Haha lyckas alltid bli fel för mig med. You're not alone!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tur det i alla fall. Snart blir man väl bannad för att ha chattat i tråden, fan jävlar också. OnT: Jag tycker att du måste prata med din quinna.
klart som fan du kan, blir bara mindre jobbigt før dig nær skiten træffar flækten
Goddamn here we go, of to the graveyard, GO! GO! GO! give em to me decayed give em to me anyway, i dont care cus you know i only want you DEAD!
Nej det är fan inte ok. Du kommer ju antagligen lämna henne om ett tag. Gör det nu istället och spar henne en massa onödigt besvär.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Jag ska säga kort och rakt vad jag tycker om saken. Nej.
Dra åt helvete!
Fan va alla är seriösa! Jag var helt säker på att skaparen av tråden bara drev, men alla går ju inte för det till max. hahahahaha jeeez
Playa henne, va är felet?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
>=(
Love is shit that's why I won't deal with it!
vänta 3 år och inse sen vilka problem det blir......
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Finns väll bara ett korrekt svar på frågan och det är det bara du som kan lista ut (låter väldigt cheezy och korrekt att säga så men det är sant). Mycket som spelar in skulle jag vilja säga och i slutänden ska du väll gå på vad du tror blir bäst. Om du tror hon kommer dumpa dig om du säger "nej men jag är inte kär i dig, jag bara gillar dig" (risken är väll ganska hög för att det kan såra) och du tror att det blir bäst för er båda i längden, gör det. Tror du att ni ändå bara kommer sitta olyckliga på ett varsit håll och leva något slags tragiskt singelliv, säg det inte. Du borde försöka bestämma dig så fort som möjligt dock för din egen skull, hur mycket gillar du henne egentligen? Saken är väll den att alla väntar på något bättre, handen på hjärtat nu. Även om man är kär i någon, träffar man någon annan som man blir ännu kärare i.. visst är risken stor att det tar slut då. Finns ingen anledning varför man måste sitta och vänta på någon drömprins/drömtjej som aldrig kommer komma ändå. Om du märker det att relationen kan bli skadlig för henne men vara ok för dig så lär du också avgöra själv, vill du se till dig själv främst eller gillar du henne tillräckligt för att se till hennes bästa? Bara du som kan besvara frågorna och jag tror svaret bottnar lite i vem du är. ...personligen tycker jag en sån relation kan fungera om det inte blir direkt skadligt för andra parten, eller att det blir för jobbigt för mig. Men det är kanske för att jag är så pass kräsen att jag har svårt att hitta någon jag ens kommer OK överens med att det kan få "duga" =)
Man up, vad vill du ha? Vad är dina mål? Vad är din 5-årsplan? :D Finns det utrymme för henne där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Erkan> Bra fråga, vill ha det så bra jag kan få, riktig kärlek slår allt fast det är jävligt surt när det skiter sig vilket det ofta gör (inte bara för mig). Min 5-årsplan är, när det kommer till relationer, jag har ingen, om hon finns där...svårt o se det ärligt talat. Vet att jag sagt tidigare att nu ska jag göra slut men har inte gjort det, och det är fortfarande samma anledning, vi har det bra ihop faktiskt. Men som ni förstår så finns det ju ett stort Men. Man säger ju att sanningen kommer fram på fyllan och.. Hon sa en gång till mig (när hon var på fyllan) att allt känns så otroligt bra med mig, overkligt bra och att hon tänker för sig själv att hon är glad så länge det varar. Detta lät i mina öron att hon nästan förstår någonstans att risken är stor att det inte alltid kommer vara hon & jag men att hon skulle kunna hantera det när och om det händer.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Så länge du trivs med henne och ni har kul ihop så är det okej. Jag tror att det finns 1 problem när du "vet" att hon tycker om dig mer. Du tappar lite intresse nästan, blir ingen "utmaning" riktigt. Jag kan med största sannolikhet säga att om hon spelar sina kort rätt och dumpar dig eller whatever så kommer du inse att du visst har lite känslor för henne. Sen så fattar jag inte grejer med att man måste vara kär.. Känns det bra så känns det bra. Men om du märker att hon verkligen verkligen vill något seriöst med dig så kanske du ska dra dig ur.. Im out!
Highfive anyone, anyone?
Förmodligen så kommer det nog sluta med att du stör dig på henne eftersom hon jämt vill träffas och det leder till bråk då du kanske inte har lust att umgås och hon frågar en massa frågor som du knappt orkar ta dig tid till att svara på. Det låter som ett "bara-när-jag-har-lust" metod du kör, du tycker om att hon finns till, men endast då du har lust, jag tror inte du skulle orka ta dig tid till att lyssna på hennes bekymmer (well, beror nog på om du ens har "kompis" känslor för henne) Själv så tycker jag bara det är slöseri med tid då du vet att det finns något bättre därute, är man singel så är man inte lika bunden...now its up to u 2 decide
Jag sa hiphop inte kåtbock!
Sexysoul. True story faktiskt, men nu när det har gått ett tag har jag bara skitit i att träffa brudar, har endå itne hittat kärleken. Men väntar på att en dag ska komma
Stanna kvar och ta precis vad du vill ha, precis så länge du vill. she loves lickin me she love slobbin she love me but thats her problem...
Sådär var det för mig också, har nyligen skaffat tjej, och i början hade jag verkligen inte så starka känslor, men ju mer vi umgicks så fick jag mer och mer känslor, man måste lära känna varandra och göra lite roliga saker med varandra osv(nog för att ni säkert redan gjort en hel del saker),men det hjälpte för mig iallafall! Sen måste man ju självklart vara "nyfiken" på personen för att kunna få känslor, för om personen i fråga redan från början är ointressant finns det ingen anledning till varför man ska fortsätta "utforska" personen, vet inte om jag framförde detta så klart, men jag tror nog att du förstår. Sry för wall of text/captain obvious där i mitten, hoppas det löser sig, 2 fingaz
ODC '10 - 4Eva.
undrar hur de är nu? hemskt, jag har levt i ett sånt förhållande själv, gjorde slut tillslut. Det är inte lätt att hitta någon med lika starka känslor som en själv, tror att de alltid är ena personen som kan gilla lite mera.
kul att de körs
Jag själv tycker det är O.K så länge du inte skadar den andra parten på något vis, sanningen är väll att man alltid söker efter någon bättre och mer 'perfekt'. Jag är förvisso jävligt kräsen sen jag blev tillsammans med den snyggaste bruden någonsin, och sedan tog det slut 2 år senare(igen, lögn.. finns alltid någon snyggare) men hon var väldigt bra om man säger så, numera nöjer jag mig med något som 'duger' känns det som. gillade förövrigt detta som någon skrev "she loves lickin me she love slobbin she love me but thats her problem.. " haha.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker