I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om det kom en komet...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2010-11-08 03:56

Om det kom en komet...

... vem skulle du känna dig trygg med?

Denna lek kom jag på 2001 när min kompis velade mellan två killar.
Dock vore det intressant att se; om det kom en komet, vem skulle ni whoaiter känna er trygga med?

Hit me!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-11-08 16:10
Om det hade kommit en komet hade jag skitit i vem jag känt mig trygg med. Jag hade ätit och lägrat så mycket jag kunde.
Manager

2010-11-08 17:24
Jag har typ varit med om det. Jag var med en jävligt hög polare som stod och skrek "Nu kommer det" och pekade upp mot luften och eftersom jag var lika hög så såg jag en komet på väg mot jorden.

Jag kände mig trygg även om jag var med en gapig idiot, så jag tror inte det spelar någon roll vem jag är med eftersom jag ändå vet att jag är fucked. Förövrigt så dog jag och träffade gud i samma hallis, det var rätt coolt.

Det här hände för typ 15 år sedan.
Redline!

2010-11-08 17:32
haha, snacka tripp.

Ingen aning, känns som att det inte spelade någon roll just då.. Om man fick välja så skulle jag då spendera mina sista sekunder med familjen, vad annars?=)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker