Likadan ut som på bilder?
Jag är fixerad av utseende och noga med min frisyr. Lyckas jag fixa håret bra så brukar jag vilja ta kort på mig själv, men det blir ärligt talat ALDRIG bra på bild. Bara om jag fixar bilden med att minska mättnaden och sådant. Ser helt sliten ut annars, helt seriöst! Men ser jag ut som det blir på kort eller ska man lita på spegeln eller vad? (skiter i dumma kommentarer)
jag fattar inte, varför vill du ta kort på dig varje gång du är nöjd med din frisyr?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
För att det blir snyggt ? Vill ha lite bilder man kan skicka till folk som man ser någolunda hyfsat ut på
för att besvara själva frågan kan du ju föreställa dig vad som är mest likt andra människors ögon; dina egna ögon eller en kamera?
Heh, känns lite roligt (sorgligt?) att du vill ha en bild på dig själv varje gång du lyckats med din frisyr. Men finns ju såna som är "fotogenik" eller vad det heter. Blir alltid "bra" på kort. Men klart man bör lita mer på spegeln än på en stillbild.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
"Jag är fixerad av utseende..." Jag har lokaliserat problemet.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Angest Kan du inte berätta mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hm, var nöjd som du är? hur svårt är det? :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
En kamera kan inte allt fånga det människans ögon uppskattar. Dont worry, be happy Everything is gonna be alright
Släng upp en bild på din frisyr när du har en bad-hair-day och när du har en bra fripp dag!? Så får vi se
work some magic
Men ni tänker ju på detta från fel håll om ni tror att det handlar om ögon ELLER kamera, det är ju fortfarande våra egna ögon som ser bilden, det skulle i sådant fall vara om kameran är dålig och lägger på ljus eller liknande. Det finns i och för sig ett lätt sätt att utröna detta på ett empiriskt vis, be en kamrat se dig och se en bild du just tagit och fråga om bilden är lik? Då vet du att du helt enkelt inte gör dig på kort. Detta är dock intressant, hur man ser saker till skillnad från andra och speciellt hur man uppfattas av andra. Jag själv brukar fundera på hur människor klassificerar mig, inte för att jag bryr mig på tok för mycket, men det är intressant att veta hur olika människor har så pass olika perception.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Det skriker komplex. Du fixar ditt hår i en timme för att sedan har keps eller mössa.. du fixerar blicken vid ögonen, näsan..pannan.. Helbilden = Fucked up Tror det skriker komplex och inte insikt...tror du ser inte helhelten ..du fixerar blicken på saker som du inte gillar. Det handlar om att se det ur en annan perspektiv - om du inte gillar din egen perspektiv! Kan ju hända att du ser det på ett annat sätt sedan. ..och jag håller med..man ser annorlunda ut på bild. De flesta gör det, de flesta bitcha om det. Finns två saker att göra - skit i att ta en bild ( rekommenderas ej) eller ta dig i kragen och gilla bilden lika mycket som din spegelbild. Du kan antingen prata med alla på elgiganten om att du suger på kort eller så ändrar du din inställning ( ej på kameran)...man får acceptera saker, det blir lättare då. Tycker du blir söt på bild..men det ser jag ju ur min egna perspektiv. Komplex skapar ångest.. bli av med den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hjälp vad många ord! men dom sitter liksom inte ihop som dom ska..
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... ursäkta att ja garva.. va tvungen.. halåå hur står det till egentligen? ska inte förlöjliga dig eller trycka ner dig men man seriöst... tar du bild varje gång du lyckats få till snygg frisyr o sånt? lite patetiskt va? o sen gnäller du på kameran för att du anser att du inte blir så snygg på kort som du e egentligen? öööh?!?!?! har tanken någonsin slagit dig att du inte e fotomodell? mannen släpp kameran börja agera, uto lev mannen ut o lev, isätllet för o sitta o ta kort på dig, skaffa dig cash o gå ut o lev glamour life istället, så får folk se 3d live hur du ser ut...
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
ForceOne P23 Jag håller med, cash och ett glamoröst liv är lösningen på problemet. Skit i frisyren, fixa cash istället!
SexySoul var het som fan. Men ärligt talat, gör som jag.. Tänk dig hur du vill se ut och titta aldrig i spegeln. Då är du hur snygg som helst varje dag. Ja blir aldrig bra på kort heller så har slutat ta haha, du vet egot tar skada av det hahaha. Varför skicka bilder till andra? haha hur gammal är du? Kommer ihåg när man var runt 14-15 och msn raggade, ända tiden man skickade bilder till brudarna =P Nu är det webbcam efter 12 som gäller.
Jag har ingen personlighet
En kamera är inte ett öga och måste smekas lite medhårs för att den som ser bilden ska tro det. Mättnadsfixande och liknande brukar hjälpa en del, men om du inte vill att den som får bilden ska tro att det är "fusk" så får du väl helt enkelt ta och stänga av blixtjäveln och ljussätta dig lite. Foto ÄR förfuskande av verklighet, per definition. Om du känner att du inte kan lita på din egen uppfattning om hur saker ser ut så har du förstått helt rätt. Ingen ser detsamma som du, någonsin. Men vad fan gör det? :D
mera msz!
På G som i Göteborg men ändå inte.
Filma dig själv istället förfan nästa gång. . .
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Vadå fixat håret? Du har ju mössa på dig?
My heart lives in my vagina.
lol vad mycket kommentarer :).. Men jag har fanimej funderat över EXAKT samma sak, för kan va skitnöjd med spegeln osv :).. allt känns nice, tills någon tar foto eller så, sen ser jag helt fuckad ut?!.. Vad är då sanningen?, spegeln eller fotot? Svår jävla fråga, ser jag andra på bild så ser de ju alltid ut som vanligt.. Fast vissa bilder fulare/snyggare än andra.. Men ibland blir korten bra, men vettefan..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Jag säger såhär... Gör din grej och skit i vafan andra kollar på. Vet du hur mycket energi du tar från dig själv o kastar bort? Jag hade klippt av allting, fått ny frisyr och sluppit problemet, elr iaf skjutit upp det tills det växer ut igen.
Alltså jag fattar precis vad du menar. Jag tycker aldrig jag ser likadan ut i spegeln som på kort. Jo igenkännelig men man ser helt sliten ut som någon sa. Däremot om jag blir fotad i dagsljus blir det som JAG uppfattar det i spegeln. Så det måste väl vara ljuset inomhus i kombo med dålig kamera som gör det.
Blir man dalig pa kort ar man helt enkelt inte fotogenique, eller sa kan man inte posa...eller sa ar man faktiskt ful. Men de finns sjukt fula manniskor som blir asheta pa foton for de kan posa...sa LAR DIG POSA. Fan vad tontigt att folk (flest killar) ska halla pa och antyda att det ar lamt eller tontigt att han har gjort en trad om detta. Bra att folk skapar tradar om knark, penisar och sexlukt...for det ar sa jaaavla mycket haftigare.
Credit crunch crunch baby
knark, penisar och sexlukt är ju mycket häftigare på riktigt? Faktiskt..
Men detta ämne var intresannt också :)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!