köra på nån med cykel-spel [request]
Jag minns för typ nåt år sen ett spel där man körde på en människa med en cykel också kunde man styra denne person i luften också skulle man träffa olika saker när man studsade på marken för att få mer fart och kunna åka längre. Det fanns uppe på www.albinoblacksheep.com men jag hittar det inte där längre. Någon som kan hitta det åt mig?
I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die
ja exakt
nanacrash eller något sånt hette det?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
oooh, tack så mkt albin
1800 prick fick jag är det bra? .P
Rör inte min prilla !
nej det e inte bra :P
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
jag fick 4230 på andra
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
2519 på första försöket , rekordet e på typ 13000
har bar lyckats frå ca 4000
6829 m
hamnar bara lite över 3000....
4,2 mil
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur f*n lyckas ni?
Medans svensson åt plankstek!
989..
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
2079.57m
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
2234,79m
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
2609.42m yeah :D
äre BEEF LR ? :D
haha självklart ! =D
3849.46m :D
5100 :)
Be the change you want to see in the world.
970 :( jävla stop
cry me a river! --> thcrew
2000 nu fåre va. stop kan suga :( roliga summons :)
cry me a river! --> thcrew
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNN, hade världens röta.. gjorde ingenting å så landar jag på Duh-tjejen i världens fart på 3100 nånting .. ..GAAAH!!!
säg till när ni kommer över 15k.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
har fått 11990 typ, en polare satt uppe en natt och bara spelade den där skiten, fick 42000, fråga mig inte hur. Såg förra veckan när han fick 23.000. haha.. men kul är det!
ja får 700 hur fan lyckas ni
https://soundcloud.com/invalida
Det här var ju tråkigt,
"Keep your friends close but your enemy closer"
Vet inte om han har det, satt brevid honom när han fick 23.000 iaf så det är möjligt. Gäller bara att ha flyt, och lite tider över, för det tar ju ett tag :P
jag har 42 000 och det är fan inte svårt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fattar ingenting av det spelet, första gången jag spelade så flög jag konstant hela tiden så jag avslutade.
5030,09
Det som inte dödar, det härdar!
seed din cheater, ser att du photoshoppat!! =P
leder över Saft i beefen :D
jag fattar fan inte hur det går till..... får typ tusen o då trycker jag bara lite random
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"