I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vilket land/stad skulle du helst vilja bo i?
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
ZirK
Graffare
2013-10-09 19:36
Vilket land/stad skulle du helst vilja bo i?
Motivera svaret :)
You cant Kill me - I was born Dead.
Borttagen
2013-10-09 20:14
Sverige. Eftersom jag älskar höst, eftersom feminismen här är stor, vi strävar efter demokrati, vi har åsiktsfrihet, vi krigar inte och trots allt har ett måttligt fungerande bidrags-system som fångar upp människor ( jämfört med de flesta andra länder i världen ).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dopeness P42
Producent
2013-10-09 20:50
Sverige är ett bra val.
Jag skulle vara nyfiken på någon karibisk ö.
Men jag har alla mina vänner och familj här i Sverige, det är bekvämt när jag hittar nästan överallt i Stockholm och jag tänker på svenska.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
BC99
Poet
2013-10-11 08:44
Sverige är världens bästa land att bo i. Inte världens mest spännande eller roligaste på det sättet, men definitivt ett tryggt land. Men det kan självklart bli bättre.
Annars vill jag bo i Santa Monica. Det är varmt och soligt (bra för min depression!), folk talar engelska (och spanska) vilket är språk jag behärskar, plus jag hade kunnat odla min egen medicin, lagligt.
At the gates of Eternity...
Mira F33
2013-10-22 13:45
Någonstans i Los Angeles county, hade inte spelat någon större roll vilken stad - fast eftersom jag nu får välja, El Monte. Varför? Delvis på grund av musiken, delvis på grund av vädret - men den största anledningen skulle vara att majoriteten av de som jag anser är mina vänner bor i området. Får bli efter studierna.
Existence is resistance.
THE_JAKKHAMMER P36
Producent
2013-12-21 18:43
hade gärna haft ett litet hus på typ Bequia eller St Lucia (eller bara nån av alla grymma öar i karibien) dit man kunde åka ett par månader om vintrarna. men vill nog inte ha någon annan "bas" än sverige
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Tillbaka till forumet