Dödlig i skiten insperations beatLåt: Dead in the middleArtist: Demigodzdödlig i skitenkom inte hit lendu blir bitendumpad i skitenå ingen delar dig spritendu blir avhuggen i mittenmitten i hashbitenvisste ja skitendelas i spritendär ja dumpar likensen ja va litenbli besvikenmedans ja skadar rikendödlig i mittensubetex är min vänsöker en slitendras gärna med spritenmord propagandaom överdosera andraingen blir besvikendelar drogerna till likenja är en kommunist som är brabörja knarka idapsykosen du råkar hanär du älskar usadödlig som att inte andasplus problemet är andrasrutten som rotten punkt comfarilg som detonatorn till en atombombtrycker på knappar å staden omkomnästa pestensom sprids under festendardo är bäst lenden som säger annatfår på käftensläpp in migå de blir blodbadhör mig sägahur du ska suga min vadbudskap sublim meningskadar din hjärncells regeringdu går sönder i bitarnär de blir segregeringdödlig i skitenkom inte hit lendu blir bitendumpad i skitenå ingen delar dig spritendu blir avhuggen i mittenmitten i hashbitenvisste ja skitendelas i spritendär ja dumpar likensen ja va litenbli besvikenmedans ja skadar rikenandas inandas ut giftgasfödes som ett assnittar dig me glasdin plan går i krashåll koll på va som sasdu kanske gjort en misslivrädda luktar pissja e cod 4moderna avancerande krigse döden gå brevidnär ja vandrar min stigmagnum å kniv5 laddningar c4man e explosivpåverkad av syragör dig bered för ditt efterlivi väntan på bättre tiddu e ej fan levadeså ja stampar på tingmen va fan gör de om hundra årnär allt kommer omkringja e bäng bredu e snövitå kommer sova längeja e satana kyrkamed den heliga versendu måste dyrkalägg dig på marken å börja beunderrök ondska och börja seett dräggme skäggså kallad chemed militära beläggkonsten som målas på din väggdödlig i skitenkom inte hit lendu blir bitendumpad i skitenå ingen delar dig spritendu blir avhuggen i mittenmitten i hashbitenvisste ja skitendelas i spritendär ja dumpar likensen ja va litebli besvikenmedans ja skadar rikenpolitiskt maktgår å lösa med mordvapenom du inte får ut pengarspräng automatenom de ej finns änglarge däng åt statenså smart lenja blir tagenå klassas som terrorkungman kan säga ja har bollarå en massa folk som känner min pungmedans säpo kollarkänner ja mig lugnja e farlig bland folkmassaja e farlig om du ej fyller min kassarimz som e vassaskit du ej kan klassatar till mordvapenskjuter mot statenja göms av en bra vänoch med fart lenkalla mig vakenfuck lagenminister som är juristblir skjuten i magenfolk kommer minnas mig för den här dagensnuten ute efter mitt arsleså ja vaktar bakenwww vaken punkt nuom du läst hela sakenvem fan e duvill du hamna på säpos listaDardo sa den största sanningenmen fan ej den sistadödlig i skitenkom inte hit lendu blir bitendumpad i skitenå ingen delar dig spritendu blir avhuggen i mittenmitten i hashbitenvisste ja skitendelas i spritendär ja dumpar likensen ja va litenbli besvikenmedans ja skadar riken
Dr.Octagon skrev: Varför modererar inte du? :P