestism borttaget som sjukdomsbegrepp tillsammans med vissa fetischer och böjelser.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Just det, ni kanske inte litar på mig, här är listan för klassfiktioner som togs bort
KSH97
JP P25, Tack för ett jättebra svar!
Av samma anledning som vi inte amputerar friska lemmar på folk som "inte är bekväm med dem" så förefaller det mig helt orimligt att man låter folk genomgå en avancerad könsstympning som en s.k. "könskorrigering". Hermafroditer och sådant förstår jag men... nä, jag vet inte.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 P21 ...fast det finns ju faktiskt de som amputerar friska kroppsdelar utan nån vettigare anledning än att de vill, även om det kanske inte är de vassaste och mest seriösa läkarna i skåpet som utför amputationerna.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
OFF-TOPIC Nu handlade inte tråden om vården kring transsexualism. Det är mycket intressant diskussion som definitivt skulle förtjäna en egen tråd. Den kommer dock att ta för mycket fokus från en tråd angående sexuella böjelser. Motar mest bara Olle i grind här. //Jonas - moderator
Okej, ja spontant så känns ju dessa parafilier som TS nämner som minst sagt osunda. Tycker verkligen att dessa människor ska få vård för sin egen skull. Rätt uppenbart att någon som faktiskt är gift och har sex med eifeltornet/berlinmuren inte har alla hästar hemma. Ruskigt grova vanföreställningar om inte annat. Sedan är jag ingen expert på hur man botar avvikande sexuella beteenden. Antar att det i dessa fall kanske inte har någonting med hormoner att göra så då kanske terapi eller någon form av medicinering är att rekommendera. Eller jag kanske har fel, det kanske inte ens går att bota sådant här? Någon som vet?
easyskanking Och bara för att något inte är sexigt så är det sjukt?
hahahahaha, jag dööör "oh god, you smell so good" HAHAHAHA
soundcloud.com/jerrones
Det handlar val i grund och botten om att sa lange man inte skadar nagon, sa ar det ok.
At the gates of Eternity...
Vara kär i byggnadsverk.... vara kär i kändisar.... älska att kolla på körslaget.... älska kaviar.... älska killar som tycker bilar är spännande.... Var ska vi dra gränsen? Fan jag säger all or nothing och eftersom vi alla pysslar med något som någon annan kommer tycka är konstigt kan vi väl bara låta dessa människor som överhuvudtaget inte skadar någon bara vara ifred.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Är det någon här på whoa som på allvar tror att det går att kommunicera genom telepati med staket och träd? Jag säger inte att det behöver vara psykiskt sjukt att tända på föremål, men att ha en relation en mur eller eiffeltornet är inte bara sexuellt avikkande utan tyder faktiskt på ett djupare, mer grundläggande problem. Att tro att man faktiskt har ett ömsesidigt förhållande med och bygger hela sitt liv kring respektive föremål tyder inte på att allt är som det ska. Det kanske finns undantag, men i det stora hela tycker jag det är synd att dessa människor exponeras och kategoriseras ihop med transpersoner, homos, de som gillar strypsex osv. Jag tycker det inte ens är i närheten av att handla om samma sak. Jag har inte ens sett "dokumentären".
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Inget slår "dokumentären" om folk som satte på bilar. Man kan hitta den på youtube om man söker på "my car is my lover". det sjukaste och mest fascinerande jag sett på länge, och jag önskar att jag inte sett det.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola: jaaa, skräckblandad förtjusning inför det fenomenet här. Skumt att en av herrarna alltid smög ifrån kamerateamet och våldtog några bilar emellanåt. Han gillade väl att komma på motorhuven speciellt om jag minns rätt.
Intressepenisen hårdnar!
Där stod Robert Stewart, klädd i bara en vit t-shirt och byxorna nere, med cykeln (av okänd modell) tätt framför sig. Förbannade expressen som utesluter livsviktiga detaljer