Nu e d ju inte utan att man känner sig lite dum som bara dissa din grej! har tyvärr tappat bort foliehatten just nu... men det kan ju vara illuminati som stulit den; för att jag inte ska finna sanningen om dessa underliga ljud. Att man kan finna såna ljud på rejv, i goa och darkpsy låtar o liknande, kan ju lika gärna vara ett tecken på att vi närmar oss 2012. året då det ska ske en gigantisk skiftning i energierna, en skiftning som kanske redan har påbörjats hos dom som gör musik med ljud liknande de man kan höra mullra från jordens innanmäten numera. de ljud som varnar om förestående jordbävning(är förestående det jag tror det betyder?). På rejv skapar vi tillsammans en liten kompakt jordbävning när vi stampar våra lurviga och spelar våra jordbävningsvarningsljud, till musik inspirerad av jorden, universum och framtiden. det hänger alltså ihop; såna ljud skapas av JORDEN(innan jordbävningar) som en påminnelse om att FRAMTIDEN kommer att innebära enorma förändringar i ENERGIERNA. på rejv så gör folk en liten JORDBÄVNING och tänker på FRAMTIDEN och JORDEN, och ENERGIER... vissa förändrar sina egna energier med mystiska preparat som inte har någon åldersgräns därför att alla i hela världen egentligen är för små för att förtära dom på ett klokt sätt som inte skadar någon. nu fann jag foliehatten igen, den låg visst på mitt tangentbord. jag skickar vidare den till ditt. vad tror du?