I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker vi gör för kärlek

Övrigt - Vardagsfilosofi

Rappare

2012-04-13 15:54

Saker vi gör för kärlek

Tja!

Skulle behöva lite exempel på vad vi människor gör pga kärlek. Bra och dåliga. Gärna riktiga solskenshistorier eller sorgliga verkligheter.

You don't think rational when you're lovesick
The heart convince the brain that the glove fit

2012-08-28 12:14
jag brukar bli jätte blind för kärleken..
jag gjorde så mkt saker att jag glömde bort mig själv.

tex väckte en av mina ex med frukost på sängen, fast han sa att han ville sova för att jag väcker honom när jag tar min medicin kl 8 på morgonen, sen när jag lät han sova och han vakna typ 3 då fick jag skit för att jag inte väckte honom , och då gjorde jag frukost och bad om förlåtelse,
jag plockade svamp till en flirt jag hade för att han skulle gilla mig mer och tycka att jag var snäll mot han för han behövde svamp och jag visste ett bra ställe,
hittade langare till han också (och jag har aldrig ens tagit något sånt)

jag köpte presenter, jag hade sex när dom ville ha sex, jag hittade tecknat disney inavelporr och djursex och grandmother sex på en av exet datorer och jag i full chock .. men sa de gör inget jag älskar dig och de där är bara en fantasi .. jag förstår dig.
fast jag fattade ingenting, en halvknullade en tjej framför mina ögon mot min bil och jag sa "lugnt.. du var full.."
eller en som typ kastade ölburkar på mig och slog mig och jag sa "förlåt.. för jag inte kom i tid"

åhgudja vilken idiot man kan vara ibland.. all fokus var på dem, jag var deras dörrmatta och jag ville alltid vara den bästa flickvännen i världen.
Men efter 6 år av dessa crap.. så har jag lagt allt skit på hyllan och fokuserar på mig själv. Och aldrig varit lyckligare.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2012-09-09 21:49
När det gäller min son, jag skulle göra vad som helst för honom, hands down! Den kärleken har inga gränser, för honom skulle jag dö. Har aldrig känt så för någon partner men det närmaste som kommer är min fästman. Jag skulle göra allt om det hände honom något, det skulle vara som min ena halva är borta om han skulle dö.
My whole heart for my whole life