I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utseendet är viktigast..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2010-10-03 04:24
om whoait inte har so lätt att attrahera snygga tjejer so förstor jag att han vill ha en ursäkt till det, men självklart kan man hitta snygga tjejer som har bode personlighet och är snygga, och helst mycket svora för andra att fo, man vill väl känna sig lite speciell antar jag, men sen vill ja ockso säga att när de gäller vad tjejer tänker om killar.... tror inte det är riktigt samma sak ledaren i killgänget skulle ju aldrig bli tillsammans med en ful tjej, oavsett hans utseende, men en mycket populär och snygg tjej kan utan vidare vara tillsammans med en riktigt ful kille, om han VERKLIGEN kan bete sig som en man o har tillräckligt med självförtroende och har ledar egenskaper osv..

2010-10-11 22:29
Har inte orkat läsa igenom allt, men har ideal tagits upp till diskussion i tråden?
Hej

2010-10-11 22:36
Har inte orkat läsa igenom allt, men har ideal tagits upp till diskussion i tråden?

ja
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-10-11 23:01
Om någon känner för att sammanfatta kontentan som beslutades får du gärna göra det.
Hej

2010-10-24 01:20
jag har i princip märkt att allting handlar om vikt snarare än utseende. det är inte ens ok att va tjock om man är stark, som jag e.

jag personligen tror att en kille som är ful och smal kan få hur många tjejer som helst. men jag som ser normal ut utöver min kroppsvikt har noll chans att få brud.

men men håller på att gå ner i vikt nu. vem vet om ett år kanske jag e värsta pimpen lixom. speciellt om jag får göra gastric bypass.
Zittla - The Fatal